فانی لند‌

تیم Bungie Creative Studios به پلی استیشن ملحق شد

تیم Bungie Creative Studios به PlayStation Studios ملحق می‌شود تا از تلاش‌های سونی برای ورود به بازی‌های لایو سرویس پشتیبانی کند. بریجیت اونیل که قبلا به عنوان کارگردان ارشد Bungie Creative Studios خدمت می‌کرد، این هفته در به‌روزرسانی LinkedIn این خبر را توضیح داد.

اونیل نوشت:

امروز آخرین روز حضور تیم من در Bungie بود، اما آخرین روز کاری روی Destiny و Marathon نبود. تیم Bungie Creative Studios به PlayStation Studios می‌پیوندد تا پایه‌ای برای یک تیم خلاق بسازد که می‌تواند از همه بازی‌های لایو سرویس پشتیبانی کند. من نقش جدیدی به عنوان کارگردان ارشد خلاقیت در PlayStation Studios بر عهده می‌گیرم.

استودیوی Bungie در مرداد ماه همزمان با برنامه‌هایی برای ادغام بیشتر با شرکت سونی اعلام کرد که ۲۲۰ نفر یا ۱۷ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.

پیت پارسونز، مدیر عامل Bungie گفت:

اولا ما ادغام خود با Sony Interactive Entertainment را عمیق‌تر کرده و تلاش می‌کنیم ۱۵۵ شغل یعنی حدود ۱۲ درصد را در SIE طی چند سه‌ماهه آینده ادغام کنیم. سونی با ما همکاری می‌کند تا نقش‌هایی برای اکثر افراد شناسایی کنیم، همانطور که با هم توانستیم مقدار زیادی از استعدادهایی که تحت تاثیر کاهش نیرو قرار می‌گرفتند را نجات دهیم.

دوما ما با رهبری PlayStation Studios همکاری می‌کنیم تا یکی از پروژه‌های آزمایشی خود، یک بازی اکشن که در یک دنیای علمی و فانتزی کاملا جدید قرار دارد را به یک استودیو جدید در داخل PlayStation Studios منتقل کنیم تا روند ساخت امیدوارکننده‌اش ادامه یابد.

سونی با ورود به بازار بازی‌های لایو سرویس با مشکلات زیادی مواجه شده است از جمله لغو یک بازی چند نفره Last of Us و از رده خارج کردن Concord از فروش پس از تنها دو هفته.

هفته گذشته استودیو بانجی از بازی Destiny: Rising رونمایی کرد؛ نسخه‌ای رایگان برای موبایل از سری شوترعلمی-تخیلی خود که با همکاری ناشر چینی NetEase ساخته می‌شود. این عنوان قرار است در نوامبر امسال یک دوره آزمایشی آلفا با دسترسی محدود روی سیستم عامل‌های iOS و Android دریافت کند.

آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که بانجی هنوز برای انتشار Marathon در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی می‌کند. این بازی در طول پروسه ساخت خود تغییرات متعددی را تجربه کرده که از جهت‌گیری توسعه تا مدیریت در بالاترین سطح را شامل می‌شود. حتی نگرانی‌هایی در داخل استودیو وجود دارد که ممکن است به مهلت انتشار فعلی خود نرسد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!