فانی لند‌

وان پلاس OxygenOS 15 براساس اندروید 15 رسماً معرفی شد

وان پلاس به‌طور رسمی نسخه بعدی رابط کاربری اندروید خود با نام OxygenOS 15 مبتنی‌بر اندروید 15 را معرفی کرده است. اولین نسخه بتای OxygenOS 15 در تاریخ 30 اکتبر/9 آبان برای OnePlus 12 منتشر خواهد شد و نسخه پایدار این نسخه نیز ممکن است تا پایان ماه آینده میلادی ارائه شود.

وان پلاس OxygenOS 15

OxygenOS 15 توسط وان پلاس به‌عنوان یک ارتقاء بزرگ ارائه شده است و بر سرعت، طراحی و هوش مصنوعی تمرکز دارد. این نسخه تعاملات جدید انیمیشن‌های رابط کاربری را با پردازش موازی امکان‌پذیر کرده است. این ویژگی نوید می‌دهد که تجربه‌ای روان را حتی در هنگام استفاده سنگین ارائه دهد.

وان پلاس OxygenOS 15

OxygenOS 15 در گوشی پرچمدار OnePlus 13 آینده 20 درصد فضای ذخیره‌سازی کمتری نسبت‌به OxygenOS 14 در زمان عرضه OnePlus 12 خواهد داشت.

وان پلاس همچنین قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی نسخه جدید رابط کاربری خود را برجسته کرده است. توسط یکی از این ویژگی‌ها، می‌توان تصاویر با وضوح پایین یا برش داده شده را در چند ثانیه به تصاویر خیره‌کننده 4K تبدیل کرد. این ویژگی در آلبوم عکس داخلی ادغام شده است.

AI Unblur دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که می‌گوید یعنی حذف تاری از عکس‌ها، درحالی‌که AI Reflection Eraser انعکاس شیشه را از عکس‌های شما پاک می‌کند. در نوار کناری رابط کاربری گوشی، AI Toolbox را پیدا خواهید کرد که AI Reply را در خود جای داده است. این قابلیت مکالمات شما را درک می‌کند و پاسخ‌های مرتبط با زمینه را برای شما ایجاد می‌کند.

Intelligent Search نیز با هوش مصنوعی بهبود یافته و OxygenOS 15 همچنین دارای Circle to Search نیز است. Pass Scan به سرعت کاغذ یا کارت پرواز دیجیتالی شما را اسکن می‌کند. AI Notes نیز می‌تواند کارهایی مانند قالب‌بندی، گسترش یا کاهش محتوا، تنظیم رسمی بودن و اطمینان از ساختار خوب یادداشت‌های شما را انجام دهند.

رابط کاربری جدید همچنین با انیمیشن بوت بازطراحی‌شده، آیکون‌های جدید، انتخاب بیشتر گزینه‌های نمایش برنامه‌ها و گزینه‌های سبک باز کردن قفل اثرانگشت بیشتر ارائه می‌شود. وان پلاس حتی «comprehensive Shimmering Effects» و «Gaussian Blur» را در سراسر این نسخه اضافه کرده است.

Intelligent Search

حتی می‌توانید به‌راحتی فایل‌ها را با قابلیت Share with iPhone در آیفون به اشتراک بگذارید. OxygenOS 15 همچنین ویژگی‌های محافظت در برابر سرقت را که چندی پیش توسط گوگل معرفی شده بود، دریافت می‌کند.

Share with iPhone

همان‌طور که گفته شد، وان پلاس تأیید کرده است که از تاریخ 30 اکتبر نسخه بتای Oxygen OS 15 را برای OnePlus 12 5G منتشر می‌کند. بااین‌حال، ویژگی‌های هوش مصنوعی تا پایان نوامبر برای محصولات OnePlus عرضه می‌شوند. به‌گفته این شرکت، برای اطمینان از عملکرد بهینه، ویژگی‌های منتخب هوش مصنوعی منحصراً در مدل‌های تعیین‌شده در دسترس خواهد بود.

آرتور لام، مدیر محصول OxygenOS، بیان می‌کند:

«با OxygenOS 15، هدف ما ایجاد محصولی است که با کاربرانمان طنین‌انداز شود و ویژگی‌های پیشرفته و معنادار هوش مصنوعی و طراحی منحصربه‌فردی را که آن‌ها به ایجاد آن کمک کرده‌اند، ادغام کند. این نسخه، استاندارد جدیدی را برای عملکرد و بهره‌وری نرم‌افزاری تعیین می‌کند.»

وان پلاس OxygenOS 15

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!