فانی لند‌

بهترین گوشی های اقتصادی برای دانش آموزان

دانش‌آموزان از دوران کرونا به بعد بیشتر به موبایل احتیاج پیدا کرده‌اند. برنامه رابط کاربری ایرانی شاد که برای دانش‌آموزان طراحی شده، نیاز به گوشی هوشمند دارد. بااین‌حال نیاز نیست برای دانش‌آموزان گوشی‌های گران‌قیمت و پرچمدار بخرید. بهترین گوشی‌های اقتصادی برای دانش‌آموزان نیازهای اصلی آن‌ها را رفع می‌کند.

استفاده از برنامه‌های ارتباطی مناسب، یکی از نیازهای دانش‌آموزان در رده‌های سنی مختلف است. امکان نصب نرم‌افزارهای مجاز فیلم و سریال برای آن‌ها برای سرگرم شدن و دیدن فیلم‌های آموزشی، از ویژگی‌های مهم یک گوشی موبایل میان رده است.

داشتن یک رابط کاربری مفید مجاز در دنیای مجازی که دانش‌آموزان کم سن و سال‌تر را از آسیب‌های دنیای اینترنت دور نگه دارد می‌تواند برای موبایل‌های اقتصادی مزیت محسوب شود. با مطالعه این مقاله می‌توانید یک گوشی اقتصادی مناسب برای دانش‌آموز خود بخرید.

چه موبایلی مناسب دانش آموزان است؟

در سال‌های اخیر استفاده دانش‌آموزان از گوشی‌های هوشمند بیشتر شده است. گزارشات و آمار حاکی از آن است که حتی 75 درصد خانواده‌ها نیز معتقدند فرزندانشان برای پیشرفت تحصیلی خود نیاز به گوشی هوشمند دارند. دانش‌آموزان از گوشی‌های هوشمند استفاده‌های مختلفی می‌کنند.

پیدا کردن منابع آموزشی به روز مانند کتاب‌های دیجیتال و مقالات علمی

استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی مانند khan academy و coursera

کمک به نت برداری و سازمان دهی مطالب با نرم افزارهایی مانند evernote و onenote

یادگیری آنلاین و تعاملی به کمک zoom و google meet

مشارکت و کارگروهی آنلاین از طریق برنامه‌هایی مانند slack و microsoft team

این موارد نشان می‌دهد که امروزه دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند کارهای خود را به شیوه مدرن و به کمک گوشی موبایل انجام دهند. تمام این موارد را به کمک گوشی‌های میان رده نیز می‌توان انجام داد. ضمن آن که دانش‌آموزان نسبت به نگهداری صحیح از لوازم هوشمند خود اغلب دقت پایین‌تری دارند. به همین دلیل بهتر است از گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر استفاده کنند تا نه خودشان و نه والدین نگران خرابی یا دزدیده شدن آن نشوند. در ادامه با بهترین گوشی‌های اقتصادی برای دانش‌آموزان از برندهای مختلف آشنا می‌شوید.

گوشی های اقتصادی دانش آموزی برند سامسونگ

در بین برندهای مطرح دنیا بیشترین مدل‎ها و گستردگی قیمت را در سامسونگ پیدا می‌کنید. در زیر 4 مدل از گوشی‌های اقتصادی و به صرفه برای دانش‌آموزان را می‌خوانید.

Samsung Galaxy A14: صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی. قیمت این گوشی حدود 8,900,000 تومان است.

Samsung Galaxy A33 5G: صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، پردازنده Exynos 1280. دارای قابلیت 5G و طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار. حدود 10,500,000 تا 13,500,000تومان.

Samsung Galaxy M12: دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، باتری 6000 میلی‌آمپر. عمر باتری بالا و عملکرد مناسب برای فعالیت‌های تحصیلی با قیمت حدود 6,500,000 تومان.

Samsung Galaxy A12: دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپر. طراحی مناسب و عملکرد خوب برای استفاده‌های روزمره و قیمتی حدود 5,500,000 تومان.

در کنار این موارد Samsung Galaxy M32 و Samsung Galaxy A53 5G جزو گوشی‌های میان‌رده گران‌تر با بازه قیمتی 8,800,000 تومان تا 12,500,000 تومان هستند که در کنار نیازهای اولیه می‌توانند برای گیمینگ یا عکاسی و ادیت نیز مناسب باشند. مدل‌های A03s و A02s نیز دو مدل ارزان‌تر در حدود 4 الی 5 میلیون‌ تومان هستند.

گوشی های اقتصادی دانش آموزی برند شیائومی

یکی دیگر از برندهای مناسب برای گوشی‌های دانش‌آموزی شیائومی است. این برند در سال‌های اخیر توانسته نظرات مثبت زیادی به خود جلب کند. در زیر با بهترین گوشی‌های اقتصادی برای دانش‌آموزان از برند شیائومی آشنا می‌شوید.

Xiaomi Redmi Note 11: صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی. یک گوشی عملکرد قوی و کیفیت تصویر عالی در بازه قیمتی حدود 10,000,000 تومان. مدل پرو همین محصول با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، پردازنده MediaTek Dimensity 920 مناسب برای بازی و کارهای چندرسانه‌ای بوده و قیمت آن حدود 13,500,000 تومان است.

Xiaomi Poco X4 Pro 5G: صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی. با قابلیت 5G و عملکرد سریع برای استفاده‌های آموزشی و سرگرمی است و قیمتی حدود 12,000,000 تومان دارد.

Xiaomi Redmi 10: صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی. عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه برای دانش‌آموزان مقاطع پایین‌تر و با قیمتی حدود 5,500,000 تومان. 10A همین مدل کمی ارزان‌تر و حدود 4,200,000 تومان است. اگر باز هم ارزان‌تر می‌خواهید یک مدل پایین‌تر و Xiaomi Redmi 9A حدود 3,800,000 تومان است.

این مدل‌های شیائومی در بین بهترین گوشی‌های اقتصادی برای دانش‌آموزان در صدر جدول قرار دارند. اگر می‌خواهید کمی بیشتر هزینه کنید، مدل Xiaomi Mi 11 Lite 5G جدیدترین است و قیمتی حدود 14,000,000 تومان دارد. برای بررسی و دیدن مشخصات تمام گوشی های شیائومی کلیک کنید. 

گوشی های اقتصادی دانش آموزی از دیگر برندها

برای آن‌که دانش‌آموزان بتوانند گوشی‌هایی داشته باشند که در عین استفاده مناسب، قیمت بالایی نیز نداشته باشند، برندهای مختلفی وجود دارد. در زیر به برخی از آن‌ها که می‌توانید به‌راحتی در ایران تهیه کنید اشاره می‌کنیم.

از برند Huawei، مدل‌های Huawei P Smart 2021 و Huawei Y7a در بازه قیمتی 8 و 9 میلیون تومان برای دانش‌آموزان در گروه‌های سنی مختلف مناسب است.

از برند نوکیا، nokia G20 و nokia5 قیمتی حدود 6 تا 7.5 میلیون تومان دارند و با طراحی مقاوم و طول عمر باتری بالا، مناسب کاربری‌های روزمره دانش‌آموزان هستند.

برند آنر با مدل‌های honor 9a با قیمت 4.5 میلیون تومان و honor x10 lite با قیمت 8.5 میلیون دو مدل گران و ارزان میان‌رده هستند که بنا به نیاز دانش‌آموز خریداری می‌شوند.

دیگر مدل‌ها مانند LG stylo 6، LG K40، realme 9i، realme C25 و oppo A54 نیز هستند که می‌توانید برای دانش‌آموزان بخرید.

جمع بندی

دانش‌آموزان برای امورات تحصیلی خود با گوشی کار می‌کنند. تحقیقات و گزارشات زیادی نشان می‌دهد که در سراسر دنیا دانش‌آموزان برای انواع و اقسام کارهای درسی خود از گوشی‌های هوشمند بهره می‌گیرند. بااین‌حال نیاز نیست این گوشی‌ها گران قیمت و پرچم

دار باشند. بهترین گوشی‌ های اقتصادی برای دانش آموزان وجود دارند که در کنار کارایی مناسب و عملکرد قابل قبول، از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!