فانی لند‌

صداپیشه قسمت اول شرک علاقه به حضور در قسمت پنجم دارد

جان لیثگو، بازیگر مشهور و صداپیشه شخصیت Lord Farquaad در انیمیشن شرک، از علاقه خود برای بازگشت به این نقش گفت.

لیثگو که ۷۹ سال سن دارد، در شماره جدید مجله PEOPLE گفت که اگر از او دعوت شود، «در یک دقیقه بله خواهد گفت» و از اینکه دوباره صدای شخصیت بی‌رحم دولوک را به گوش مخاطبان برساند، استقبال می‌کند.

هرچند که شخصیت Farquaad در فیلم اصلی شرک که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، به دست یک اژدها کشته شد و این واقعیت که «به‌دست اژدها بلعیده شدن غیرممکن است» به شوخی او تبدیل شده است، اما لیثگو به این نکته اشاره کرد که هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره بازگشتش به این دنیای انیمیشنی ندارد و هنوز از طرف سازندگان شرک ۵ تماسی دریافت نکرده است. این فیلم قرار است در جولای ۲۰۲۶ به نمایش درآید.

او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک فیلم انیمیشن جدید به نام Spellbound برای نتفلیکس است که در تاریخ ۲۲ نوامبر (2 آذر) منتشر خواهد شد. داستان این فیلم درباره یک پرنسس نوجوان به نام الیان است که والدینش به واسطه یک جادو قوی به هیولاهای غول‌پیکر تبدیل شده‌اند. الیان باید در دل طبیعت سفر کند تا نفرین را قبل از اینکه دیر شود، معکوس کند.

لیثگو درباره این پروژه گفت:

من در یک فیلم انیمیشن فوق‌العاده هستم.

همینطور از همکاری با ستارگانی مانند خاویر باردم و نیکول کیدمن ابراز خرسندی کرد. او همچنین اشاره کرد که در این فیلم، به تنهایی یک آهنگ از آلن منکن را خواهد خواند و امیدوار است که مخاطبان از کارش لذت ببرند.

علاوه بر پروژه‌های انیمیشن، آخرین فیلم غیرانیمیشنی لیثگو، فیلم Conclave به کارگردانی ادوارد برگر، او را به دنیای رازآلود واتیکان می‌برد. این درام که با بازی رالف فینس و استنلی توچی همراه است، داستان کاردینال‌های کاتولیک را روایت می‌کند که باید یک پونتیفیک جدید انتخاب کنند. لیثگو از این تجربه در کنار بازیگران با استعداد ابراز خوشحالی کرد و به داستان‌گویی عالی این فیلم اشاره کرد.

فیلم Conclave در تاریخ ۲۵ اکتبر (4 آبان) در سینماها به نمایش درآمد. لیثگو به عنوان یک هنرمند چندوجهی در عرصه فیلم و انیمیشن، همچنان درخششی خیره‌کننده دارد و طرفدارانش منتظر آثار جدید او هستند.

برای مطالعه بیشتر، خبر فیلم Venom: The Last Dance ضعیف‌ترین افتتاحیه سه‌گانه ونوم را رقم زد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!