فانی لند‌

بهترین ماد های Red Dead Redemption 2

استودیوی راکستار با خلق بازی رد دد ردمپشن ۲ در سال ۲۰۱۸، یکی از افسانه‌ای‌ترین بازی‌های ویدئویی‌اش را در اختیار گیمرها گذاشت. این بازی شاهکاری در دنیای بازی‌های ویدئویی است و یکی از برترین ویژگی‌های این بازی، پشتیبانی آن از مادهای مختلف است. به همین دلیل همراه ویجیاتو باشید تا سری به ۲۳ مورد از بهترین ماد های Red Dead Redemption 2 بزنیم که باید در سال ۲۰۲۴ به سراغشان بروید.

بهترین ماد های Red Dead Redemption 2 کدام‌اند؟

سری رد دد ردمپشن درست مانند سری جی‌تی‌ای، از تنوع بی‌نظیری از مادهای مختلف پشتیبانی می‌کنند. در واقع مادها به گیمرها اجازه می‌دهند تا برخی از ایرادات بازی را برطرف کرده و حتی یک سری ویژگی‌ جدید را نیز به این بازی‌ها اضافه کنند. از همین‌رو با معرفی بهترین ماد های Red Dead Redemption 2 همراه ما باشید تا بتوانید دنیای بازی‌تان را جذاب‌تر از هر زمان دیگری کنید.

RDR2 Photorealistic Reshade


سازنده ماد: DigitalDreams

تعداد دانلودها: بیش از ۳۶۰ هزار بار

بازی رد دد ردمپشن ۲ هنوز هم که هنوز است به عنوان یکی از پرجزئیات‌ترین بازی‌ها در میان عناوین ویدئویی شناخته می‌شود. راکستار با خلق این بازی موفق شد تا گرافیک بی‌نظیری را به تصویر بکشد و چنین گرافیکی، به گیمرها کمک کرد تا ارتباط بیشتری با دنیای این بازی بگیرند. به‌طوری‌که تا به امروز نیز از بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ از نظر جلوه‌های بصری یاد می‌شود.

با این‌حال افراد بی‌شماری هستند که می‌خواهند گرافیک این بازی را ارتقا دهند. طبیعتا اگر روی پی‌سی به سراغ تجربه این بازی رفته باشید، خیلی خوب می‌دانید که می‌توان گرافیک این بازی را از طریق تنظیمات داخل رد دد ردمپشن ۲، بهبود بخشید. منتهی اگر این تنظیمات برایتان کافی نیستند و به دنبال گرافیک بهتری هستید، ماد RDR2 Photorealistic Reshade می‌توان انتخاب مناسبی برایتان باشد.

Bounty Hunting – Expanded and Enhanced


سازنده ماد: Shtivi

تعداد دانلودها: بیش از ۲۹۰ هزار بار

جایزه‌بگیرها نقش مهمی در تاریخ غرب وحشی داشتند. راکستار سعی کرد تا با بازی رد ردد ردمپشن ۲، اشاره‌ای به این موضوع کند. این بازی به شما اجازه می‌داد تا به عنوان یک جایزه‌بگیر، به سراغ گرفتن افراد فاسدی بروید که در ازای مرده و یا زنده آن‌ها، به شما پول خوبی می‌دادند. این مکانیزم نقش مهمی در بازی رد دد ردمپشن ۲ داشت. اما با این‌حال این بخش از بازی چندان هم بی‌ایراد نبود.

از همین‌رو اگر به دنبال مادی هستید که بتواند این مکانیزم را بهبود ببخشد و آن را ارتقا دهد، ماد دوست داشتنی Bounty Hunting – Expanded and Enhanced تنها گزینه پیش‌روی شما و یکی از بهترین ماد های Red Dead Redemption 2 است. این ماد با اضافه کردن یکسری بخش جدید به مکانیزم جایزه‌بگیرها و همچنین برطرف کردن برخی از ایرادات این بخش، سعی می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای بازی‌ Red Dead Redemption 2 را به تصویر بکشد.

Humidity and Temperature Overhaul


سازنده ماد: Bolmin

تعداد دانلودها: بیش از ۵۰ هزار بار

رد دد ردمپشن ۲ عنوانیست که به سختی می‌توان ایرادی از آن گرفت. اما با این‌حال این بازی مشکلات جزئی نیز دارد که بر روند گیم‌پلی این بازی تاثیرگذارند. یکی از این مشکلات مربوط به بخش بقا و زنده ماندن در حیات وحش بازی است. برای مثال اگر شما با لباس نازک و تابستانی به مناطق سردسیری این بازی بروید، کاراکتر شما با هیچ مشکلی رو به رو نمی‌شود. چنین موضوعی می‌تواند یک نقطه ضعف بزرگ برای بازی باشد که صفت واقع‌گرایانه بودن را به دوش می‌کشد.

خوشبختانه برای برطرف کردن این موضوع، باید سری به ماد Humidity and Temperature Overhaul بزنیم. این ماد مکانیزمی به بازی اضافه می‌کند که بر کاراکتر شما تاثیرگذار است. در واقع این مکانیزم باعث می‌شود تا ما با توجه به منطقه آب و هوایی که در آن قرار داریم، فورا لباسمان را عوض کنیم! برای مثال شما دیگر قادر به رفتن به مناطق سردسیری با لباس تابستانی نخواهید بود و اگر چنین کاری کنید، کاراکتر شما دمیج می‌خورد و شما باید به فکر خرید یک لباس زمستانی باشید.

Camp Anywhere


سازنده ماد: Crossed99

تعداد دانلودها: بیش از ۳۸ هزار بار

راستش را بخواهید، کمپ کردن، راهی دوست داشتنی برای لذت بردن از فضای بازی رد دد ردمپشن ۲ است. تصور کنید که پس از یک روز خسته‌کننده، در نزدیکی برکه شهر چادرتان را برپا کرده‌اید و به صدای روح‌‌نواز آب گوش می‌کنید. طبیعتا لوکیشن‌های مختلفی هستند که کمپ کردن در آن‌ها هیجان‌انگیز است. اما متاسفانه بازی درحالت عادی به شما چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد. در واقع ما نمی‌توانیم هرجایی که دلمان خواست، کمپ کنیم! پس باید به سراغ ماد Camp Anywhere برویم.

این ماد دوست داشتنی دقیقا همانطوری که از نامش پیداست، به شما اجازه می‌دهد تا در هرجایی که دوست داشتید، کمپ کنید، چادرتان را راه بیندازید و در نهایت آتش‌تان را به پا کنید. از همین‌رو حضور چنین مادی در لیست بهترین ماد های Red Dead Redemption 2 چندان جای تعجبی ندارد.

MiniNPCs


سازنده ماد: Notex

تعداد دانلودها: بیش از ۱ بار

قرار نیست که تمامی مادهای این لیست، حس و حال جدی بودن را به بازی منتقل کنند. گاه بد نیست که به سراغ مادهایی برویم که از آن‌ها می‌توان به عنوان بهترین‌ها یاد کرد. روی صحبت‌مان با ماد MiniNPCs است که در واقع به شما اجازه می‌داد تا اندازه و قد ان‌پی‌سی‌ها و کاراکترهای بازی را شخصی‌سازی کنید. در میان ده‌ها قابلیت شخصی‌سازی که در این ماد حضور دارند، یکی از آن‌ها به طرز بامزه‌ای خنده‌دار است!

این ماد به شما اجازه می‌داد تا قد ان‌پی‌سی‌ها را کوتاه کرده تا در مبارزات، دوئل‌ها و مراحل بازی با دردسر چندانی رو به رو نشوید. درست مانند زمانی که یک فیل بخواهد با یک مورچه مبارزه کند. پس اگر در مرحله‌ای با مشکل رو به رو شده‌اید، این ماد جزو بهترین ماد های Red Dead Redemption 2 است.

Telekinesis


سازنده ماد: AlphaZomega

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۵ هزار بار

همانطور که گفته شد، بازی رد دد ردمپشن ۲ اگرچه همواره به عنوان یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های راکستار قلمداد می‌شود، اما این موضوع به آن معنا نیست که بهترین ماد های رد دد ردمپشن ۲ نیز باید از همین قاعده پیروی کنند. گاه یک ماد به ظاهر عجیب، می‌تواند دنیای خشک بازی را تبدیل به تجربه‌ای بامزه و کمدی کند و ماد Telekinesis درست همان‌چیزیست که ما به آن نیاز داریم.

این ماد به آرتور اجازه می‌دهد تا با استفاده از قدرت ذهنی خودش، با دشمنان مبارزه کند. شما با استفاده از این ماد، دیگر نیاز به سلاح نخواهد داشت و صرفا کاراکتر شما با استفاده از قدرتی که در اختیار دارد، می‌توان هر دشمنی را مانند یک تکه شی بی‌ارزش بردارد و آن را به دور دست‌ترین نقاط بازی پرتاب کند.

No Honor System


سازنده ماد: Chuckmcgil

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۱۱ هزار بار

افتخار در دنیای بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین جزئیاتی بود که راکستار به آن دقت کرد. این سیستم باعث می‌شد تا شما در نهایت با توجه به تصمیماتی که گرفته‌اید، فردی خوب و یا انسانی شیطان‌صفت باشید. این موضوع گاه پایش را فراتر می‌گذاشت و گیمرها را محدود می‌کرد. این سیستم به آن‌ها اجازه نمی‌داد تا هرکاری که دوست داشتند را انجام دهند و با تکرار کارهای بد، تبدیل به فردی شیطانی شوند.

با نصب ماد No Honor System، دیگر نیازی نیست که گیمرها نگران چنین موضوعی باشند. دیگر کشتار انسان‌ها و یا رفتار بد آرتور با دیگر شخصیت‌های بازی چندان در روند داستانی و گیم‌پلی بازی تاثیرگذار نخواهد بود و از طرفی دیگر چیزی یا کسی نمی‌توانست جلودار گیمرها باشد.

Riot Mode


سازنده ماد: Maximilian Winter

تعداد دانلودها: بیش از ۸ هزار بار

اگرچه دنیای بازی رد دد ردمپشن ۲، دنیایی خطرناک و پر ماجراست، اما یکی از قانونمندترین ان‌پی‌سی‌ها را دارد. افراد حاضر در دنیای این بازی، هرگز دست از پا خطا نمی‌کنند و خودشان را درگیر کارهای بد نمی‌کنند. همین موضوع باعث شده تا پلیس‌های این بازی صرفا به دنبال ما باشند و برخی از آن‌ها نیز، تایم کاری‌شان را در دفتر خود سپری کنند. آن‌هم درحالی که شهر در امن و امان است. برای شکستن چنین طلسمی باید به سراغ Riot Mode رفت.

این ماد جنونی بی‌پایان است. با فعال کردن این ماد جذاب ان‌پی‌سی‌های بازی قادر به استفاده از سلاح خواهند بود. آن‌ها مدام با یکدیگر درگیر می‌شوند و گویا شورشی بزرگ درحال شکل‌گیری است. همچنین این ماد به المان‌های بقای بازی نیز کمک می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا در چنین دنیایی زنده بمانید و با شورشان و ماموران دولتی مبارزه کنید.

Ride with Gang


سازنده ماد: Terk

تعداد دانلودها: بیش از ۲۳ هزار بار

باید اعتراف کرد که گنگ‌ها بخش مهمی از دنیای بازی‌های راکستار را می‌سازند. فرقی ندارد که روی صحبت ما با سری جی‌تی‌ای است، و یا فرنچایز دوست داشتنی رد دد! راستش را بخواهید، حتی تصور عضویت در گروهی بزرگ از هفت‌تیرکش‌ها آن‌هم در غرب وحشی، به تنهایی هیجان‌انگیز است. به همین دلیل استودیوی راکستار با بازی رد دد ۲ سعی کرد تا چنین کانسپتی را به خوبی در بازی ارائه کند. اما متاسفانه این‌گونه نشد. زیرا آرتور علی‌رغم عضویت در گنگی بزرگ، بیشتر ماموریت‌هایش را به تنهایی انجام می‌داد.

از همین‌رو، برای رفع این مشکل باید از ماد Ride with Gang کمک بگیریم. این ماد همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، نقش گنگ آرتور را در بازی رد دد ردمپشن ۲، پر رنگ‌تر می‌کند. اکنون اعضای گنگ شما در مبارزات‌تان همراه شما خواهند بود و حتی آرتور قادر به فرماندهی آن‌ها نیز می‌شود.

Complete Horse Overhaul


سازنده ماد: Sunarlyn

تعداد دانلودها: بیش از ۳۱ هزار بار

باید اشاره کرد که از آن‌جایی که برای کشف دنیای بازی رد دد ردمپشن ۲ ما نیاز به استفاده از وسیله‌های نقلیه داریم و متاسفانه خبری از ماشین در دنیای این بازی نیست، اسب‌ها بسیار مهم هستند. آن‌ها دوست و یاور ما در دنیای پهناور رد دد ردمپشن ۲ محسوب می‌شوند و طبیعتا یکی از بهترین ماد های Red Dead Redemption 2 به این موجودات دوست داشتنی اختصاص پیدا کرده. با این‌حال اسب‌ها نیز بی‌نقص نیستند و تنوع نژادی محدود آن‌ها شاید دلسرد کننده باشد.

به همین دلیل شما می‌توانید با نصب ماد دوست داشتنی و جذاب Complete Horse Overhaul، نه‌تنها تنوع بی‌نظیری از اسب‌ها را به دنیای این بازی اضافه کنید، بلکه این ماد یکسری ویژگی جدیدی را نیز به دنیای بازی رد دد ۲ اضافه می‌کند که به واقع‌گرایانه‌تر شدن این بازی کمک شایانی کرده‌اند.

Fight Club


سازنده ماد: Overlord970

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۲۷ هزار بار

راکستار سعی کرد تا در دومین بازی از سری رد دد ردمپشن، جهانی پویا را به تصویر بکشد. جهانی که حس و حالی واقعی از دنیای غرب وحشی داشتند و ما گیمرها به عنوان شهروند این جهان، قادر به انجام کارهای بسیاری بودیم. از مبارزه‌ها خلافکاران بگیرید، تا اسب‌سواری و ماهیگیری! اما یکی از عجیب‌ترین و بامزه‌ترین بخش‌های این بازی، مربوط به مسابقات مشت‌زنی می‌شد. جایی‌که دو نفر با یکدیگر مبارزه می‌کردند این نبرد تا زمانی ادامه داشت تا یکی از آن‌ها اعلام شکست کند.

خوشبختانه شما می‌توانید با نصب ماد Fight Club نه‌تنها تجربه‌ای متفاوت از بازی رد دد ردمپشن ۲ داشته باشید، بلکه ایرادات این بخش از بازی را برطرف کرده و خودتان را مهمان یکی از جذاب‌ترین مسابقه‌های مشت‌زنی کنید. پس عجله کنید، قطار قهرمان مشت‌زنی درحال حرکت است.

Bandit Hideouts


سازنده ماد: Crossed Gunter Severloh

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۱۰۵ هزار بار

قبول دارم، بازی رد دد ردمپشن ۲ یکی از بهترین دنیاها را دارد، مگر نه؟ راستش را بخواهید اگرچه بسیاری از گیمرها از جهان این بازی به عنوان یکی از بهترین‌ها یاد می‌کنند، اما چنین جهانی ایرادات خاص خودش را نیز دارد. به عنوان مثال ارتور تنها قهرمان این بازیست و اگر پلیس‌ها را فاکتور بگیریم، دیگر کسی نیست که جرئت درست کردن دردسر را برای آرتور داشته باشد. پس دیگر قهرمان بود در دنیایی که همه افراد ضعیفی هستند، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

به همین دلیل ما باید سری به ماد Bandit Hideouts بزنیم. این ماد حس اکشن بازی را بیشتر کرده و به ما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای به مراتب واقعی‌تر از دنیای این بازی داشته باشیم. با نصب این ماد، آرتور دیگر در ماجراجویی‌هایش تنها نخواهد بود. این ماد کمپ‌های مختلفی را به بازی اضافه می‌کند که متعلق به راهزن‌هاست. راهزن‌هایی که مدام به دنبال ما هستند و می‌خواهند از ما دزدی کنند.

Injuries Overhaul


سازنده ماد: Bolmin

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۵۸ هزار بار

همان‌گونه که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، بازی Red Dead Redemption 2 جزو آن دسته از بازی‌های ویدئویی است که به سختی می‌توان ایرادی از آن گرفت. همه‌چیز در دنیای این بازی بی‌نظیر طراحی شده و ما نیز صرفا به سراغ مادهایی رفته‌ایم که می‌توانند مشکلات جزئی و ایرادات کوچک بازی را بهبود ببخشند. ما صرفا به دنبال راهی هستیم که بازی را بهتر و بهتر کنیم و ماد Injuries Overhaul نیز دقیقا برای چنین هدفی ساخته شده.

این ماد آسیب‌هایی که آرتور در طول بازی رد دد ۲ می‌بیند را واقعی‌تر می‌کند. در واقع این ماد با اضافه کردن ۴ بخش جدید به نام‌های دست، سر، پا‌ها و زخم‌ها به سیستم سلامتی بازی، گیم‌پلی رد دد ۲ را چالشی‌تر می‌کند. برای مثال اگر تیر با دست آرتور برخورد کند، او نمی‌توان به درستی تیراندازی کند. همچنین اگر زخم شما بیش از حد باز بماند، می‌تواند باعث عفونت شود و آرتور با دردسر بزرگی رو به رو خواهد شد.

Immersive Scenarios


سازنده ماد: LittleCDumpster

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۷۷ هزار بار

بازی دوست داشتنی رد دد ۲ نه‌تنها در بخش گیم‌پلی و خط داستانی عملکرد شاهکاری دارد، بلکه در طراحی ان‌پی‌سی‌ها نیز سنگ تمام گذاشته. به‌طوری‌که شما در طول روند این بازی با ان‌پی‌سی‌هایی رو به رو می‌شوید که دیالوگ‌های جالبی میان آن‌ها رد و بدل می‌شود. متاسفانه آرتور توان شرکت در این گفتگوها را ندارد و صرفا در اکثر مواقع شنونده است. اما با نصب ماد Immersive Scenarios می‌توان این موضوع را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید.

این ماد جذاب به گیمرها و آرتور اجازه می‌دهد تا در گفتگوهای روزمره ان‌پی‌سی‌ها شرکت کند و دنیایی به مراتب واقعی‌تری از بازی Red Dead 2 داشته باشند. همچنین این ماد یکسری دیالوگ جدیدی را نیز به بازی اضافه می‌کند که شنیدن آن‌ها واقعا هیجان‌انگیز و دوست داشتنی است.

Instant Travel


سازنده ماد: Opsedar

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۶۷ هزار بار

رد دد ۲ نیز قوانین خاص خودش را دارد و برخی از این قوانین می‌توانند واقعا سخت‌گیرانه باشند. فست‌ترول کردن یکی از آن دسته از مکانیزم‌های مهم در دنیای بازی‌های جهان‌باز است و طبیعتا رد دد ۲ نیز از این موضوع به خوبی آگاه است. اما فست‌ترول کردن در دنیای این بازی به مراتب سخت‌تر از سایر بازی‌هاست. زیراکه شما باید کمپ خودتان را مدام ارتقا دهید تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید. به همین دلیل برخی از گیمرها بیخیال ارتقای کمپ‌شان می‌شوند و از اسب برای سفر در دنیای این بازی کمک می‌گیرند.

منتهی راه‌حل دیگری نیز وجود دارد که گیمرها بد نیست در مقاله مرتبط با بهترین ماد های رد دد ردمپشن ۲ به سراغش بروند. خوشبختانه ماد Instant Travel به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به ارتقای کمپ‌تان به راحتی از قابلیت فست‌ترول استفاده کنید و دیگر با دردسر چندانی روبرو نباشید.

Banking: The Old American Art


سازنده ماد: Bolmin

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۷۲ هزار بار

اکثر بانک‌ها در دنیای بازی‌های راکستار کاربردی جز دزدی کردن از آن‌ها ندارند. اما اگر گیمرها بخواهند کار مفیدی انجام دهند و پول‌هایشان را در بانک به امانت بگذارند، چاره‌ای جز استفاده از ماد Banking: The Old American Art نخواهند داشت. مادی که با اضافه کردن یکی از محبوب‌ترین و بهترین مکانیزم‌ها به دنیای بازی رد دد ۲، به شما اجازه می‌دهد تا پول‌هایتان را در بانک‌های این بازی ذخیره کنید.

در واقع این موضوع باعث می‌شود تا بالاخره بازیکنان شب‌ را به آرامی سپری کنند. خیالتان راحت باشد. زیراکه با نصب این ماد، پول‌هایتان در بانک‌های رد دد امن خواهند بود و دیگر بازیکنی جرئت دست درازی و استفاده از این پول‌ها را نخواهد داشت.

Gunsmith Business


سازنده ماد: Bolmin

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۸۱ هزار بار

همه می‌دانند که آرتور مورگان مرد با استعدادی است. او بارها و بارها در طول خط داستانی بازی ثابت می‌کند که با دیگر کاراکترهای ویدئوگیمی فرق دارد و از همین‌رو، خیلی زودتر از آن‌چیری که انتظار می‌فت، جایگاهش را در میان گیمرها پیدا کرد. منتهی Red Dead Redemption 2 آن‌طوری که باید از ویژگی‌ها و استعدادهای این قهرمان دوست داشتنی استفاده نمی‌کند. راستش را بخواهید، آرتور لایق این است که خودش کسب و کارش را شروع کند و آن را مدیریت کند.

در چنین شرایطی، دزدی تنها راه‌حل آرتور است. متاسفانه در حالت عادی نمی‌توان در دنیای بازی رد دد ردمپشن ۲ مالک مغازه‌ای شد، اما به لطف ماد Gunsmith Business، این امر امکان‌پذیر شده و شما می‌توانید با نصب این ماد، مغازه اسلحه‌فروشی خودتان را راه بیندازید و آن را مدیریت کنید.

RDR – Contracts


سازنده ماد:  Shtivi

تعداد دانلود‌ها: ۱۳۱ هزار بار

دنیای بازی‌های جهان‌باز مملو است از چیزهای مختلفی که منتظر گیمرها هستند. از رازهای تاریک و کشف‌نشده بگیرید، تا معماها و فعالیت‌هایی که گیمرها می‌توانند آزادانه به سراغشان بروند‌. جی‌تی‌ای، سری مافیا و حتی رد دد ردمپشن، گل سرسبد بازی‌های جهان‌باز تلقی می‌شوند که در ساخت دنیاها بی‌نظیرند. گیمرها می‌توانند صدها ساعت مشغول تجربه رد دد ردمپشن ۲ شوند، آن‌هم بدون آن‌که متوجه گذر زمان باشند. اما در این میان، افرادی هستند که چیزهای بیشتری می‌خواهند.

از همین‌رو اگر شما نیز جزو این دسته از گیمرها هستید، باید به سراغ ماد RDR-Contracts بروید. این ماد نه‌تنها ۲۱ مرحله جدید را به بازی اضافه می‌کند، بلکه به لطف همین مراحل، گیم‌پلی بازی را اکشن‌تر کرده و در نهایت، نمایشی عالی از خود نشان می‌دهد.

Basic Needs


سازنده ماد: Bolmin

تعداد دانلود‌ها: ۱۶۸ هزار بار

گیمرها و افرادی که تاکنون به سراغ تجربه بازی Red Dead Redemption 2 رفته باشند، به خوبی مطلع‌اند که جزئیات در این بازی چقدر مهم است. طبیعتا کاراکتر اصلی ما یعنی آرتور مرگان نیز از همین قاعده پیروی کرد و راکستار ویژگی‌های اخلاقی و حتی بدنی آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده. با این حساب، شما می‌توانید با نصب ماد Basic Needs، میزان واقعی بود و جزئیات بازی را افزایش دهید.

با نصب این ماد جذاب و دوست داشتنی، قهرمان داستان ما یا همان آرتور با دردسرهای بی‌شماری رو با رو خواهد شد. او باید با گرسنگی، تشنگی، بیماری و حتی خستگی دست و پنجه نرم کند و هر یک از این المان‌ها بر سلامت بدنی و روحی آرتور مرگان تاثیرگذارند‌.

Duels


سازنده ماد: Shtivi

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۲۲۲ هزار بار

غرب وحشی بدون کابوی‌ها و هفت‌تیرکش‌ها معنایی ندارد. دوئل‌ها بخش جدایی ناپذیری از فرهنگ وسترن هستند و راکستار این موضوع را با بازی رد دد ردمپشن ۲ به خوبی به تصویر می‌کشد. قهرمان دوست داشتنی داستان ما، در این بازی می‌تواند با شروع یکسری ساید کوئست ساده، با دیگر هفت‌تیر‌کش‌های معروف غرب، دوئل کند.

مننهی اگر به سراغ ماد Duels بروید، نه‌تنها آرتور مرگان قادر به دوئل با هر فردی در بازی خواهد بود، بلکه مکانیزم‌های مبارزه‌ای مربوط به این بخش نیز بهبودهای قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.

Open All Interiors


سازنده ماد: Konstantinos96b

تعداد دانلودها: بیش از ۲۳۸ هزار بار

اجازه دهید که لیست مرتبط با بهترین ماد های رد دد ردمپشن ۲ را با یکی از کاربردی‌ترین مادهای حاضر در این لیست ادامه دهیم. راستش را بخواهید، اگرچه دنیای بازی رد دد مملو است از مکان‌هایی دوست داشتنی که به شما اجازه تجربه ناممکن‌ها را می‌دهند، اما با این‌حال گیمرها نمی‌توانند هرجا که دل‌شان خواست بروند. بازی محدودیت‌هایی دارد و این محدودیت‌ها در شهرها نیز به وضوح به چشم می‌خورد. قطعا خانه‌ها و لوکیشن‌های مختلف بسیاری در دنیای این بازی وجود دارند که ما آرزو داریم سری به آن‌ها بزنیم. اما متاسفانه در حالت عادی چنین امکانی فراهم نیست.

با این‌حال نباید دلسرد شد. زیراکه به لطف مادسازها فرصتی فراهم شده تا ما حس کنجکاوی‌مان را شروع کنیم، دل به دریا بزنیم و در دنیای این بازی سرک بکشیم. شما با نصب و دانلود ماد Open All Interiors قادر به ورود به ساختمان‌ها، خانه‌ها و مناطقی خواهید شد که در حالت عادی بسته‌اند و این موضوع به نوبه خودش هیجان‌انگیز است.

Buyable Properties


سازنده ماد: Bolmin

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۲۴۹ هزار بار

یکی از نقدهایی که این روزها به راکستار وارد است، این است که بسیاری از بازی‌های قدیمی این استودیو از نظر جزئیات و آزادی عمل، بهتر از نسخه‌های جدید بودند. برای مثال در بازی جی‌تی‌ای سن آندریاس که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده، سی‌جی قادر به خرید خانه و املاک بود. این مکانیزم در نسخه‌های بدی جی‌تی‌ای تقریبا از بازی حذف شد و رد دد ردمپشن ۲ نیز سرنوشت کاملا مشابهی داشت. به همین دلیل بسیاری از گیمرها در ابتدا از تجربه این بازی دلسرد شده بودند.

اخبر خوب این است که به لطف مادسازها حال فرصتی فراهم شده تا آرتور مرگان قادر به خرید املاک و مستغلات باشد. اگر شما به سراغ دانلود و نصب ماد Buyable Properties بروید، قادر به خرید خانه و املاک خواهید بود. بنابراین دیدن نام این ماد در میان بهترین ماد های رد دد ردمپشن ۲ ابدا جای تعجبی ندارد.

Playing as Animals – Lenny’s Simple Trainer


سازنده ماد: LMS

تعداد دانلود‌ها: بیش از ۱ میلیون بار

Playing as Animals – Lenny’s Simple Trainer یکی از متفاوت‌ترین مادهایی است که می‌توان در دنیای بازی رد دد ۲ به سراغش رفت. این ماد به شما اجازه می‌دهد تا دنیای بازی رد دد ردمپشن را از دید دیگری نگاه کنید. دیدی که شاید کمتر بتوان آن را در دنیای سایر بازی‌ها پیدا کرد. پس تعجبی ندارد که چنین مادی بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شده باشد.

این ماد درست همانطور که از نامش پیداست، به شما اجازه می‌دهد تا به حیوانات مختلف تبدیل شده و دنیای بازی را از دید آن‌ها نگاه کنید. طبیعتا تبدیل شدن به عقابی زیبا و پرواز بر فراز کوهستان‌های برفی غرب وحشی، هیجان‌انگیز و وسوسه‌انگیز است، مگر نه؟

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!