فانی لند‌

رابطه عاشقانه هیو جکمن با ساتون فاستر علت طلاق این بازیگر هالیوود و همسرش بود

دبورا-لی فرنس، همسر سابق هیو جکمن، از مدت‌ها قبل از طلاق نسبت به رابطه کاری همسرش با ساتون فاستر، ستاره برادوی، در نمایش «مرد موسیقی» مشکوک بود. این همکاری در سال ۲۰۲۲، یک سال پیش از پایان ازدواج ۲۷ ساله آنها آغاز شد.

افشای طلاق غیرمنتظره

در سپتامبر گذشته، هیو جکمن، ستاره ۵۶ ساله هالیوود، با اعلام جدایی از همسرش، هواداران را شوکه کرد. این زوج سابق در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «ما از گذراندن نزدیک به سه دهه زندگی مشترک سپاسگزاریم، اما اکنون مسیر زندگی‌مان تغییر کرده و برای رشد فردی تصمیم به جدایی گرفته‌ایم.»

رابطه جدید

منابعی تأیید کرده‌اند که ساتون فاستر ۴۹ ساله، که اخیراً از همسرش تد گریفین درخواست طلاق داده، با هیو جکمن رابطه‌ای عمیقی دارد. یک منبع آگاه گفت: «دبورا لی زمانی که هیو با ساتون شروع به کار کرد مشکوک شد و رابطه آنها از چشم او پنهان نبود». این منبع همچنین اظهار داشت: «آنها (هیو و ساتون) کاملاً با هم هستند و عاشق یکدیگرند و می‌خواهند باقی عمرشان را کنار هم بگذرانند.»

واکنش دبورا-لی فرنس

فرنس ۶۸ ساله که دو فرزند خوانده به نام‌های اسکار ۲۴ ساله و آوا ۱۹ ساله با جکمن دارد، تصمیم گرفته درباره این شایعات سکوت کند. منابع نزدیک به او می‌گویند که طبق توافق طلاق، مسائل خصوصی زندگی مشترکشان باید محرمانه باقی بماند.

نگاه به آینده

در حالی که هیو جکمن مشغول نوشتن کتاب خاطراتش است که قرار است حقایق تکان‌دهنده‌ای را فاش کند، دبورا-لی فرنس نیز با نگاهی مثبت به آینده می‌نگرد. او اخیراً گفته است: «تغییر و تحول گرچه ترسناک است، اما بزرگترین هدیه زندگی ماست.»

روابط قبلی ساتون فاستر

فاستر، هنرمند اهل جورجیا، با ۳۰ سال سابقه در تئاتر، فیلم و تلویزیون، پیش از این از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ با کریستین بورل ازدواج کرده بود و در سال ۲۰۱۴ با تد گریفین، فیلمنامه‌نویس مشهور هالیوود، ازدواج کرد. آنها دختر خوانده ای به نام امیلی دارند که هفت ساله است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!