فانی لند‌

نگاهی به تریلر جدید و هیجان انگیز فصل دوم «Lioness»

جلیقه‌های ضدگلوله‌تان را آماده کنید! پارامونت پلاس به تازگی یک تریلر جدید از فصل دوم سریال شیرزن (Lioness) منتشر کرده که طرفداران زیادی منتظرش بودند.

این سریال به نویسندگی «تیلور شریدان»، قرار است که یک فصل پر از اکشن و درام پرمخاطره دیگر را به مخاطبانش ارائه دهد.

Lioness با حضور زوئی سالدانا که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم هست، بازیگران برجسته ای دارد.

در تریلر جدید این سریال، شخصیت جو (با بازی سالدانا) مأموریت دارد تا یک نماینده کنگره که در خاک آمریکا ربوده شده را نجات دهد.

حالا همه نگاه‌ها به Lioness است. آیا می‌توان تهدیدی به این نزدیکی را به سرعت مهار کرد؟

قرار است که دو قسمت اول از فصل دوم Lioness در تاریخ یکشنبه، ۲۷ اکتبر به طور انحصاری در Paramount+ منتشر شود.

فصل اول این سریال هنگام انتشار رکورد جدیدی را در پارامونت پلاس ثبت کرد و در ۲۴ ساعت اول انتشار خود پربیننده‌ترین پخش سریال این سرویس در مقیاس جهانی را داشت.

با حضور تیلور شریدان به عنوان خالق اصلی Lioness، انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال داستان‌های عمیق‌تری از شخصیت‌ها و اکشن جاسوسی پرهیجان‌تری را به نمایش بگذارد.

علاوه بر سالدانا، بازیگران بزرگی مثل مورگان فریمن و نیکول کیدمن هم که تهیه‌کنندگان اجرایی Lioness هستند، در این سریال حضور دارند.

از دیگر بازیگران مطرح این سریال می توان به لیسلا دی اولیویرا، جنسیس رودریگز و مایکل کلی (نامزد جایزه امی) اشاره کرد.

نگاهی به داستان فصل دوم Lioness

Lioness با امتیاز ۵۶ درصد از منتقدان و ۸۰ درصد از مخاطبان در سایت نقد فیلم Rotten Tomatoes، داستان جو، مأمور سیا (با بازی سالدانا) را دنبال می‌کند که سعی دارد بین زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش تعادل برقرار کرده و در عین حال، نقش اصلی را در مبارزه با تروریسم ایفا کند.

در تریلر جدید این سریال می بینیم که جو و تیمش باید با تهدیدی در خاک آمریکا مقابله کنند.

جو، کیتلین (با بازی نیکول کیدمن) و بایرون (با بازی مایکل کلی) یک نیروی جدید را به خدمت می‌گیرند تا در مأموریت مقابله با تهدیدی جدید و ناشناخته به آنها کمک کند.

مسئولیت رهبری برنامه Lioness چالش‌های زیادی را برای جو به همراه دارد و در این مسیر باید فداکاری‌های زیادی انجام دهد.

دیو انابل، جیل واگنر، لامونیکا گرت، جیمز جردن، آستین هبرت، جونا وارتون، تاد لاکینبیل و هانا لاو لنیر، از بازیگران مکمل Lioness هستند.

سریال Lioness علاوه بر موفقیت در Paramount+، در Prime Video نیز جایگاه خوبی پیدا کرده است.

این سریال بخشی از پروژه‌های در حال گسترش تیلور شریدان در Paramount+ است که شامل سریال‌های محبوبی مثل Tulsa King، ۱۸۸۳، Mayor of Kingstown، Lawmen: Bass Reeves و سریال در حال ساخت Landman می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!