گشت و گذار OpenAI در عرصه استراتژیک: یک نگاه عمیق به شراکت جدید با فایننشال تایمز
شرکت OpenAI یک شراکت استراتژیک با خبرگزاری معتبر تجاری، فایننشال تایمز ایجاد کرده است. این دو شرکت با هم همکاری خواهند کرد تا ChatGPT را با محتوای منتسب، ادغام روزنامه نگاری FT در ChatGPT و توسعه محصولات و ویژگی های جدید هوش مصنوعی برای خوانندگان FT تقویت کنند.
برای هر کسی که از ChatGPT استفاده می کند، این مشارکت به این معنی است که هر زمان که سؤالات مربوطه را بپرسید، خلاصه های منتسب، نقل قول ها و لینکهای غنی به مقالات FT را مشاهده خواهید کرد. در داخل FT، کارمندان اکنون از ChatGPT Enterprise استفاده می کنند تا بتوانند از خلاقیت و دستاوردهای بهره وری که توسط هوش مصنوعی در دسترس است، بهره مند شوند.
اگر تا به حال از ChatGPT استفاده کرده باشید، احتمالاً می دانید که دانش آن در تاریخ خاصی به پایان می رسد و نمی تواند برای دریافت اطلاعات جدید مانند سرفصل ها به شبکه متصل شود. با ادغام FT، این امکان وجود دارد که ChatGPT بتواند آخرین اطلاعات و اخبار را از طریق منابع محدودی که با آنها شریک است به جای دریافت هرگونه اطلاعات از وب دریافت کند، همانطور که در مورد گوگل Gemini و Perplexity وجود دارد.
اگر با ناشران مختلف همکاری کند، میتواند اطمینان حاصل کند که اطلاعات جدید قابل اعتماد هستند و برای محتوایشان پول پرداخت میشود، زیرا ChatGPT در غیر این صورت میتواند آنها را از درآمد تبلیغاتی محروم کند، زیرا وبسایتهایشان واقعاً بازدید نمیشود.
در یک یادداشت جانبی، یادداشت های انتشار ChatGPT به تازگی اعلام کردند که حافظه اکنون برای همه کاربران ChatGPT Plus در دسترس است به جز در اروپا و کره، جایی که این ویژگی بهزودی عرضه خواهد شد. با حافظه، ChatGPT میتواند موارد را در چتها به خاطر بسپارد.
حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این همکاری به کجا خواهد رسید و آیا نتایجی به دنبال دارد.
لینک کوتاه مطلب
کپی شد
ما را دنبال کنید