فانی لند‌

فصل دوم سریال Beef تایید شد

شرکت نتفلیکس و A24 به‌طور رسمی فصل دوم سریال محبوب Beef را تایید کرده‌اند. این فصل جدید با حضور بازیگران برجسته‌ تولید خواهد شد.

این اعلامیه امروز توسط نتفلیکس منتشر شد و خبر از ساخت هشت قسمت جدید برای این سریال می‌دهد؛ البته این بار تعداد قسمت‌ها نسبت به فصل اول که شامل ۱۰ قسمت بود، کمتر است.

کاهش تعداد قسمت‌ها ممکن است برای برخی از طرفداران ناامیدکننده باشد، اما نکته‌ای که طرفداران باید بدانند این است که فصل دوم با حضور بازیگران بزرگی همچون اسکار آیزاک، کری مولیگان، چارلز ملتن و کایلی اسپینی جذابیت بیشتری خواهد داشت.

سریال Beef اولین بار سال گذشته با بازی استیون ین و الی وانگ توسط نتفلیکس پخش شد و توانست جوایز متعددی از جمله سه جایزه گلدن گلوب را به دست آورد. فصل اول داستان انتقام و درگیری دو شخصیت اصلی را به خوبی به پایان رساند و حالا فصل دوم با داستانی کاملا جدید باز خواهد گشت.

کار روی فصل دوم کمی طولانی‌تر از انتظارات بود. شایعات درباره ادامه سریال در اوایل امسال مطرح شد، اما انتخاب بازیگران برای این فصل به طور رسمی در ماه ژوئن نهایی شد. در ابتدا جیک جیلنهال و ان هاتاوی از گزینه‌های مطرح برای این فصل بودند، اما در نهایت اسکار آیزاک و کری مولیگان به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند.

خلاصه رسمی فصل دوم که توسط نتفلیکس منتشر شده است، به شرح زیر است:

یک زوج جوان شاهد یک دعوای شدید بین رئیس خود و همسرش می‌شوند. این اتفاق باعث شروع بازی‌های قدرت در دنیای نخبه‌گرای یک کلوب خصوصی و مالک میلیاردر کره‌ای آن می‌شود.

علاوه بر این، لی سونگ جین، خالق و شورانر سریال Beef برای فصل دوم نیز بازگشته است. او پیش‌تر به خاطر نویسندگی در سریال‌های موفقی همچون Silicon Valley و It’s Always Sunny in Philadelphia شناخته شده بود. استیون ین و الی وانگ نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی به پروژه بازگشته‌اند، هرچند که به نظر نمی‌رسد در جلوی دوربین حضور داشته باشند.

نتفلیکس وعده داده است که جزئیات بیشتری از فصل دوم در آینده منتشر خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر، مطلب سریال The Penguin و عملکرد درخشان کریستین میلیوتی را در سایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!