فانی لند‌

ستارگان سریال House of the Dragon از آینده آن خبری ندارند

در حالی که طرفداران خاندان اژدها (House of the Dragon) منتظر اطلاعاتی جدید از فصل سوم هستند، ستارگان این سریال هنوز از برنامه‌های آینده خبر زیادی ندارند.

چند بازیگران House of the Dragon همچون مت اسمیت (بازیگر دیمین تارگرین)، فابین فرنکل (بازیگر کریستن کل) و تام گلین-کارنی (بازیگر ایگان دوم تارگرین)  در New York Comic Con درباره فصل سوم سریال صحبت کردند. اسمیت در پاسخ به سوالی درباره دریافت فیلمنامه‌های فصل جدید گفت که نه چیزی شنیده‌ و نه چیزی دیده‌ است.

این در حالی است که فرنکل به شوخی اشاره کرد که برخی اطلاعات را شنیده است، اما نمی‌تواند آن‌ها را به اشتراک بگذارد. این اظهارات حدود دو ماه پس از انتشار پستی از جورج آر.آر. مارتین، نویسنده سری ترانه یخ و آتش، مطرح شده‌اند. مارتین در آن پست نگرانی‌های خود را درباره تغییرات داستانی فصل دوم بیان کرده بود و از تغییراتی که برای فصل‌های سوم و چهارم در نظر گرفته شده، خبر داده بود. 

سریال خاندان اژدها بر اساس کتاب آتش و خون (Fire & Blood) نوشته مارتین ساخته شده، قرار است در چهار فصل به پایان برسد. با این حال، تیم تولید این سریال اعلام کرده‌اند که همچنان به کتاب وفادار هستند، اگرچه گاهی مجبور به تغییراتی برای انطباق با فرمت تلویزیونی می‌شوند. 

طرفداران این سریال می‌توانند منتظر ماجراهای هیجان‌انگیز و پیچش‌های داستانی بیشتر در دو فصل پایانی باشند. HBO نیز اعلام کرده است که با تیم خلاقی که این سریال را به موفقیت‌های بزرگ رسانده، همچنان به روایت این داستان پر فراز و نشیب ادامه خواهد داد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!