فانی لند‌

نسخه بعدی از سری فیلم Predator احتمالا یک فیلم انیمیشنی است

عناوین جدیدی از مجموعه Predator در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهند شد. بزرگ‌ترین آن‌ها فیلم لایو اکشن به نام Predator: Badlands با بازی «ال فانینگ» و کارگردانی «دن تراختنبرگ» است. سپس روز گذشته رئیس Fox اعلام کرد که یک فیلم دیگر هم در سال ۲۰۲۵ بار دیگر به کارگردانی تراختنبرگ عرضه خواهد شد، اما جزئیات بیشتری ارائه نداد.

چندین منبع به io9 گفتند پروژه مخفی جدید Predator همانطور که بسیاری از قبل حدس می‌زدند در واقع یک فیلم انیمیشنی است. اما نکته اینجاست که به شکل یک آنتولوژی با سه داستان مجزا از مبارزه Predators با جنگجویان در دوره‌های مختلف روایت می‌شود. یکی احتمالا دزدان دریایی، دیگری احتمالا سامورایی‌ها و سومی هنوز مشخص نیست.

این موضوع با چیزهایی که در مصاحبه هالیوود ریپورتر با رئیس استودیوهای 20th Century شنیدیم، همخوانی دارد. او گفت که تراختنبرگ به فاکس «چندین ایده واقعا دیوانه‌کننده اما بسیار جذاب» پیشنهاد داده است. همچنین به طور خاص از Badlands به عنوان «فیلم لایو اکشن Predator» یاد کرد که قطعا به چیزی غیر از پروژه دوم تراختنبرگ اشاره کرده است.

هنوز سوالات زیادی وجود دارد. اول و مهم‌تر از همه، این فیلم کجا و کی منتشر خواهد شد؟ به صورت مستقیم به Hulu؟ اکران محدود؟ اگر انیمیشنی است چه کسی کار ساخت انیمیشن را انجام می‌دهد؟ در نهایت این داستان‌ها چگونه در اسطوره‌شناسی در حال رشد فیلم‌های Predator جا می‌گیرند؟ منابع خبر هیچ یک از این اطلاعات را ارائه ندادند.

سال ۲۰۲۱ هم فیلم انیمیشنی The Spine of Night به کارگردان «فیلیپ گلات» و «مورگان گالن کینگ» منتشر شد. یک حماسه فانتزی با درجه سنی R که با سبک روتوسکوپی روایت می‌شد. بنابراین در سال ۲۰۲۵ قطعا شاهد نبرد Predator با ال فانینگ روی پرده بزرگ خواهیم بود و احتمالا آن‌ها را در دوره‌های مختلف در انیمیشن هم مشاهده خواهیم کرد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!