فانی لند‌

تولید هدست ویژن پرو ظاهراً به‌دلیل «تقاضای پایین» متوقف می‌شود

علاوه‌براین طبق گزارش اینفورمیشن، برخی از تأمین‌کنندگان از اوایل تابستان تولید قطعات هدست را متوقف کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

هدست اپل ویژن پرو هنگام عرضه‌اولیه خود هیاهوی زیادی ایجاد کرد، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که میزان علاقه به این دستگاه به‌سرعت از بین رفته است. در حالی که تنها هشت ماه از زمان عرضه این دستگاه می‌گذرد، اینفورمیشن در گزارش جدیدی اعلام کرده که اپل تولید آن را در ماه آینده به‌دلیل «تقاضای پایین» به حالت تعلیق در می‌آورد و برخی از تأمین‌کنندگان «از اوایل تابستان تولید قطعات آن را متوقف کرده‌اند.»

ویژن پرو با برچسب قیمت 3499 دلاری خود هرگز قرار نبود به یک محصول اصلی برای بازار تبدیل شود و اپل نیز بارها این موضوع را اعلام کرده است. اکنون نیز نشریه اینفورمیشن در گزارش جدیدی اعلام‌کرده که اپل قصد دارد تولید آن را به‌خاطر تقاضای ضعیف متوقف کند.

وضعیت آینده هدست ویژن پرو

همچنین این گزارش درحالی منتشرشده که «تیم کوک»، مدیرعامل اپل چند روز قبل درباره ویژن پرو صحبت کرده بود. کوک در مصاحبه‌ای با وال‌استریت‌ژورنال گفته بود: «ویژن پرو با قیمت 3500 دلار محصولی برای عامه بازار نبود. درحال‌حاضر، این محصول برای پذیرندگان اولیه است. افرادی که می‌خواهند همین امروز، فناوری فردا را داشته باشند. خوشبختانه، به اندازه کافی آدم‌ها در این دسته قرار می‌گیرند.»

آینده ویژن پرو طبق گفته‌های تیم‌کوک می‌تواند امیدوارکننده به‌نظر برسد. همچنین طبق گزارش‌های قبلی، اپل برنامه‌هایی برای عرضه نسخه ارزان‌تر ویژن پرو (شاید با نام ویژن ایر) و همچنین ویژن پرو 2 دارد. طبق آخرین شایعات، نسخه ارزان‌تر برای سال 2025 برنامه‌ریزی‌شده و ویژن پرو 2 ممکن است سال 2026 وارد بازار شود.

از سویی دیگر، در گزارش‌هایی گفته‌شده بود که اپل کار روی ویژن پرو 2 را متوقف کرده است تا روی توسعه مدل ارزان‌تر تمرکز کند.

منبع :

دیجیاتو

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!