فانی لند‌

بازی Vampire Survivors بسته الحاقی Castlevania را دریافت خواهد کرد

بازی Vampire Survivors به زودی یک بسته الحاقی بزرگ و هیجان‌انگیز با محوریت فرنچایز معروف Castlevania دریافت خواهد کرد.

این بسته که با نام Vampire Survivors: Ode to Castlevania شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر (10 آبان) برای پلتفرم‌‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و موبایل عرضه شود. قیمت این بسته ۳.۹۹ دلار، ۳.۹۹ یورو یا ۲.۹۹ پوند خواهد بود.

این دی‌ال‌سی به عنوان بزرگ‌ترین بسته الحاقی بازی تاکنون معرفی شده و طبق گفته‌های سازنده، شامل محتوای بسیار زیادی خواهد بود. بیش از ۲۰ شخصیت جدید از جمله خانواده معروف بلمونت، بلنادس و سایر قهرمانان محبوب سری کسلولنیا به بازی اضافه خواهد شد. همچنین بازیکنان به مجموعه‌ای بیش از ۴۰ سلاح جدید دسترسی خواهند داشت. از جمله این سلاح‌ها، هشت شلاق، انواع جادوها، سلاح‌های جادویی و پرتابه‌ها هستند که همه در راستای مبارزه با خون‌آشام‌ها و دیگر موجودات وحشتناک طراحی شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های مهم این بسته، نقشه جدید و گسترده‌ای است که به عنوان بزرگ‌ترین نقشه بازی Vampire Survivors تا به امروز توصیف شده است. بازیکنان می‌توانند در این نقشه به نبرد با ارتشی از موجودات ترسناک، مانند مادمن، ارواح شبح‌گونه و موجودات ریز و وحشتناک فلیمن بپردازند. همراه با این نقشه، بیش از ۳۰ قطعه موسیقی جدید هم به بازی اضافه می‌شود که شامل ریمیکس‌ها و قطعات اصلی از سری کسلوانیا خواهد بود.

استودیوی سازنده در توصیف این بسته الحاقی نوشته است:

بازماندگان، نبرد شما تازه آغاز شده است و سایه‌ای وحشتناک بر شما افکنده است. این کسلوانیا در دنیای Vampire Survivors است و شما هنوز چیزی را پشت سر نگذاشته‌اید!.

حالا با توجه به محتوای گسترده و جذاب این دی‌ال‌سی، طرفداران این بازی قطعا تجربه‌ای منحصر به فرد خواهند داشت.

بسته الحاقی جدید نه تنها طرفداران قدیمی Vampire Survivors را به هیجان می‌آورد، بلکه علاقه‌مندان به کسلوانیا نیز می‌توانند از این ادای احترام لذت ببرند.

جهت مطالعه بیشتر، خبر سازنده بازی Vampire Survivors فعالیت خود را در قالب ناشر گسترش می‌دهد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!