فانی لند‌

سلبریتی‌هایی که وارد زندگی مشترک دیگران شدند

در دنیای پرزرق و برق هالیوود، گاهی ستارگان نه‌تنها با شکستن رکوردها، بلکه با فروپاشی روابط عاشقانه نیز مشهور می‌شوند. داستان‌های این ستاره‌ها با جنجال‌ها و رسوایی‌هایشان همیشه برای طرفداران جذاب بوده است. در ادامه به تعدادی از مشهورترین ستاره‌ها که وارد زندگی مشترک دیگران شده‌اند می‌پردازیم..

جنیفر لوپز

وقتی جنیفر لوپز رابطه عاشقانه خود را با مارک آنتونی، موسیقی‌دان مشهور، آغاز کرد، او هنوز با دیانارا تورس، ملکه زیبایی سابق، در ازدواج بود. پس از نامزدی ناموفق لوپز و بن افلک، جی‌لو رابطه‌اش را با مارک آنتونی که دوست قدیمی‌اش بود، آغاز کرد. تورس بعدها به‌طور علنی لوپز را مقصر جدایی‌اش از آنتونی معرفی کرد. لوپز و آنتونی پس از طلاق او، در سال ۲۰۰۴ ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند.

دنیس ریچاردز

دنیس ریچاردز و هدر لاکلیر زمانی بهترین دوستان یکدیگر بودند، تا اینکه ریچاردز با ریچی سمبورا، همسر لاکلیر، در مکان‌های عمومی دیده شد. اگرچه سامبورا و ریچاردز مدعی بودند که رابطه‌شان پس از طلاق سامبورا از لاکلیر آغاز شده، این ماجرا باعث شد که دوستی آنها به پایان برسد و جنجال‌های زیادی در رسانه‌ها به پا شود. ریچاردز در دفاع از خود گفت که تنها «به صدای قلبش گوش داده است.»

اوان ریچل وود

مریلین منسون، موزیسین جنجالی، در سال ۲۰۰۶ از همسرش، دیتا فون تیس، جدا شد. یکی از دلایل اصلی این جدایی، رابطه او با ایوان ریچل وود، بازیگر جوان ۱۹ ساله بود. این رابطه منجر به پایان ازدواج منسون با فون تیس شد، اگرچه خود منسون دلایل دیگری را برای این جدایی بیان کرد. رابطه وود و منسون در نهایت در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید.

اَبی کورنیش

رایان فیلیپ، بازیگر، در سال ۲۰۰۷ در حین بازی در فیلم حد ضرر (Stop-Loss) با ابی کورنیش وارد رابطه شد؛ موضوعی که منجر به جدایی او از ریس ویترسپون، همسرش، شد. ویترسپون پس از پیدا کردن پیام‌های مشکوک، به این رابطه پی برد و این ماجرا منجر به طلاق آنها شد.

الیزابت تیلور

در سال ۱۹۵۶، الیزابت تیلور با ادی فیشر که در آن زمان همسر دبی رینولدز، بازیگر جوان شناخته‌شده، بود وارد رابطه شد. پس از مرگ همسر تیلور، فیشر به او نزدیک شد و این رابطه منجر به فروپاشی ازدواج فیشر با رینولدز شد.

کلیر دینز

در سال ۲۰۰۳، بیلی کروداپ، بازیگر، دوست‌دختر باردارش مری لوئیز پارکر را برای بودن با کلیر دینز ترک کرد. کروداپ و دینز در حین فیلم‌برداری فیلم زیبای صحنه (Stage Beauty) عاشق هم شدند. این رابطه سه سال طول کشید. طبق گزارش ها، دینز با شریک زندگی فعلی خود، هیو دینسی، به کروداپ خیانت کرده است.

آلیشیا کیز

آلیشیا کیز در حالی با سوئیز بیتز، تهیه‌کننده موسیقی، رابطه عاشقانه‌ آغاز کرد که او هنوز با همسرش ماشوندا در ازدواج بود. این ماجرا به فروپاشی ازدواج سوئیز بیتز منجر شد. ماشوندا در شبکه‌های اجتماعی کیز را مقصر پایان ازدواجش دانست. آلیشیا کیز و سوئیز بیتز از سال ۲۰۰۹ با هم زندگی می‌کنند و دو فرزند دارند.

آنجلینا جولی

وقتی برد پیت و جنیفر آنیستون از هم جدا شدند، شایعاتی درباره نقش آنجلینا جولی در این جدایی به گوش رسید. جولی و پیت در حین فیلم‌برداری «آقا و خانم اسمیت» عاشق هم شدند و مدتی بعد با هم زندگی مشترکی را آغاز کردند. آنها شش فرزند داشتند، اما سرانجام این رابطه نیز به جدایی منجر شد.

بریتنی اسپیرز

رابطه بریتنی اسپیرز با کوین فدرلاین، رقصنده پشتیبان، زمانی خبرساز شد که فدرلاین هنوز با شر جکسون، بازیگر، در رابطه بود و فرزند دومشان نیز در راه بود. این رابطه به ازدواج اسپیرز و فدرلاین منجر شد، اما تنها دو سال بعد آنها هم از هم جدا شدند.

کریستن استوارت

در سال ۲۰۱۲، کریستن استوارت در حالی که با رابرت پتینسون در رابطه بود، با روپر سندرز، کارگردان فیلم «سفید برفی و شکارچی» که خود نیز ازدواج کرده بود، وارد رابطه شد. پس از افشای این رابطه، همسر سندرز درخواست طلاق داد و استوارت نیز از پتینسون جدا شد. رابطه استوارت و سندرز نیز دیری نپایید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!