فانی لند‌

آیا آماده‌اید اولین فیلم خود را بسازید؟

برای بسیاری، فیلم‌سازی یک رؤیای دور از دسترس است. دانشجویان و علاقه‌مندان به سینما، با وجود دانش کافی و ایده‌های ناب، اغلب ساخت اولین فیلم‌شان را به تعویق می‌اندازند—گاهی تا پایان عمر! مسترکلاس جرات فیلم‌سازی مدرسه اینورس دقیقا برای این افراد طراحی شده است. دوره‌ای ۲۰ ساعته که با بهره‌گیری از تجربیات ۵ کارگردان برجسته سینمای ایران، به شما جسارت می‌دهد تا اولین فیلم‌تان را بسازید.

این دوره به کارگردانی نیما حسنی‌نسب، منتقد شناخته‌شده سینمای ایران، تهیه شده است. نقدهای ایشان در وب‌سایت «سینمای ما» و مجله «فیلم» برای همه علاقه‌مندان آشناست. مدرسان این مسترکلاس شامل مانی حقیقی، شهرام مکری، حمید نعمت‌الله، کیانوش عیاری و مجید برزگر هستند؛ کارگردانانی که آثارشان بخشی از خاطرات سینمایی ما را تشکیل می‌دهند.

تبدیل شدن به یک فیلم‌ساز حرفه‌ای با مسترکلاس جرات فیلم‌سازی

موفقیت در سینما و فیلم‌سازی، همانند سایر هنرها، نیاز به شانس یا دانستن یک فرمول سری ندارد. کافی است مسیر و گام‌های کوچک و بزرگی که باید بردارید را بشناسید تا به کارگردان تأثیرگذار بعدی سینمای ایران تبدیل شوید!

بهترین راه برای آشنایی با نکات فیلم‌سازی، دنبال کردن مسیر کارگردانان بزرگ است. با یادگیری چگونگی غلبه بر ترس‌ها و کمال‌گرایی، می‌توانید به ساخت اولین فیلم‌تان بپردازید. سازندگان آثاری همچون «خوک»، «ماهی و گربه»، «وضعیت سفید»، «پرویز» و «خانه پدری» بهترین راهنمایان شما در این مسیر خواهند بود.

هر یک از این اساتید، با تکیه بر سال‌ها تجربه در فیلم‌سازی و حضور در صنعت سینمای ایران، مسیری را روایت می‌کنند که هر فیلم‌ساز جوانی برای دستیابی به موفقیت باید طی کند. مدرسه اینورس به‌عنوان مؤسسه‌ای که سال‌هاست در حمایت از هنر و هنرمندان پیشگام است و تلاش می‌کند سطح فرهنگ و هنر جامعه را ارتقا دهد، این دوره را با همکاری برجسته‌ترین کارگردانان و تهیه‌کنندگان ایرانی تدوین کرده و در اختیار تمامی علاقه‌مندان به سینما قرار داده است.

تخفیف ویژه ۳ میلیونی برای دوره جرات فیلم‌سازی

مدرسه اینورس برای حمایت از دانشجویان و کارگردانان تازه‌کار، تا ۱۱ آبان تخفیف ۳ میلیونی برای مسترکلاس جرات فیلم‌سازی در نظر گرفته است. در این مدت، شما می‌توانید به‌جای مبلغ ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، این دوره را با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تهیه کنید.

در تمامی مراحل تهیه مسترکلاس جرات فیلم‌سازی؛ از انتخاب مدرسان تا سرفصل‌های تدریس، نیازهای فیلم‌سازان جوان و مبتدی مد نظر قرار گرفته شده تا نتیجه نهایی کاملا کاربردی باشد. علاوه بر بهره‌گیری از برجسته‌ترین عوامل صنعت سینما، تهیه‌کنندگان دوره زمان زیادی را صرف آماده‌سازی این دوره کرده‌اند تا بتواند به رشد مهارت‌های فیلم‌سازان و شرکت‌کنندگان کمک کند. آموزش‌های ارائه‌ شده در این دوره، برنامه‌ای مشخص و دورنمایی واضح در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد تا بتوانند پا جای پای بزرگان این صنعت بگذارند و مسیر حرفه‌ای خود را تغییر دهند.

با حمایت اساتید مدرسه اینورس، به دنیای فیلم‌سازی قدم بگذارید

نیما حسنی‌نسب به‌عنوان کارگردان و حسین کلهر و محمد ملک‌شاهی به‌عنوان تهیه‌کنندگان مسترکلاس فیلمسازی، طی سال‌ها همکاری با جوانان و فیلم‌سازان مبتدی دریافتند که اصلی‌ترین مشکل این افراد، کمال‌گرایی و ناآشنایی با فضای ساخت فیلم برای اولین بار است. به‌همین دلیل، در این دوره از کارگردانان مطرح و با تجربه دعوت شده تا هر آنچه افراد تازه‌کار برای ساخت اولین فیلم خود نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهند.

تجربه و دقت عوامل سازنده باعث شده است که این دوره مطابق با بالاترین استانداردها تولید شود و شما را به ساخت اولین فیلم‌تان نزدیک‌تر کند. بنابراین، اگر از علاقه‌مندان به هنر، فرهنگ و فیلم‌سازی هستید؛ شرکت در این مسترکلاس و بهره‌گیری از این تخفیف بی‌نظیر را از دست ندهید.

مهارت‌های فیلم‌سازی خود را ارتقا دهید

از ویژگی‌های مهم مسترکلاس جرات فیلم‌سازی مدرسه اینورس می‌توان به تعاملی و عملی بودن آن اشاره کرد. در این دوره، شما خواهید آموخت که چگونه ایده‌های فیلم‌تان را پیدا کنید؛ این ایده‌ها را به فیلمنامه تبدیل کرده و پیش‌تولید، کارگردانی در صحنه و تدوین را به بهترین شکل انجام دهید. همچنین با فرآیندهای مذاکره برای اکران و حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی آشنا خواهید شد.

استفاده از مثال‌های واقعی در مسترکلاس مذکور و وجود یک پروژه عملی در پایان دوره، باعث می‌شود که آموخته‌های شما صرفا تئوریک نباشد. همچنین این فرصت استثنایی فراهم شده است که نقد اساتید دوره را در مورد پروژه پایانی خود دریافت کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!