فانی لند‌

معرفی ۹ از بهترین بازی تخته نرد اندروید + لینک دانلود

با پیشرفت صنعت بازی‌های ویدئویی روی موبایل، مرز میان این بازی‌ها و بوردگیم‌ها باریک‌ و باریک‌تر شد. به‌طوری‌که امروزه بورد‌گیم‌های مختلفی را می‌توان پیدا کرد که پا به دنیای بازی‌های موبایلی گذاشته‌اند. از همین‌رو اگر شما نیز طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا سری به ۹ مورد از بهترین بازی تخته نرد اندروید بزنیم که باید در سال ۲۰۲۴ تجربه‌شان کنید. ‌

بهترین بازی تخته نرد اندروید

تخته نرد یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در میان گیمرهاست. تنوع بسیار زیاد آن‌ها روی پلتفرم موبایل سبب شده تا افراد بی‌شماری به سراغ تجربه این دسته از بازی‌ها بروند. بنابراین اگر موبایل گیمرید، با ۹ مورد از بهترین بازی های تخته نرد اندروید همراه ویجیاتو باشید. منتهی از آن‌جایی که این مقاله انحصارا برای سیستم عامل اندروید است، برای پیدا کردن بهترین بازی تخته نرد iOS می‌توانید مقاله مرتبط با این موضوع را نیز از ویجیاتو مطالعه کنید.

Backgammon King Online


برای شروع لیستمان بد نیست که به سراغ بازی Backgammon King Online برویم. تجربه تخته نرد آن‌هم در کالبد یک بازی موبایلی می‌تواند واقعا هیجان‌انگیز باشد. بنابراین این بازی موبایلی به سبب المان‌های خلاقانه‌ای که دارد، گزینه بسیار خوبی برای موبایل گیمرهاست. این بازی موبایلی از استودیوی Orodragon به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای بی‌نظیر از دنیای بازی‌های موبایلی داشته باشید و دوستانتان را به مسابقه‌ای هیجان‌انگیز توام با چاشنی تخته نرد دعوت کنید.

چیزی‌که درباره این بازی موبایلی هیجان‌انگیز و دوست داشتنی است، گیم‌مودهای مختلف آن، ایونت‌ها و آپدیت‌های منظمی‌اند که به این بازی موبایلی کمک شایانی کرده‌اند. بنابراین اگر موبایل گیمرید، بد نیست که سری به این بازی موبایلی بزنید.

ناشر بازی:
Orodragon

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۶۰ مگابایت

Backgammon Friends Online


بازی‌های بوردگیم به شما اجازه می‌دهند تا با دوستانتان برای چندساعتی هم که شده، سرگرم شوید. خوشبختانه به لطف گسترش بازی‌های آنلاین، حال این فرصت فراهم شده تا شما بتوانید با گوشی هوشمندتان، تخته نرد بازی کنید. آن‌هم به صورت آنلاین! روی صحبتمان با بازی موبایلی Backgammon Friends Online از استودیوی DreamHQ است. استودیویی مستقل که موفق به ساخت یکی از بهترین بازی های تخته نرد اندروید شده.

این بازی جذاب موبایلی تاکنون بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است. همچنین کاربران اندرویدی روی مارکت گوگل پلی‌استور به این بازی امتیاز ۳.۹ از ۵ را داده‌اند که نمره چندان بدی برای یک بازی مستقل از استودیویی کمتر شناخته‌شده نیست!

معرفی بهترین بازی های تخته نرد برای کامیپوتر

ناشر بازی:
DreamHQ

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۵۶ مگابایت

Backgammon


این روزها اکثر بازی‌های موبایلی قدم در راه آنلاین شدن برداشته‌اند. به‌طوری‌که دیگر به سختی می‌توان یک بازی آفلاین و جذاب موبایلی را پیدا کرد. با این‌حال بازی Backgammon گزینه مطلوبی برای موبایل گیمرهاست. این بازی که دست‌پختی از استودیوی AI Factory Limited است، در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ به عنوان بهترین بازی تخته نرد اندروید شناخته شده. این بازی حتی موفق شد تا در سال ۲۰۱۵ مسیر موفقیتش را ادامه دهد و مجددا به این لقب دست پیدا کرد.

این بازی استراتژی شما را به چالش می‌کشد. گرافیک مینیمال آن، طراحی خوب بصری بازی و همچنین هوش مصنوعی چالش‌برانگیز این بازی موبایلی، تنها بخشی از دلایلی‌اند که این بازی را لایق حضور در چنین لیستی کرده‌اند.

ناشر بازی:
AI Factory Limited

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۱۶ مگابایت

Backgammon Stars: Board Game


راستش را بخواهید، در میان تمامی بازی‌های جذابی که در این لیست به سراغشان رفته‌ایم، بازی Backgammon Stars: Board Game یکی از خوش‌ساخت‌ترین و جذاب‌ترین آن‌هاست. این بازی که تجربه‌ای متفاوت از دنیای بهترین بازی تخته نرد اندروید است، به سبب گیم‌مودها و همچنین بخش آنلاین جذابی که دارد، مورد توجه گیمرها قرار گرفته. این بازی دست‌پختی از استودیوی Dgton است و به نوعی به عنوان اولین و جدی‌ترین تجربه موبایلی آن‌ها قلمداد می‌شود.

این بازی علی‌رغم تمامی ایراداتی که دارد، تجربه‌ای دوست داشتنی است. شما برای تجربه این بازی نیاز به دسترسی به اینترنت خواهید داشت و این آی‌پی موبایلی خودش را یک بازی کاملا آنلاین معرفی می‌کند که شما می‌توانید دوستانتان را در دنیای این بازی به چالش بکشید.

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۷۰ مگابایت

Backgammon Champs – Board Game


صبر کنید، هنوز کارمان با دنیای بازی‌های موبایلی به پایان نرسیده. اکثر بازی‌هایی که ما تاکنون در این لیست به سراغشان رفته‌ایم، قدیمی‌اند و سال‌ها از انتشار آن‌ها می‌گذرد. به همین دلیل ممکن است که این دسته از بازی‌ها آن‌طوری که باید توان سرگرم کردن گیمرها را نداشته باشند. از همین‌رو اگر به دنبال یک بازی نسبتا جدید هستید و می‌خواهید تجربه‌ای مدرن از دنیای بازی تخته نرد در کالبد پلتفرم موبایل داشته باشید، بد نیست که سری به بازی Backgammon Champs – Board Game بزنید.

این بازی موبایلی دست‌پخت استودیوی Averyfit Software Ltd است و به عنوان یکی از جدیدترین بازی‌ های تخته نرد اندروید شناخته می‌شود. این بازی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار صرفا از سوی کاربران اندرویدی دانلود شده و به میانگین امتیاز ۴.۱ از ۵ نیز روی مارکت گوگل پلی‌استور دست پیدا کرده.

ناشر بازی:
Averyfit Software Ltd

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۵۰ مگابایت

Backgammon Galaxy


یکی از اتفاقات خوب و دوست داشتنی که موبایل گیمرها شاهدش بودند، کشیده شدن پای بازی‌های و عناوین جذاب به دنیای پلتفرم موبایل بود. چنین موضوعی به بازی‌سازها اجازه می‌داد تا با اعتماد به نفس بیشتری به فکر ساخت بازی‌های موبایلی باشند. خوشبختانه این روزها بازی موبایلی متنوعی برای موبایل منتشر شده که تخته نرد، یکی از بهترین آن‌هاست. از همین‌رو اگر شما نیز طرفدار تخته نرد هستید و به دنبال بهترین بازی تخته نرد اندروید می‌گردید، بد نیست که سری به بازی  Backgammon Galaxy بزنید.

این بازی یکی از جدیدترین عناوین تخته نرد روی پلتفرم موبایل است که توسط استودیویی به همین‌نام ساخته شده. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های این بازی، سادگی آن و همچنین بخش آنلاین جذاب این بازی‌ است که شما را درگیر تجربه‌ای متفاوت می‌کند.

ناشر بازی:
Backgammon Galaxy

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۶۰ مگابایت

Backgammon: Dice Board Game


تعداد قابل توجهی از افرادی که به سراغ تجربه بازی تخته نرد روی اندروید می‌روند، انتظار چندانی از یک بازی موبایلی ندارند. آن‌ها داستان و یا گرافیک عنوانی که حول محور بازی تخته نرد جریان دارد، برایشان مهم نیست! بلکه این گیم‌پلی، بخش آنلاین و آفلاین این بازی و در نهایت گیم‌مودهای آن است که برای این دسته از افراد اولویت دارد. بازی Backgammon: Dice Board Game دقیقا همان‌چیزیست که می‌تواند این افراد را به خواسته‌شان برساند.

این بازی بدون ریخت و پاش اضافی، شما را به آن‌چیزی که می‌خواهید، می‌رساند. گیم‌پلی جذاب این بازی بقدری پتانسیل دارد که بخواهد شما را تا مدت‌ها سرگرم کند و از طرفی این دنیای دوست داشتنی Backgammon: Dice Board Game که می‌تواند هر گیمری را عاشق خود کند.

ناشر بازی:
Blackout Lab

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۸۹ مگابایت

Backgammon Tournament


استودیوی موبایلی AppForge Interactive Entertainment FZ-LLC موفق شد تا با ساخت بازی Backgammon Tournament، زیباترین و بهترین بازی تخته نرد اندروید را بسازد. جایی‌که این بازی نه‌تنها در بخش گیم‌پلی، بلکه از نظر گرافیک و جلوه‌های بصری نیز حرف برای گفتن داشت و به همین دلیل جایی در این لیست برای خودش دست و پا کرد.

این بازی به سبب کیفیت ساخت بالایی که داشت، موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شود. این بازی موبایلی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده و به میانگین امتیاز ۴.۴ از ۵ نیز دست پیدا کرده. این آمار صرفا روی گوگل پلی‌استور در دسترس‌اند و اگر سری به سایر مارکت‌های اندرویدی بزنید، متوجه کیفیت خوب این بازی خواهید شد.

ناشر بازی:
AppForge Interactive Entertainment FZ-LLC

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۵۴ مگابایت

Backgammon Mighty


بازی موبایلی Backgammon Mighty تنها نماینده استودیوی Tough Pixels است. این بازی تجربه‌ای کامل از دنیای بازی تخته نرد برای گیمرهاست. مکانیزم‌های جذاب این بازی، گیم‌مودهای دوست داشتنی و همچنین بخش آنلاین آن، همگی دست به دست هم داده‌اند تا تجربه این بازی هیجان‌انگیز و دوست داشتنی باشد.

همچنین جالب است بدانید که این بازی موبایلی تاکنون بیش از ۵ میلیون‌بار دانلود شده و به میانگین امتیاز ۴.۴ از ۵ نیز دست پیدا کرده است. از همین‌رو این بازی به عنوان یکی از پردانلودترین و بهترین بازی های تخته نرد اندروید شناخته می‌شود.

ناشر بازی:
Tough Pixels

دسته بندی:
تفننی

سیستم عامل:
اندروید

حجم:
۲۰ مگابایت

جمع‌بندی


اگر به دنبال بهترین بازی تخته نرد اندروید هستید، این مقاله از ویجیاتو مناسب شماست. ما در این مقاله به سراغ لیستی از بهترین بازی های تخته نرد اندروید رفته‌ایم. بازی‌هایی که می‌توانند شما را تا مدت‌ها سرگرم کنند. منتهی فراموش نکنید که نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما بهترین بازی تخته نرد اندروید کدام است و کدام بازی می‌توانست در چنین لیستی قرار بگیرد؟

تخته نرد یک بازی فکری و نیازمند استراتژی، برنامه‌ریزی شانس است. این بازی به صورت دو نفره صورت می‌گیرید و به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فکری شناخته می‌شود.

اگر به دنبال بهترین بازی آفلاین اندروید هستید، بازی Backgammon از استودیوی AI Factory Limited می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

اگر طرفدار بازی‌های آنلاین هستید و می‌خواهید دوستانتان را به چالش بکشید، بازی Backgammon Tournament می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!