فانی لند‌

نینتندو سوییچ ۲ احتمالا در روزها آتی رونمایی می‌شود

همانطور که می‌دانید نینتندو سوییچ ۲ در دست ساخت قرار دارد و طبق شایعات جدید، انتظار طولانی برای معرفی نسل جدید کنسول‌های شرکت Nintendo احتمالا به زودی به پایان خواهد رسید.

در چند سال گذشته طرفداران نینتندو شاهد انواع شایعات و گزارش‌های مرتبط با کنسول جدید این شرکت بوده‌اند. این اطلاعات در کنار اظهارنظرهای مرموز و مبهم نینتندو به مرور زمان هیجان طرفداران را بیشتر کرده است.

بسیاری از این شایعات و گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که کنسول جدید نینتندو قرار است در سال جاری معرفی شود و هدف نینتندو، عرضه آن در نیمه اول سال ۲۰۲۵ است. با این حال، هر چه به پایان سال ۲۰۲۴ نزدیک‌تر می‌شویم و سکوت نینتندو، امید طرفداران کم‌رنگ‌تر می‌شود. 

این شایعه از طریق PH Brazil، یکی از منابع مشهور و معتبر در بین طرفداران نینتندو، منتشر شده است. طبق گفته این منبع، کنسول نینتندو سوییچ ۲ قرار است در هفته جاری و احتمالاً در روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه، معرفی شود. به عبارتی دیگر، اگر این شایعه درست باشد، نینتندو سوییچ ۲ در تاریخ ۲۸ یا ۲۹ اکتبر (۷ یا ۸ آبان) و چند روز قبل از هالووین، رونمایی خواهد شد.

یکی دیگر از افشاگران معتبر نینتندو به نام Pyoro، که به دقت بالای پیش‌بینی‌هایش مشهور است، نام پروفایل خود را در توییتر به ایموجی چشم‌ها تغییر داده است. این تغییر همراه با تصویری از نینتندو آلارمو در پس‌زمینه، بسیاری از طرفداران را به این نتیجه رسانده است که احتمال معرفی قریب‌الوقوع Nintendo Switch 2 بسیار بالاست. 

در حال حاضر تنها چیزی که داریم، همین شایعات و گمانه‌زنی‌ هستند و بهتر است این اطلاعات را با احتیاط قبول کنیم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!