استودیوی Bloober Team دیگر قصد ندارد بازیهای بیکیفیت تولید کند
استودیوی بازیسازی لهستانی Bloober Team اخیرا اعلام کرده که از گذشته خود درس گرفته و دیگر قصد ندارد بازیهای بیکیفیت تولید کند.
این استودیو که با عناوینی نظیر Layers of Fear و Silent Hill 2 شناخته میشود، هدف خود را تغییر داده و تصمیم دارد تا با تمرکز بر ژانر وحشت، جایگاه خود را در میان بازیهای برجسته تثبیت کند.
بعد از معرفی بازی جدیدشان به نام Cronos: The New Dawn یکی از مدیران بلوبر تیم، جاسک زیبیا، در مصاحبهای با سایت GameSpot اعلام کرد که تیم توسعهدهنده به دنبال یافتن جایگاه خاص خود در دنیای بازیها است. او گفت:
ما میخواهیم جایگاه خودمان را پیدا کنیم و فکر میکنیم آن را یافتهایم. حالا فقط باید با آن تکامل پیدا کنیم.
طبق گفته زیبیا، استودیوی Bloober Team از گذشته خود آگاه است و میپذیرد که برخی از بازیهای پیشینشان مورد انتقاد قرار گرفتهاند. با این حال، آنها بر این باورند که توانستهاند با گذشت زمان و تجربه بیشتر، کیفیت آثار خود را بهبود بخشند. او به بازی Layers of Fear در سال 2016 اشاره کرد و گفت:
در آن زمان، برخی اعضای تیم معتقد بودند که قبلا بازیهای بدی ساختهایم، اما حالا میتوانیم پیشرفت کنیم.
ویوچیک پییکو، یکی دیگر از مدیران استودیو به علاقه شدید تیم به ژانر وحشت اشاره کرد و گفت:
ما تیمی داریم که عاشق بازیهای وحشت است و تغییر به ژانرهای دیگر برایمان آسان نیست. در حقیقت، تمایلی هم به این کار نداریم.
بلوبر تیم با بازسازی بازی سایلنت هیل 2 که اوایل ماه جاری منتشر شد، تحسین بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی توانسته است امتیاز 87 را در سایت متاکریتیک به دست آورد و نقدهای مثبتی از رسانههای مختلف دریافت کند. بررسی سایت VGC از این بازی، آن را بازسازیای وفادار به نسخه اصلی توصیف کرده و افزوده که با این بازسازی، بلوبر تیم توانسته است شک و تردیدها را برطرف کند.
این استودیو با تمرکز مجدد بر ژانر وحشت و موفقیت اخیرش با سایلنت هیل 2، به نظر میرسد که آماده است تا مسیر جدیدی را در دنیای بازیسازی طی کرده و جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشتازان این ژانر تثبیت کند.
برای مطالعه بیشتر، خبر ریمیک بازی Silent Hill 2 در سه روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشت را در سایت ویجیاتو مطالعه کنید.