فانی لند‌

رکورد جدید قیمتی میم کوین GOAT با لیست شدن در صرافی بایننس

به گزارش تجارت نیوز،

میم کوین هوش مصنوعی GOAT که اخیرا محبوبیت بالایی در بازار رمزارز پیدا کرده، پس از لیست شدن در صرافی بزرگ بایننس  توانسته است رکورد قیمتی جدیدی را بشکند. با اعلام خبر لیست شدن این توکن، GOAT موفق به دستیابی به سطح 0.88 دلاری شده است.

با ثبت رکورد قیمتی جدید، برخی احتمال می‌دهند که ارزش بازاری این توکن می‌تواند به یک میلیارد دلار برسد. 

افزایش حجم معاملات با لیست شدن در بایننس

بر اساس اعلام رسمی صرافی بایننس در روز پنجشنبه، میم کوین GOAT در بازار آتی این صرافی لیست خواهد شد و معامله‌گران می‌توانند این میم کوین را با اهرم 75 برابر معامله کنند.

پیش از اعلام این خبر، قیمت این میم کوین معادل 0.77 دلار بود، و سپس به 0.88 دلار افزایش پیدا کرد. با گذشت مدتی زمانی از انتشار خبر نیز، GOAT به سطح 0.85 دلار بازگشت.

با رشد قیمتی این میم کوین، حجم معاملاتی آن به سطح جدید 434.88 دلاری رسید. شاخص حجم معاملاتی برای یک توکن می‌تواند چشم‌اندازی از فعالیت مرتبط با آن در بازار و نقدینگی آن ارائه دهد. 

در صورتی که GOAT بتواند سطح فعلی حجم معاملاتی را حفظ کند، می‌تواند به بالای سطح 0.88 دلاری صعود کند.

بر اساس اطلاعات Coinglass، میزان بهره باز این میم کوین در بیست و چهار ساعت اخیر بیش از 272 درصد رشد داشته و به سطح 13.82 میلیون دلار رسیده است.

میزان بالای بهره باز نشان دهنده مومنتوم قوی پشت ترند بازار است. در صورت رشد بهره باز، این میم کوین می‌تواند روند افزایشی خود را حفظ کند. 

پیش بینی قیمت GOAT

در بازه چهار ساعته، این میم کوین از سطح 0.88 دلار به 0.78 دلار رسیده است. دلیل این کاهش قیمت می‌تواند به‌دلیل اشباع خرید باشد.

بولینگر باند روی چارت نشان می‌دهد که خط بالایی شاخص به قیمت این میم کوین رسیده است. در حالی که نشانه افزایش نوسانات وجود دارد، علائمی از اشباع خرید نیز دیده می‌شود.

با توجه به این شرایط، قیمت GOAT می‌‌تواند تا سطح 0.70 دلار کاهش یابد. در صورتی که بهره باز و حجم معاملات روند افزایشی را طی کنند، قیمت این میم کوین می‌تواند تا سطح یک دلار افزایش یابد. 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. تجارت‌نیوز این گزارش را تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه تهیه کرده و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!