فانی لند‌

«بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان» هیات داوران خود را شناخت – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: هیات داوران بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان با صدور احکامی جداگانه از سوی دبیر این رویداد، معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، ناصرآویژه، سروش جمشیدی، مهدی حبیبی، امیرحسین شفیعی و احمد ندافی به عنوان اعضای هیات داوران بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان معرفی شده‌اند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران ۱۱ تا ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۳ با شعار «تئاتر گفت و گوی بدون مرز» و با هدف «تقویت هم دلی و همراهی، رشد و آگاهی واعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهرتاریخی همدان برگزار خواهد شد.

«تحقق مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و رتباط نسل ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسوولیت پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال کودکان و نوجوان ایران زمین در تولید آثارنمایشی» به عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و اثر گذار جامعه بخش دیگری از اهداف ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!