فانی لند‌

احتمال بازگشت شخصیت گندالف در فیلم The Hunt for Gollum وجود دارد

فیلم جدید دنیای ارباب حلقه‌ها به نام The Hunt for Gollum در حال ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۶ توسط کمپانی Warner Bros و New Line منتشر شود.

فیلیپا بوینز، نویسنده مشهور سه‌گانه‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» به همراه همکاران قدیمی‌اش، فرن والش، فیبی گیتینز و آرتی پاپاگئورگیو، در حال کار روی این پروژه هستند. این فیلم قرار است داستانی پرتنش و هیجان‌انگیز باشد که در فاصله بین جشن تولد بیلبو بگینز و ورود به معادن موریا روایت می‌شود.

بوینز در مصاحبه‌ای با مجله امپایر تایید کرد که برخلاف شایعات اولیه، این عنون تنها یک فیلم خواهد بود و نه دو فیلم. او گفت:

این یک سوتفاهم بود، چون ما به‌صورت مفهومی روی دو فیلم مختلف کار می‌کنیم؛ اولین فیلم The Hunt for Gollum است و دومی هنوز تایید نشده.

اندی سرکیس که به خاطر نقش‌آفرینی نمادین خود به عنوان گالوم در سه‌گانه‌های پیتر جکسون شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. با توجه به تجربه او در ایفای نقش این شخصیت با استفاده از فناوری موشن کپچر، انتظار می‌رود که شخصیت گالوم در این فیلم نیز به‌صورت مشابه بازسازی شود. ایان مک‌کلن (گندالف)، اورلاندو بلوم (لگولاس) و ویگو مورتنسن (آراگورن) نیز تمایل خود را برای بازگشت به فیلم اعلام کرده‌اند، البته به شرطی که داستان به طور منطقی برای حضور شخصیت‌های آن‌ها مناسب باشد.

فیلیپا بوینز در مورد آینده فیلم‌های ارباب حلقه‌ها پس از این پروژه اعلام کرد:

اکثر ایده‌هایی که برای پروژه‌های آتی در نظر گرفته شده‌اند شامل شخصیت گندالف می‌شوند. او به احتمال زیاد در دو فیلم لایو اکشن دیگر نیز بازخواهد گشت.

این موضوع احتمال حضور دوباره ایان مک‌کلن در نقش گندالف را تقویت می‌کند.

پروژه جدید با توجه به محبوبیت بی‌نظیر دنیای ارباب حلقه‌ها و موفقیت سه‌گانه‌های قبلی، انتظار می‌رود که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۶ باشد. پیتر جکسون به همراه بوینز و والش تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند و علاقه طرفداران به بازگشت شخصیت‌های محبوب این دنیا، احتمال موفقیت آن را افزایش داده است.

حالا با توجه به روند تولید فیلم و مشارکت چهره‌های اصلی دنیای ارباب حلقه‌ها، به نظر می‌رسد که این پروژه نه تنها داستانی جذاب و ناگفته را به تصویر خواهد کشید، بلکه ممکن است درب‌های جدیدی برای فیلم‌های آینده این فرانچایز باز کند.

اگر طرفدار فرنچایز ارباب حلقه‌ها هستید، خبر سریال The Rings of Power احتمالا برای فصل سوم تمدید خواهد شد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!