فانی لند‌

کدوم کاراکتر بلک آپس رو بیشتر دوست داریم؟

فردا، بازی Call of Duty Black Ops 6 منتشر میشه و به نظر میاد که این سری بعد از مدت‌ها قراره همون مسیری رو دنبال کنه که طرفدارها دوست داشتن. نسخه سوم بلک آپس یک خط داستانی متفاوت رو پیش گرفت و بلک آپس 4 هم که به کل هیچ بخش داستانی نداشت اما Cold War تا حدودی تونست هوادارها رو راضی کنه و به نظر میاد که تیم تری‌آرک با همکاری Raven Software قصد داره تا این مسیر رو ادامه بده و یک داستان جاسوسی و تا حدودی مبتنی بر وقایع تاریخی تعریف کنه. سری بلک آپس کاراکترهای به یادموندنی زیادی از اول داشته و به بهانه انتشار بازی ششم از تیم تحریریه پرسیدیم که کدوم کاراکتر بلک آپس رو بیشتر دوست داشتن. همچنین نظرات شما در پست هفته قبل هم در این متن قرار گرفته. همراه ویجیاتو باشید.

امثال فرانک وودز و الکس میسون رو احتمالا بقیه بچه‌ها تا الان گفتن. ولی به‌نظرم راسل ادلر هم جای اشاره داره. ادلر از اون شخصیتاست که شخصیت‌پردازیش روی کاغذ چیز خیلی خاصی نداره. ولی در عمل، ادلر واقعا یه آدم Badass واقعیه و آدم همیشه با دیدنش توی تصویر حال می‌کنه. حالا باید ببینیم قراره توی بلک آپس ۶ باهاش چیکار کنن!

رایان زجاجی

همچنین پست هفته پیش ما درباره «بهترین تفنگی که توی بازی‌ها دیدیم!» را از دست ندید.

این رو باید بگم که تیم Task Force 141 درسته که کارهای قهرمانانه و حماسی زیادی رو انجام دادن ولی به جز یکی یا دوتا از اعضای تیم، هیچ‌کدومشون مثل کاراکترهای بلک آپس یک پیش‌زمینه داستانی قوی و مرموزی ندارن. کاراکترهای بلک آپس از جیسن هادسن بگیریم تا خود الکس میسون، هر کدومشون به یک شکلی کاریزماتیکن و توی ذهن‌هاشون پر از اتفاقات مختلفه. ولی توی تمام بازی‌های کال آو دیوتی من کاراکتری به دیوانگی و به قول خارجی‌ها Badass مثل فرانک وودز ندیدم. اون واقعا حاضر بود تا توی هر خطری پا بذاره و برای یارهاش هر کاری انجام بده. فقط کافیه اون صحنه رولت روسی معروف بلک آپس 1 رو یک‌بار دیگه نگاه کنید تا ببینید این وودز عجب دیوانه‌ایه!

علیرضا طالقانی

کلا به نظر من شخصیتای سری بلک آپس هیچ وقت در حد مدرن وارفرا اپیک ظاهر نشدن، اصلا هدف این بازیا حماسی بودن نبوده و بیشتر سعی داشتن یه فضای تاریک و با حال و حوای جاسوسی و المانای نسبتا تخیلی‌تر به تصویر بکشن. با این وجود به نظرم شخصیت رزنوو خیلی باحاله! خصوصا اون صحنه فرار از زندانی که باهاش تجربه می‌کنیم واقعا جذبه. به نظرم وودز هم یکم شخصیتش کلیشه‌ای هست، ولی رولت روسی معروفش با میسن اصلا یادم نمیره!

محمدرضا نوروزی

همچنین یکی از موضوعات جالب تیم ویجیاتو درباره «تیم ویجیاتو: از لذت بردن از کدوم بازی شرمساریم!» را از دست ندید.

توی پست هفته پیش، کاربر Mr_strange درباره موضوع این هفته نوشته بود:

محبوب ترین کارکتر سری بلک اوپس برای من؟
قاطعانه بگم: رزنوف
ویکتور رزنوف چه توی کالاف ورلد ات وار چه توی سری بلک اوپس، یه شخصیت خاص بود که ابهتش باعث می‌شد میخکوب صفحه‌ی مانیتور بشم.
از یه طرف گذشته و پس‌زمینه‌ی جالبش و از یه طرف صدای گرم و گیرای گری اولدمن و همچنین اخلاق و رفتار بشدت تندش علیه نازی‌ها سبب شده که نه‌تنها یکی از به‌یاد موندنی‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های کالاف دیوتی، بلکه کل ویدئوگیم برای من باشه.
البته که تجربه‌ی ورلد ات وار با حضور رزنوف و نحوه‌ی ورودش به داستان هم توی انتخاب من بی‌تاثیر نبود، اولین باری بود که رزنوف رو دیدیم و اون نه راه اسنایپ کردن دشمن ها بلکه طریقه «شکار» اون‌ها رو به ما یاد داد.

Mr_strange

محبوب‌ترین شخصیت کال آو دیوتی بلک آپس از نظر شما کیه؟ حتما نظرتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط با Call of Duty Black Ops 6:

هر آنچه که باید از بازی Call of Duty: Black Ops 6 بدانید

آشنایی با شخصیت The Replacer در دنیای Call of Duty

نگاهی به سیستم حرکتی جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!