فانی لند‌

امام جمعه ترور شده کازرون کیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام محمد صباحی به عنوان امام جمعه شهرستان کازرون در ۱۷ آبان ۱۳۹۸ انتخاب شد و امروز توسط فردی با سلاح گرم مورد هدف قرار گرفت.

ظهر امروز چهارم آبان‌ماه پس از برگزاری نماز جمعه حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه این شهرستان توسط فردی با سلاح گرم مورد هدف قرار گرفت و مضروب شد و در نهایت به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون که پس از شهادت امام جمعه این شهرستان حجت‌الاسلام محمد خرسند جایگزین وی شده بود، اهل قادرآباد استان فارس و از طلاب حوزه علمیه کازرون بود.

صباحی پیش از این به مدت 10 سال امامت جمعه شهرستان خرامه و نیز قبل از آن مدتی ریاست دفتر آیت‌الله بنیادی امام جمعه اسبق کازرون و نیز امام جماعت مسجد الزهرا(س) این شهر را بر عهده داشته است.

وی همچنین معاونت اجرایی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس را در زمان مسئولیت مرحوم آیت‌الله ایمانی در شیراز عهده‌دار بوده است.

لازم به‌ذکر است که این سومین ترور امام‌جمعه شهر کازرون بوده که نخستین آن در سال ۶۰ حجت‌الاسلام شهید دانشجو توسط مجاهدین خلق و دومین آن خردادماه ۱۳۹۸ منجر به شهادت حجت‌الاسلام محمد خرسند امام‌جمعه پیشین این شهر شد.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!