فانی لند‌

با همسران جذاب ستاره های بارسلونا آشنا شوید

امشب ال کلاسیکوی جذاب ۲۰۲۴ برگزار می شود. در حالی که بارسلونا با سه امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر لالیگا قرار دارد، نگاهی می‌اندازیم به همسران و نامزدهای ستاره های این تیم کاتالانی که هر کدام در دنیای خود، چهره‌ای شناخته شده هستند.

آنا لواندوفسکی

آنا ۳۶ ساله، همسر روبرت لواندوفسکی، پیش از این قهرمان کاراته و نماینده لهستان در مسابقات جهانی بود. او در سال‌های اخیر به حوزه سلامت و تناسب اندام روی آورده و برند تغذیه‌ای خود، Foods by Ann را تأسیس کرده است.

آنا با معرفی رژیم غذایی جدید به همسرش، نقش مهمی در بهبود آمادگی جسمانی این مهاجم گلزن داشته است و یکی از ثروتمندترین همسران فوتبالیست‌های جهان محسوب می‌شود.

ناتالی بلولی

ناتالی ۲۵ ساله، با بیش از ۴۵۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین همسران فوتبالیست‌های برزیلی است. او که همسر رافینیا است، زندگی خود را در قالب یک وبلاگ شخصی به نمایش می‌گذارد و عکس‌های زیادی از پسرش گائل منتشر می‌کند.

ناتالی علاقه خاصی به مد دارد و از برندهای لوکسی چون دولچه و گابانا و لویی ویتون استفاده می‌کند.

برتا گالاردو

برتا ۲۲ ساله، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی، تابستان امسال رابطه‌اش با فرمین لوپز را علنی کرد. او پس از قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴، روی زمین چمن از لوپز استقبال کرد.

با وجود دنبال‌کنندگان نسبتاً کم (۷۴ هزار نفر)، انتظار می‌رود با پیشرفت همسرش، محبوبیت او نیز افزایش یابد.

لورا آبلا اشمیت

لورا ۲۶ ساله، اهل برلین، با ۲۶۰ هزار دنبال‌کننده در تیک‌تاک و بیش از ۲۴ میلیون بازدید، یکی از چهره‌های محبوب این پلتفرم است.

او در روز سال نو رابطه‌اش با دنی اولمو را علنی کرد، هرچند روزنامه بیلد گزارش داده که این زوج شش ماه پیش از آن با هم آشنا شده بودند.

میکی کیمنی

میکی ۲۶ ساله، طراح مد هلندی و همسر فرنکی دی یونگ، پیش از آشنایی با این ستاره سابق آژاکس، بازیکن هاکی بود.

او اکنون با بیش از ۱.۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، یک اینفلوئنسر موفق است و برند پوشاک خود را نیز راه‌اندازی کرده است. این زوج در ماه مه امسال در مراسمی خصوصی ازدواج کردند.

مارینا لوچنکو

مارینا ۳۵ ساله، همسر دروازه‌بان جدید بارسلونا وویچک شزنی، در اوکراین متولد شد و در دو سالگی به لهستان مهاجرت کرد.

او که در دنیای موسیقی پاپ شهرت دارد، سابقه همکاری با جیمز آرتور، برنده اکس فکتور بریتانیا را نیز در کارنامه خود دارد.

آنا پلایو

آنا ۲۱ ساله، دانشجو و دوست خواهر گاوی، اخیراً پس از پیروزی ۵-۱ بارسلونا مقابل سویا در کنار این هافبک جوان دیده شده است.

او همچنین با سیرا، دختر لوئیس انریکه، رابطه نزدیکی دارد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!