فانی لند‌

یوتیوب درخواست Dr. Disrespect برای درآمدزایی کانالش را رد کرد

استریمر معروف Dr. Disrespect با نام واقعی گای بیم، در پی ادعای رفتار نامناسب با یک فرد زیر سن قانونی با چالش‌های زیادی مواجه شده است.

این ماجرا در ماه ژوئن آغاز شد، زمانی که کودی کانرز، مدیر سابق حساب‌های مشارکت استراتژیک توییچ، فاش کرد که فردی ناشناس به دلیل ارسال پیام‌های جنسی به یک فرد زیر سن قانونی از پلتفرم اخراج شده است. بعد از این افشاگری، شایعات پیرامون بیم بالا گرفت و اتهامات به‌طور مستقیم به او نسبت داده شد. بیم هم در نهایت اذعان کرد که رفتار او در جهت نادرستی گرایش داشته و از مرزهای قابل‌قبول عبور کرده است.

بعد از این اعتراف، رابرت بولینگ، هم‌بنیان‌گذار استودیو بازی‌سازی میدنایت سوسایتی، که بیم هم در تاسیس آن نقش داشته است، از او فاصله گرفت. علاوه بر این، بسیاری از شرکای تجاری که از دیرباز با بیم همکاری داشتند، قراردادهای خود را لغو کردند. این جدایی‌ها و اتفاقات باعث شدند که بیم برای مدتی از دنیای رسانه‌ها و پلتفرم‌های استریمینگ کنار بماند.

اما پس از این وقفه، بیم با رویکردی تهاجمی به یوتیوب بازگشت. او در یک استریم زنده، با لحنی آشکارا عصبی و مقابله‌جویانه، کانرز و برخی از به‌اصطلاح خبرنگاران را به انجام یک حمله برنامه‌ریزی‌شده و هماهنگ علیه خود متهم کرد. بیم ادعا کرد که این ماجراها در آستانه فرصتی مهم برای او رخ داده است، چراکه قرار بود در تاریخ ۲۵ سپتامبر درخواست بازگشت شراکت و فعال‌سازی دوباره کسب درآمد از کانال یوتیوب خود را ارائه دهد. اما اکنون مشخص شده است که این درخواست از سوی یوتیوب رد شده و او مجبور است ۶۰ روز دیگر برای درخواست مجدد صبر کند.

حالا در حال حاضر، کانال یوتیوب Dr. Disrespect با داشتن ۴.۵ میلیون دنبال‌کننده از درآمد تبلیغات و اشتراک محروم شده است و در طول این دوره هیچ گونه درآمدی از یوتیوب نخواهد داشت. این وقایع برای بیم و طرفدارانش نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده و آینده حرفه‌ای او را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

برای مطالعه بیشتر، خبر یوتیوب دوباره به سراغ طرح اشتراکی Premium Lite می‌رود را در سایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!