فانی لند‌

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۳ از مرز ۳ میلیون فراتر رفت

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۳ منتشر شده که عملکرد قدرتمند این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. این دستگاه قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) و در کشور چین با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ الیت رونمایی شود.

وان پلاس ۱۳ با اسنپدراگون ۸ الیت در راه است

کمپانی وان پلاس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو رسماً اعلام کرد که وان پلاس ۱۳ در بنچمارک AnTuTu موفق به ثبت امتیاز ۳,۰۹۴,۴۴۷ شده است. این تنها دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت بوده که موفق شده از مرز ۳ میلیون امتیاز عبور کند. این نشان دهنده بهبود قابل توجهی در عملکرد CPU و GPU است. Snapdragon 8 Elite با فرآیند ۳ نانومتری ساخته شده که نویدبخش بهره‌وری انژری و مدیریت حرارتی بهتر نسبت به نسل قبل، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، است.

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۳

در سایر بنچمارک ها که توسط کاربری با نام TECHINFOSOCIALS، در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده، وان پلاس ۱۳ عملکرد خوبی را در بنچمارک گیک‌بنچ داشته است. این گوشی هوشمند در بنچمارک Geekbench 6 موفق به کسب امتیاز ۳,۱۷۰ (در تست تک هسته‌ای) و ۹,۹۰۵ (در تست چند هسته‌ای) شده است. تست های دیگری نیز انجام شده که امتیازات بالاتری (۳,۲۳۸ برای بخش تک هسته‌ای و ۱۰,۱۲۵ در بخش چند هسته‌ای) را نشان می‌دهند. تست های GFX Bench نیز 336 FPS برای Vulkan 1080p و 122 FPS برای Vulkan 1440p را نشان می‌دهند.

گوشی OnePlus 13 عملکرد خوبی در اجرای بازی Genshin Impact دارد

وقتی صحبت از بازی به میان می‌آید، آزمایش های اولیه نشان می‌دهند که OnePlus 13 می‌تواند به راحتی بازی های سنگین را اجرا کند. در تست گیم‌پلی Genshin Impact، این گوشی میانگین نرخ فریم ۶۰.۲۵ فریم بر ثانیه (با وضوح 864p) را در یک جلسه ۳۰ دقیقه‌ای بازی حفظ کرد که نشان‌دهنده توانایی این تلفن هوشمند در ارائه گیم‌پلی روان، در بازی های پرمخاطب است.

پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸ الیت به هسته های Oryon مجهز شده که بهره‌وری انرژی را بهبود خواهد بخشید. البته هنوز آزمایشاتی درباره بهره‌وری انرژی در دنیای واقعی انجام نشده است. شایعات حاکی از آن هستند که OnePlus 13 دارای باتری پرظرفیت ۵,۸۴۰ میلی‌آمپری خواهد بود که شارژدهی طولانی مدتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. وان پلاس ۱۲ به باتری ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده بود. انتظار می‌رود که این گوشی آینده وان پلاس از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که طراحی دایره‌ای شکل جزیره دوربین در OnePlus 13 نیز ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT808 مجهز می‌شود.

قیمت وان پلاس ۱۳ بیشتر از نسل قبل خواهد بود

 

نظر شما چیست؟

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!