فانی لند‌

قیمت خودرو امروز 2 آبان 1403 / کدام خودرو 50 میلیون تومان ارزان شد؟ + جدول

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 2 آبان 1403 اعلام شد. فراز و فرود در بازار خودرو نسبت ‌به روز‌های گذشته کمتر مشاهده می‌شود؛ طوری که دو بازار داخلی و مونتاژی متفاوت از روز‌های گذشته بوده و شدت و میزان تغییر قیمتی در بازار اکنون چندان زیاد نیست.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به خودرو‌های مونتاژی تغییر بیشتری پیدا کرد.

پژو 207 موتور TU3 یکی از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز با افت چهار میلیونی نسبت به ‌روزهای گذشته به قیمت 639 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از گران‌ترین نوع این خودروست که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود امروز با افت یک میلیون تومانی به قیمت 740 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که از سوی شرکت سایپا عرضه می‌شود. این خودرو با افت 3.5 میلیون تومانی به قیمت 549 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا، امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت 734 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در تعداد مشخصی از محصولات دچار تغییر شد.

هونگچی H5 از برند نیمه‌لوکس و نسبتا گران‌قیمتی که هرچند برچسب «ساخت چین» روی پیشانی‌اش دارد اما تاحدودی توانسته جای خالی سدان‌های کره‌ای و حتی ژاپنی‌ را در بازار کشورمان پر کند. این خودرو امروز رکورددار افت قیمت در بازار شده و با ریزش 50 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 460 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری هیبرید از محصولات لوکس مونتاژی، با کاهش ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و 290 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سیT9 از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور است که به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شده بود. این خودرو به عنوان پیکاپی قدرتمند که رده‌ای بالاتر از T8 قرار گرفته با کاهش 15 میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!