فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Dexter Stardust

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های پازل – معمایی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Dexter Stardust همراه ویجیاتو باشید.

هرچند که این روزها بازی‌های پازل – معمایی چندان انتخاب اول گیمرها نیستند، اما روی موبایل محبوبیت این دسته از بازی‌ها سبب شده تا به طرز قابل توجهی محبوب باشند. به‌طوری‌که شما قادر به تجربه بازی‌های شاهکار مختلفی از دنیای عناوین پازل محور خواهید بود. در واقع یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که سبب موفقیت بازی‌های پازل – معمایی شده، خلاقیت بازی‌سازها در به تصویر کشیدن موضوعات مختلف است. شاید اگر سال‌ها پیش از موبایل گیمرها درباره آینده این دسته از بازی‌ها می‌پرسیدید، کمترکسی انتظار داشت که عناوین پازل محور موبایلی تبدیل به بخش مهمی از دنیای بازی‌های ویدئویی شوند. از همین‌رو اگر شما نیز طرفدار این دسته از بازی‌ها هستید، با بررسی بازی Dexter Stardust همراه ویجیاتو باشید.

Dexter Stardust که با نام کامل Dexter Stardust: Adventures in Outer Space نیز شناخته می‌شود، محصولی از سال ۲۰۲۲ است. این بازی به عنوان دست‌پختی از استودیوی Snapbreak شناخته می‌شود و در زمستان سال ۲۰۲۲ منتشر شد. Snapbreak به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایل شناخته می‌شود و تاکنون ده‌ها بازی مختلف را برای موبایل، نینتندو سوئیچ و پی‌سی عرضه کرده که از میان برترین آن‌ها می‌توان به عناوینی چون Boxes: Lost Fragments، بازی The Academy: The First Riddle و همچنین Lost in Play اشاره کرد.

ما تا پیش از این در ویجیاتو به سراغ بازی‌های مختلف این استودیو رفته بودیم و نیم‌نگاهی به آن‌ها داشته‌ایم. این بازی توسط موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شده و در کمال سادگی که دارد، به دنبال انتقال حسی دوست داشتنی به گیمرهاست. همچنین Dexter Stardust از سوی منتقدان بسیاری نیز ستایش شد. اکثر وب‌سایت‌های گیمینگ به این بازی امتیاز متوسط رو به بالا را دادند و گیمرها نیز با آغوش باز به سراغ تجربه این بازی رفتند. همچنین باید بدانید که این بازی روی موبایل با برچسب قیمتی ۴.۹۹ دلاری عرضه شد و روی پی‌سی، با قیمت ۹.۹۹ دلاری در دسترس است.

پس از آن‌که جنگی خونین میان ساکنین زمین و سیاره X اتفاق افتاد، دکستر – نام کاراکتر اصلی بازی – به سختی خودش را به زمین رساند تا جلو تهاجم فضایی‌ها را بگیرید. این جنگ اگرچه به سود زمینی‌ها به پایان رسید، اما خسارت زیادی به دنبال داشت. حال پس از گذشت بیست سال از این جنگ، دکستر به نامه‌ای مرموز از سوی فردی ناشناس رو به رو شده. نامه‌ای که در آن از دکستر خواسته شده تا بار دیگر از تهاجم ساکنین سیاره ایکس که با نام Vreesianها شناخته می‌شوند، مقابله کند.

استودیوی بازی‌سازی Snapbreak سابقه درخشانی در ساخت بازی‌های موبایلی دارد. آن‌ها خیلی خوب می‌دانند که چگونه باید یک بازی شاهکار موبایلی را بسازند و این موضوع درباره بازی موبایلی Dexter Stardust: Adventures in Outer Space نیز صدق می‌کند. این بازی شباهت‌های بسیاری به ساخته‌های پیشین این استودیو دارد. ما بازهم با یک بازی پازل – رازآلود موبایلی رو به رو هستیم که تمی معمایی دارد و پایبند به المان‌های اشاره و کلیک است. درست مانند چیزی‌که پیش‌تر در بازی Lost in Play دیده بودیم. ترکیب چنین سبک‌هایی در روایت یک بازی ویدئویی، سبب خلق یکی از زیباترین بازی‌های پازل محور موبایلی شده.

بازی Dexter Stardust یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

برای آن‌که بتوانید این بازی موبایلی را پشت سر بگذارید، باید دیدی خلاقانه داشته باشید. اگر گیمری حرفه‌ای باشید، می‌توانید این بازی موبایلی را در کمتر از ۵ ساعت به پایان برسانید. اما اگر تازه‌کار باشید و بخواهید تمامی پازل‌ها و کالکتیبل‌های این بازی را جمع‌ کنید، گیم‌پلی به‌طور تقریبی نزدیک به ۶ ساعت به طول می‌انجامد. چیزی‌که درباره این بازی حائز اهمیت است، طراحی خوب پازل‌های آن است. به‌طوری‌که شما از تجربه این بازی دلسرد نمی‌شوید و مهمان یکی از بهترین‌های پلتفرم موبایل خواهید بود.

اگر برای یک‌بار هم که شده به سراغ تجربه بازی‌های Snapbreak رفته باشید، می‌دانید که آن‌ها در طراحی جلوه‌های بصری بازی‌هایشان تا چه اندازه سخت‌گیرانه عمل می‌کنند. این استودیو در تلاش است تا با استفاده از جلوه‌های بصری زیبا، یکی از بهترین بازی‌های موبایلی را بسازد. موضوعی که به خوبی درباره بازی Dexter Stardust: Adventures in Outer Space صدق می‌کند. این بازی از نظر جلوه‌های بصری، صداگذاری و موسیقی‌متن شاهکاری به تمام معناست و شما از تجربه این بازی نهایت لذت را خواهید برد.

بازی Dexter Stardust که با نام کامل Dexter Stardust: Adventures in Outer Space نیز شناخته می‌شود، دست‌پختی از استودیوی دوست داشتنی Snapbreak Games است. استودیویی که تاکنون بازی‌های شاهکار بسیاری را ساخته و این بازی را در زمستان سال ۲۰۲۲ برای موبایل، پی‌سی و در نهایت نینتندو سوئیچ عرضه کرد تا موبایل گیمرها مهمان یکی از بهترین‌های پلتفرم موبایل باشند.

ناشر بازی:
Snapbreak Games

دسته بندی:
پازل ، معمایی

سیستم عامل:
اندروید ، iOS

حجم:
۳۰۰۰ گیگابایت مگابایت

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!