فانی لند‌

Awakening با عرضه ناموفق در استیم مواجه شد

بازی Unknown 9: Awakening استودیوی Reflector Entertainment در زمان عرضه‌ تنها به عدد ۲۸۵ بازیکن در استیم دست یافت.

این بازی که در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (27 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شد، استقبال بسیار کم و نقدهای عمدتا منفی کاربران را به خود اختصاص داد.

امتیاز بازی در سایت متاکریتیک تنها ۶۲ است و در استیم نیز امتیاز «عمدتا منفی» را کسب کرد. نکته‌ای که توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده این است که بسیاری از بازیکنان این بازی را از طریق تبلیغ رایگان محصولات AMD دریافت کرده‌اند. برای مثال، یکی از نقدها در استیم به این شکل نوشته شده:

من این بازی را به همراه خرید کارت گرافیک AMD به رایگان دریافت کردم و با این وجود، حتی احساس می‌کنم که نیاز به بازپس‌گیری پولم دارم.

این نظرات منفی عمدتا به مشکلات گرافیکی، لگ، و عملکرد ضعیف بازی حتی روی سیستم‌های پیشرفته اشاره دارند. علاوه بر این، بسیاری از خریداران به قیمت ۵۰ دلاری بازی اشاره کرده‌اند که نسبت به محتوای محدود آن بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

بازیکنان در بخش داستانی، نقش Haroona را برعهده می‌گیرند، یک کاراکتر با توانایی ورود به بعدی مرموز به نام فولد. او باید این قدرت را بیاموزد و از آن برای کشف دانش‌های پنهان استفاده کند. اما خیلی زود، گروهی به نام Ascendants که قصد دارند تاریخ بشریت را تغییر دهند، او را هدف قرار می‌دهند.

بازی Unknown 9: Awakening به‌دلیل مشکلات فنی، گرافیک ضعیف و قیمت بالا نتوانسته در میان بازیکنان جایگاه مناسبی پیدا کند و با امتیازات و نظرات منفی به کار خود ادامه می‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط، خبر تریلر لایو اکشن بازی Unknown 9: Awakening منتشر شد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!