فانی لند‌

آشنایی با شخصیت The Replacer در دنیای Call of Duty

اکتیویژن برای فروش هرچه بیشتر بلک آپس ۶ تبلیغات فراوانی انجام داده است. این تبلیغات در دنیای واقعی و با قرار دادن ون‌هایی که شعار بازی The Truth Lies (حقیقت، دروغ می‌گوید) را روی خود داشتند، در سرتاسر آمریکا، شروع شدند. در ادامه شاهد تریلر‌های بخش داستانی و البته بتای این نسخه بودیم که کاربران از آن‌ها رضایت فراوانی داشتند. حالا که در هفته‌ی انتشار هستیم، اکتیویژن برای جذب مخاطبان بیشتر و برگرداندن هواداران قدیمی سری، دست به کاری جالب زده و باری دیگر از شخصیت «جایگزین کننده» که از زمان بلک آپس ۴ او را ندیده بودیم، استفاده کرده است. ویجیاتو در مطلب آشنایی با شخصیت The Replacer در دنیای Call of Duty از تاریخچه‌ی او و نقشی که دارد، صحبت می‌کند.

The Replacer در دنیای Call of Duty کیست و چکار می‌کند؟

یکی از محبوب‌ترین چهره‌های سری بلک آپس که در هیچ‌کدام از خط‌های داستانی حضور نداشته، The Replacer یا همان جایگزین کننده نام دارد. این شخصیت مرموز که توسط Peter Stormare سوئدی بازی می‌شود، به هنگام عرضه‌ی یک کال آو دیوتی جدید (به خصوص سری بلک آپس) جای شما را در محل کار، خانواده و… پر می‌کند تا بتوانید بدون هیچ احساس مسئولیتی مشغول به کیل گرفتن و یا کمک به فرانک وودز بشوید. در حقیقت او دقیقا کاری را انجام می‌دهد که نام او از آن خبر می‌دهد، البته در اکثر اوقات می‌بینیم که در انجام امور روزمره به علت خلق و خوی خشن خود چندان هم ماهر نیست. در آخرین تریلر بلک آپس ۶ شاهد بازگشت «جایگزین کننده» به دنیای ویدیو گیم بودیم.

با توجه به تعداد زیاد افرادی که دوست دارند کال آو دیوتی را تجربه کنند، در چندین تریلر و تیزر شاهد آن بودیم که The Replacer تنها کار نمی‌کند و تیمی متخصص در اختیار دارد. در گذشته او J.B. Smoove را به عنوان همکار در کنار خود می‌دید و در یکی از تیزرهای بلک آپس ۶ هم شاهد درخواست او از نیروهای کمکی بودیم.

The Replacer در بازی Black Ops 6

همانطور که گفتیم این شخصیت محبوب تقریبا بعد ۵ سال به کال آو دیوتی برگشته و دوباره به کمک بازیکنان آمده است. او در تریلر مختص به خود، در ابتدا جای پدر یک خانواده را پر می‌کند، سپس در نقش پوپ به داد مسیحیان جهان می‌رسد و در نهایت به جای یک مامور آتش نشانی، گربه‌ای را از بالا درخت نجات می‌دهد. به گفته‌ی اکتیویژن این تنها تیزر یا تریلر با حضور پیتر استورماره نیست و چیزی حدود ۳۰ ویدیو (که برخی از آن‌ها تا به الان منتشر شدند) تا انتشار بلک آپس ۶ با موضوع The Replacer خواهیم داشت.

مهم‌ترین نکته در مورد حضور او آن است که به احتمال قوی، The Replacer اولین اوپراتور باندلی فروشگاه کال آو دیوتی برای بلک آپس ۶ خواهد بود. در گذشته و در زمان Blackout (بتل رویال بازی بلک آپس ۴) شاهد دو باندل از این شخصیت بودیم که هر کدام ۱۱۰۰ کاد پوینت (واحد پولی فروشگاه کال آو دیوتی) قیمت داشتند. بر همین اساس و با در نظر گرفتن تورم در دنیای کال آو دیوتی، احتمالا این بار The Replacer را با قیمت ۲۴۰۰ کاد پوینت در بخش چند نفره‌ی بازی خواهیم داشت.

The Replacer در دیگر بازی‌های Call of Duty

این شخصیت تنها در عناوین بلک آپس (به غیر از کلد وار و نسخه‌ی اول) و البته ساخته‌های تری‌آرک حضور داشته و با دیگر بازی‌های سری همکاری‌ای نکرده است. اولین نقش آفرینی او به تریلری دو دقیقه‌ای برای بسته‌ی الحاقی بلک آپس ۲ برمی‌گردد که در آن زمان او جای یک پدر هنگام تولد فرزند، کارمند اداره و… را گرفته بود. احتمالا محبوبیت فراوان The Replacer نیز دقیقا به همین مسئله برمی‌گردد که در زمان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سری Call of Duty پدیدار شد و از آن زمان به لطف موفقیت روز افزون سری بلک آپس هیچگاه محبوبیت خود را از دست نداد.

اشاره داشتیم که او فقط در بلک آپس ۴ به عنوان شخصیت قابل بازی در اختیار بازیکنان بوده و دو باندل با نام‌های The Replacer و The Liquidator هم داشته است. این دو باندل به شکل زیر بودند:

باندل The Replacer: نکته‌ی جالب این بسته سلاح SwordFish MkII بود که بر روی آن شغلی که Replacer در حال حاضر جای شخصی را در آن گرفته بود، نشان داده می‌شد.

باندل The Liquidator

نظر پیتر استورماره در مورد شخصیت The Replacer

پیتر استورماره بازیگری است که نقش‌های فراوانی بازی کرده اما آنقدر در چشم مخاطب عام قرار نمی‌گیرد. شاید می‌توان گفت که معروف‌ترین نقش او جان آبروزی در سریال به یادماندنی فرار از زندان، به حساب می‌آید. او در دنیای بازی‌های ویدیویی هم به غیر از The Replacer، صداپیشگی‌های فراوانی را اجرا کرده است؛ از دستینی گرفته تا سری Mercenaries. البته که به یادماندنی‌ترین شخصیت پیتر استورماره برای ما گیمرها، دکتر هیل از بازی Until Dawn است. خود او در مورد صداپیشگی‌هایی که در آثار مختلف داشته می‌گوید: «من عاشق صداپیشگی هستم و لهجه‌های زیادی را بلدم، اما از گفتن جملاتی همچون هی آر پی جی رو به من بده، برو اونجا، شلیک کن و هلیکوپتر رو سقوط بده خسته شدم. چیزی که بیشتر از همه دوست دارم، آنتیل داون است که بسیار مردم از این مسئله می‌ترسند.»

او در ادامه‌ی همین مصاحبه، در مورد The Replacer و علاقه‌ی فراوان خود به این شخصیت می‌گوید: «یکی از نقش‌هایی که خیلی دوست دارم، چهره‌ی اصلی تبلیغات کال آو دیوتی یعنی Replacer است. من عاشق انجام دادن آن تبلیغات کوتاه هستم. آن‌ها دیوانه‌وار و بسیار خنده دار هستند. من جایگزین همسر تو هستم، تو همسر من نیستی، برام مهم نیست، فقط بچه را به دنیا بیار محض رضای خدا، سکانس‌های این شخصیت بسیار برای فیلم‌برداری لذت بخش هستند و سناریوی آن‌ها از هر چیز دیگری متفاوت است. من خودم کال آو دیوتی بازی نمی‌کنم، اما نماینده‌ی آن به حساب می‌آیم. این مسئله برای من افتخار بزرگی است اما به طرز عجیبی خودم بازی نمی‌کنم. من زمانی برای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی ندارم (با خنده).»

مدیر مارکتینگ اکتیویژن یعنی تایلر باهل هم در مورد این شخصیت دوست داشتنی صحبت‌هایی داشته است: «راه اندازی کمپین تبلیغاتی The Replacer فصل جدیدی را برای بلک آپس ۶ رقم می‌زند و آن را به سطح بی سابقه‌ای از ارتباط فرهنگی می‌رساند. با آوردن جایگزین‌ کننده به زندگی روزمره‌ی مردم عادی و سلبریتی‌ها، یک حقیقت جهانی را تایید می‌کنیم. چه شما گیمری معمولی باشید و چه بازیگری مشغول، همه نیاز به زمان بیشتری برای تجربه‌ی کال آو دیوتی دارند. این کمپین تبلیغاتی ادای احترامی به هواداران ما است، وقتی ندای وظیفه را می‌شنوید، هر چیز دیگری می‌تواند صبر کند.»

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!