فانی لند‌

۱۵ جایگاه سوخت تا پایان سال در تهران به‌بهره برداری می‌رسد

تا پایان سال، در مجموع ۱۵ جایگاه جدید عرضه سوخت در استان تهران به بهره برداری خواهد رسید که ۱۱ جایگاه در قالب مجتمع‌های خدمات رفاهی در شهرستان‌های استان تهران و ۴ جایگاه نیز جایگاه‌های کوچک مقیاس و عمدتا در مناطق شمالی شهر تهران خواهد بود.

به گزارش تسنیم، فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، اظهار داشت: ۳۵۸ باب جایگاه فعال در استان تهران داریم و قطعا تهران به تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت بیشتری نیاز دارد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی که انجام داده‌ایم در شهر تهران در مرکز و جنوب شهر نیاز کمتری به توسعه جایگاه‌ها وجود دارد، اما در شمال شهر تهران نیاز به جایگاه‌های عرضه سوخت بیشتری داریم که در این زمینه با همکاری شهرداری تهران، مقرر شده تعدادی جایگاه کوچک مقیاس احداث شود که با توجه به کمبود و گرانی زمین در مناطق شمالی شهر، این روش بهترین راهکار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تصریح کرد: توسعه جایگاه‌های بنزین در شهر تهران و به‌طور خاص در شمال شهر تهران، به صورت جایگاه‌های کوچک در حال پیگیری است؛ اما در شهرستان‌های استان تهران جایگاه‌های بزرگ‌تر در قالب مجتمع‌های خدمات رفاهی در دست احداث است که هم اکنون ۱۱ جایگاه در شهرستان‌های استان تهران در دست احداث داریم و تا پایان سال این تعداد جایگاه به بهره برداری خواهند کرد.

یاسمی خاطرنشان کرد: تعداد جایگاه‌های مقیاس کوچک که زمین آن در شهر تهران مشخص و معرفی شده ۲۲ باب است که از این تعداد، ۸ باب به مرحله موافقت اصولی رسیده‌اند و از این ۸ باب نیز ۴ باب راه اندازی شده است و ۴ باب دیگر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: در واقع در نیمه دوم سال جاری تا پایان سال، در مجموع ۱۵ جایگاه جدید عرضه سوخت در استان تهران به بهره برداری خواهد رسید که ۱۱ جایگاه در قالب مجتمع‌های خدمات رفاهی در شهرستان‌های استان تهران و ۴ جایگاه نیز جایگاه‌های کوچک مقیاس و عمدتا در مناطق شمالی شهر تهران خواهد بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!