فانی لند‌

بریتنی اسپیرز با انتشار ویدیویی اعلام کرد که با خودش ازدواج کرده است!

بریتنی اسپیرز، ستاره ۴۲ ساله موسیقی پاپ، در اقدامی نمادین، ویدیویی از خود در لباس عروس منتشر کرد و اعلام نمود که با خودش ازدواج کرده است. در این ویدیو که روز یکشنبه ۲۰ اکتبر در اینستاگرام منتشر شد، او را می‌توان در لباس عروسی عاجی رنگ به همراه تور عروس مشاهده کرد که با پخش آهنگ Fields of Gold از استینگ، لبخندزنان مقابل دوربین ژست می‌گیرد.

توضیحات بریتنی اسپیرز درباره ازدواج با خودش

بریتنی اسپیرز در توضیح این ویدیو نوشت: «روزی که با خودم ازدواج کردم… شاید خجالت‌آور یا احمقانه به نظر برسد، اما فکر می‌کنم این هوشمندانه‌ترین کاری است که تا به حال انجام داده‌ام!»

او همچنین ویدیوی دیگری منتشر کرد که در آن پیراهن کوتاه ابریشمی سفید و عینک آفتابی با قاب سفید به تن داشت و با آهنگ Run, Baby, Run از شریل کرو می‌رقصید.

پایان ازدواج بریتنی اسپیرز با سام اصغری

این اقدام نمادین بریتنی پس از نهایی شدن طلاقش از سام اصغری در ۲ مه صورت گرفت. جدایی این زوج که از سال ۲۰۱۶ با هم آشنا شده و در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کرده بودند، در آگوست ۲۰۲۳ اعلام شد. طبق قوانین کالیفرنیا، آنها از ۲ دسامبر ۲۰۲۴ رسماً مجرد شناخته خواهند شد.

واکنش مثبت سام اصغری به جدایی

سام اصغری، بازیگر و مدل ۳۰ ساله، در مصاحبه‌ای با مجله PEOPLE در ماه مارس، با احترام از دوران زندگی مشترکش با بریتنی یاد کرد. او گفت: «این یک نعمت بود که توانستم مدت طولانی زندگی‌ام را با کسی شریک شوم. آدم‌ها از هم دور می‌شوند و راه خود را ادامه می دهند.» اصغری تأکید کرد که هرگز درباره این رابطه بدگویی نخواهد کرد و آن را تجربه‌ای شگفت‌انگیز و فصلی ارزشمند از زندگی خود می‌داند.

نگاه به آینده

به نظر می‌رسد بریتنی اسپیرز در حال حاضر بر روی خودشناسی و عشق به خود تمرکز کرده است. او در پست دیگری اعلام کرد که عازم جزایر تورکس و کایکوس است، که نشان می‌دهد پس از این تحولات شخصی، به دنبال آغازی تازه در زندگی خود است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!