فانی لند‌

یک باگ بازی تیم فورترس ۲ بعد از ۱۷ سال رفع شد

بازی تیم فورترس ۲ (Team Fortress 2) همچنان بازیکنان زیادی دارد و حالا بعد از 17 سال بالاخره شاهد برطرف شدن یک مشکل فنی خاص هستیم.

بنابر گزارش IGN، به تازگی آپدیت جدیدی از سوی شرکت Valve برای Team Fortress 2 منتشر شده تا باگی که از زمان انتشار این بازی در سال 2007 وجود داشت را اصلاح کند. رنگ شلوار کاراکتر Scout در تیم آبی اکنون بالاخره به رنگ صحیح تغییر کرده تا تیم فورترس ۲ بالاخره از شر این باگ رهایی یابد.

این تغییر کوچک اما مورد انتظار بدون هیچ اطلاعیه ویژه‌ای از سوی ولو در بخش یادداشت‌های پچ منتشر شد. با این تغییر ناگهانی، واکنش جامعه طرفداران Team Fortress 2 در شبکه‌های اجتماعی سرشار از شگفتی و خوشحالی بود و با هیجان درباره این اتفاق غیرمنتظره صحبت می‌کنند. 

این اقدام نشان می‌دهد که Valve همچنان به نظرات جامعه بازیکنان اهمیت می‌دهد و حتی بعد از گذشت سال‌ها، به دنبال برطرف کردن ایرادات کوچک تیم فورترس ۲ است. بازیکنان امیدوارند که این تغییرات مثبت ادامه یابد و مشکلات دیگری نیز در آینده حل شود.

بازی Team Fortress 2 حالا دیگر جز اولویت‌های اصلی ولو محسوب نمی‌شود و آپدیت‌های آن بیشتر به نقشه‌‌ جدید یا رویدادهای خاص محدود هستند. این شرکت علاوه‌بر پشتیبانی از دوتا ۲ و کانتر استرایک، اخیرا تمام تمرکز خود را معطوف Deadlock کرده است. ددلاک، هیرو شوتر جدید شرکت Valve، بازی‌ای در سبک موبا (مانند دوتا) است که خود را در قالب یک شوتر سوم شخص ارائه می‌دهد.

Team Fortress 2 در سال ۲۰۰۷ برای پی‌سی، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده بود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!