فانی لند‌

عمر باتری گلکسی A16 مدل 5G سامسونگ مشخص شد: عقبگرد!

حدودا ۲ هفته پیش بود که گلکسی A16 5G با تراشه اگزینوس 1330 و وعده 6 سال آپدیت اندروید رسماً معرفی شد. با توجه به عمر باتری خیلی خوب نسل قبلی آن و ارتفاهایی که در نسل اتفاق افتاده بود، انتظار عملکرد مشابه یا بهتر را داشتیم. با این حال عمر باتری گلکسی A16 مدل 5G سامسونگ مشخص شده و شاهد عقبگرد هستیم.

عمر باتری گلکسی A16 مدل 5G

سامسونگ Galaxy A16 5G به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات مجهز شده است و یک تراشه Exynos 1330 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد.

دوربین جلو در داخل یک بریدگی Infinity-U بالای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رفرش‌ریت 90 هرتز و وضوح +Full HD قرار دارد.

این مشخصات را که کنار هم می‌گذاریم، نباید شاهد افت عملکرد در بخش باتری باشیم اما نتایج عملی چیز دیگری را می‌گویند.

بیایید نتیجه عمر باتری گلکسی A16 مدل 5G را ببینیم:

همانطور که بالاتر می‌بینید، در مقایسه با تمام رقبای هم خانواده خود، مدل 5G گلکسی A16 عمر باتری کمتری ارائه می‌کند. این افت در مقایسه با مدل 5G گلکسی A15 بیشتر هم خودنمایی می‌نماید، جایی که حدودا ۲ ساعت و نیم افت عملکرد کلی وجود دارد.

اوضاع وقتی به ریزنمرات می‌رویم بدتر هم می‌شود، جایی که پخش ویدئو حدود ۳ ساعت و نیم کاهش داشته، بازی بیش از ۲ ساعت و وبگردی حدود ۱ ساعت و نیم افت دارد.

سرعت شارژ گلکسی A16 مدل 5G سامسونگ

شارژ معروق ۲۵ وات سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری یک ترکیب آشنا در محصولات این برند کره‌ای است. به مانند گلکسی A15 باید گفت که گلکسی A16 هم در مدت ۳۰ دقیقه تا ۴۷ درصد شارژ می‌شود.

شارژ ۰ تا ۱۰۰ نیز دقیقا به مانند نسل قبلی خود در ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه انجام می‌شود.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در گلکسی A16 مدل 5G چیست؟

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!