فانی لند‌

کارگردان بازی Metaphor ReFantazio ساخت پروژه جدید خود را آغاز کرده است

کاتسورا هاشینو، کارگردان مشهور بازی‌هایی همچون پرسونا 5 و Metaphor ReFantazio اعلام کرده که ساخت پروژه جدید خود را آغاز کرده است.

هاشینو که یکی از چهره‌های کلیدی در استودیو آتلوس محسوب می‌شود، در گفت‌وگویی با وبسایت Famitsu که اخیرا بخشی از آن توسط اکانت Genki در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده، تایید کرد که فراتر از پروژه فعلی‌اش در حال آماده‌سازی برای بازی بعدی خود است.

او در جواب سوالی که آیا بعد از Metaphor به فکر ساخت بازی دیگری است یا خیر، پاسخ داد:

بله، من کار بر روی پروژه بعدی را آغاز کرده‌ام.

همچنین او اشاره کرد که وقتی به پروژه‌های آینده فکر می‌کند، تنها به ایده‌های فردی خود توجه نمی‌کند. بلکه به استودیو آتلوس به عنوان یک مجموعه نگاه می‌کند و به این فکر می‌کند که چه چیزی برای تیم و کاربران بهترین است.

هاشینو در ادامه توضیح داد:

من واقعا به این فکر نمی‌کنم که به عنوان یک فرد چه کاری باید انجام دهم. به آتلوس به عنوان یک مجموعه نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم چه چیزی برای تیم ما در حال حاضر بهترین است. اول از همه می‌خواهم کاربران خوشحال باشند و امیدوارم این باعث خوشحالی شرکت هم شود. این همان روشی است که همیشه کار می‌کنم.

عنوان جدید استودیو آتلوس با نام Metaphor: ReFantazio به‌تازگی منتشر شد و توانست در مدت کوتاهی به موفقیت چشمگیر برسد، موفقیتی که در گذشته فرنچایز پرسونا برای این استودیو به همراه داشت.

حالا با توجه به موفقیت‌های بزرگ بازی‌های این استودیو بسیاری از طرفداران مشتاق هستند تا ببینند پروژه جدید هاشینو چه خواهد بود. او همچنان با تعهد به خلق تجربه‌های بی‌نظیر برای بازیکنان، در حال توسعه پروژه‌های جدید است و به نظر می‌رسد آینده‌ای روشن برای آتلوس و طرفداران این بازی‌ها در پیش باشد.

اگر طرفدار این عناوین هستید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای مطالعه بیشتر، خبر بازی Metaphor: ReFantazio به ۸۵ هزار بازیکن همزمان در استیم دست یافت را در سایت ویجیاتو از دست ندهید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!