فانی لند‌

سریال انیمیشنی Tomb Raider برای فصل دوم تایید شد

پروژه‌های مختلی از فرانچایز توم ریدر در دست ساخت قرار دارد که باید به لیست آن‌ها فصل دوم سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را اضافه کنیم.

امروز ۲۸مین سالگرد انتشار اولین نسخه Tomb Raider در سال ۱۹۹۶ است و کمتر کسی می‌توانست پیشرفت لارا کرافت را پیش‌بینی کند. یکی از هیجان‌انگیزترین اخبار برای جشن این سالگرد، تأیید فصل دوم سریال Tomb Raider: The Legend of Lara Croft است که اوایل ماه جاری در Netflix منتشر شد و بازخوردهای خوبی به همراه داشت.

فصل دوم این سریال داستان جدیدی را به همراه دارد؛ لارا به همراه بهترین دوستش سم به دنبال کشف ماسک‌های گم‌شده اوریشا از آفریقا می‌رود. آن‌ها در این ماجراجویی جهانی، باید با یک میلیاردر خطرناک که قصد تصاحب این ماسک‌ها را دارد روبرو شوند و به رازهای تاریک و قدرت‌های عجیب این اشیاء پی ببرند، قدرت‌هایی که شاید واقعا الهی باشند!

این سریال توسط یک تیم حرفه‌ای از نویسندگان و انیماتورهای با تجربه ساخته شده که توانسته‌اند حس و حال خاص دنیای تامب ریدر را در این انیمیشن به خوبی بازسازی کنند. در فصل دوم انیمه توم ریدر شاهد بازگشت هیلی اتول (بازیگر سریال Agent Carter) به نقش لارا کرافت، ارل بایلون (Earl Baylon) به نقش جوناه و آلن مالدونادو (Allen Maldonado) به نقش زیپ هستیم.

Tomb Raider: The Legend of Lara Croft یک سریال انیمیشنی است که به عنوان بخشی از دنیای بزرگ‌تر Tomb Raider ساخته شده و در Netflix پخش می‌شود. این انیمیشن به دلیل ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و کاوش عمیق‌تر در شخصیت لارا کرافت توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

در حال حاضر تاریخ پخش فصل دوم سریال انیمیشنی Tomb Raider مشخص نیست.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!