فانی لند‌

دانلود بازی موبایلی Dark Forest Survivor

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های بقا محور موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Dark Forest Survivor همراه ویجیاتو باشید.

اولین چیزی‌که به محض شنیدن نام بازی‌های بقا محور در ذهن هر گیمری پدیدار می‌شود، عناوین شاهکاری چون ماینکرفت است. ماینکرفت سبب محبوبیت بازی‌های سندباکس – بقا محور شد و به بازی‌سازها اجازه داد تا با استفاده از ظرفیت‌هایی که داشتند، بازی‌های شاهکاری بسازند. بازی‌هایی که حرف برای گفتن داشتند و پلتفرم موبایل نیز ظرفیت لازم برای شکوفایی این بازی‌ها را فراهم کرد. این روزها تنوع بازی‌های بقا محور موبایلی بقدری زیاد است که عملا انتخاب بهترین آن موضوعی سخت و چالش‌برانگیز است. به همین دلیل اگر طرفدار بازی‌های بقا محور هستید و به دنبال یکی از جدیدترین این بازی‌ها روی پلتفرم موبایل‌اید، با بررسی بازی Dark Forest Survivor همراه ویجیاتو باشید.

استودیوی فرانسوی Ketchapp یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایل است. آن‌ها بازی‌هایی را می‌سازند که حرف برای گفتن دارند و می‌توانند موبایل گیمرها را به آن‌چیزی که می‌خواهند، برساند. این استودیو سابقه ساخت بیش از ده‌ها بازی موبایلی را در کارنامه‌اش ثبت کرده. اما بازی Dark Forest Survivor یکی از جدیدترین بازی‌های آن‌هاست که برخلاف بازی‌هایی که تاکنون آن‌ها ساخته‌اند، تم و اتمسفر کاملا متفاوتی دارد. این بازی موبایلی صرفا چندروزیست که به صورت رسمی منتشر شده و در همین مدت زمان کم، با موفقیت نسبتا خوبی نیز رو به رو شده است.

بازی Dark Forest Survivor ترکیبی از یک بازی سبک بقا، المان‌های نقش آفرینی، ماجراجویی و مدیریتی است. تا پیش از این بازی، Ketchapp عمدتا بازی‌هایی را می‌ساخت که داستان چندانی نداشتند و صرفا تجربه کاملا ساده‌ای بودند. اما این بازی پایانی برای طلسم همیشگی استودیوی Ketchapp است. ما در این بازی داستان ساده اما جذابی داریم که می‌تواند گیمرها را به دنبال کردن گیم‌پلی و پیش‌برد اهداف این بازی وسوسه کند.

همانطور که گفته شد، یکی از وجه تمایزهای این بازی نسبت به دیگر ساخته‌های استودیوی Ketchapp، در بخش داستانی آن خلاصه شده. داستانی که درباره خلبانی بی‌نام و نشان است. خلبانی که در راه بازگشت به شهرش، دچار یک طوفان هوایی شد و در جزیره‌ای مرموز سقوط کرد. جزیره‌ای که در هیچ یک از رادارها و نقشه‌ها نامی از آن‌ها ذکر نشده. اما این سبب ناامیدی خلبان داستان ما نشده و او تصمیم می‌گیرد تا با منابعی که در دنیای این بازی پیدا می‌کند، به دنبال راهی برای زنده ماندن باشد. با پیش‌روی در دنیای این بازی، ما متوجه حضور دیگر افراد نیست خواهیم بود و می‌توانیم از کمک آن‌ها برای پیشرفت در دنیای این بازی موبایلی استفاده کنیم.

همه‌چیز در دستان شماست. این شما هستید که باید قدم در دنیای کشف‌نشده Dark Forest Survivor بگذارید. مانند هر بازی سبک بقای دیگری، در دنیای این بازی نیز شما باید منابع جمع کنید، پناهگاه بسازید، ابزار و سلاح‌هایتان را ارتقا دهید و در نهایت به دنبال راهی برای زنده ماندن باشید. یکی از موضوعات دوست داشتنی این بازی، این است که Dark Forest Survivor به شما آزادی عمل بی‌حد و مرزی می‌دهد و شما می‌توانید در دنیای این بازی خودتان باشید.

برای اجرای بازی موبایلی Dark Forest Survivor شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

بازی موبایلی Dark Forest Survivor تجربه‌ای کاملا آنلاین از دنیای بازی‌های بقا محور موبایلی است و شما برای دانلود و تجربه این بازی موبایلی نیاز به دسترسی به اینترنت خواهید داشت. همچنین اگرچه Dark Forest Survivor تجربه‌ای کاملا آنلاین است، اما خبری از بخش مولتی‌پلیر نیست و شما نمی‌توانید در دنیای این بازی با دیگر بازیکنان ارتباط بگیرید. اگرچه ان‌پی‌سی‌های مختلفی در دنیای این بازی حضور دارند، اما با این‌حال خبری از پلیرهای واقعی نیست.

بازی Dark Forest Survivor جدیدترین دست‌پخت استودیوی Ketchapp است. این بازی تجربه‌ای هیجان‌انگیز از دنیای بازی‌های بقا محور موبایلی است و به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از دنیای این دسته از بازی‌ها روی پلتفرم موبایل داشته باشید.

ناشر بازی:
Ketchapp

دسته بندی:
بقا

سیستم عامل:
اندروید ، iOS

حجم:
۲۱۰ مگابایت

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!