فانی لند‌

توسعه دهندگان بازی Prince of Persia بین سه پروژه تقسیم شده‌اند

شرکت یوبیسافت تایید کرده است که تیم سازنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown پس از اینکه این بازی نتوانست انتظارات داخلی شرکت را برآورده کند، به پروژه‌های دیگر منتقل شده‌اند. 

خبر منحل شدن تیم توسعه دهنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown روز گذشته ابتدا به صورت یک شایعه منتشر شده بود و حالا یوبیسافت اکنون جزئیات بیشتری از این تصمیم ارائه داده است. این کمپانی بیانیه‌ای به سایت Eurogamer ارسال و اعلام کرده که توسعه دهندگان پرنس آو پرشیا برای کار روی پروژه‌های دیگر منتقل شده‌اند تا از تخصص آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

همچنین این شرکت در حال تلاش است تا Prince of Persia: The Lost Crown را به دست مخاطبان بیشتری برساند. بر اساس گزارش‌های داخلی، تصمیم برای عدم ساخت دنباله این بازی از اردیبهشت امسال گرفته شده بود؛ زمانی که بازی با فروش حدود یک میلیون نسخه، نتوانست به ارقام مورد انتظار نزدیک شود.

اکثر اعضای تیم توسعه‌دهنده این بازی، اکنون به پروژه‌های دیگر از جمله Beyond Good and Evil 2 و Ghost Recon: Project Ovr و همچنین یک بازسازی از بازی Rayman با نام Project Steambot پیوسته‌اند.

به گفته برخی از اعضای تیم، توسعه Prince of Persia: The Lost Crown بدون پیچیدگی‌های رایج در پروژه‌های یوبی‌سافت پیش رفت، اما توقعات بالا و غیرواقع‌بینانه شرکت مانع از شکوفایی کامل این پروژه شده است. Prince of Persia: The Lost Crown هم‌ اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!