فانی لند‌

«حبیب والی‌نژاد» مسئول دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: طی حکمی از سوی علی مقواساز رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، حبیب والی نژاد به عنوان مسئول دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح معرفی و منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، در بخشی از حکم ایشان آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و تخصص و تعهد جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر پایداری و ضرورت بهره گیری از توان تخصصی و تجمیع آن با نیروها و استعدادهای جوان و بالنده، شما را به عنوان مسئول دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب می‌نمایم. امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق و تلاش و بهره گیری از همه توان و امکانات و ظرفیت‌های موجود در پیشبرد اهداف پیش بینی شده موید و منصور باشید.

حبیب‌الله والی‌نژاد، متولد سال ۱۳۴۳در تهران و دانش‌آموخته دوره فیلمسازی و تهیه‌کنندگی است. او مدیر تولید موسسه فرهنگی روایت فتح، مدیر گروه حماسه دفاع شبکه یک سیما، مدیر تولید مرکز فیلم و سریال سازمان رسانه‌ای اوج بوده است.

این سینماگر، تهیه و تولید مستندهای بسیاری در حوزه دفاع مقدس را در کارنامه دارد. تهیه‌کنندگی مستندهای «پایان انتظار»، «آخرین روزهای زمستان»، «سردار خیبر»، «سردار عشق»، «نیمه پنهان ماه» و فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار»، «لباس شخصی» و «خروج»، «احمد» و «آسمان غرب» بخشی از کارنامه حرفه‌ای او را تشکیل می‌دهد. والی‌نژاد سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را برای «ایستاده در غبار» و جایزه ویژه هیات داوران سیزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» را برای «آخرین روزهای زمستان» دریافت کرده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!