فانی لند‌

ایموجی آیفون برای اندروید و اینستاگرام (معرفی بهترین برنامه ها)

اگرچه گوشی‌های اندرویدی ایموجی‌های مخصوص به خود را برای پیام‌رسانی دارند، اما بعضی کاربران اندرویدی تمایل دارند از ایموجی ایفون در گوشی اندرویدی خود استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور داشتن ایموجی آیفون برای اندروید و حتی استفاده از ایموجی ایفون برای اینستاگرام امکان‌پذیر است؟

اگر کاربر سامسونگ هستید و می‌خواهید به شکلک‌های آیفون دسترسی داشته باشید، مقاله اختصاصی خود، یعنی ایموجی آیفون برای سامسونگ را می‌توانید مطالعه کنید.

استفاده از ایموجی ایفون برای اندروید

گرچه گوشی‌های هوشمند، ایموجی‌های مخصوص خود را دارند، اما بسیاری از کاربران اندرویدی می‌خواهند ایموجی های آیفون را دقیقاً به همان شکلی که هست، در گوشی‌های اندرویدی خود مشاهده کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که کاربران اندروید مایل به دانلود ایموجی ایفون هستند. برخی از کاربران اندروید می‌گویند که با تبدیل ایموجی اندروید به ایفون می‌توانند احساسات خود را به شکل بهتری بیان کنند.

البته ایموجی خود گوشی‌های اندروید هم جذاب هستند و در مقاله ایموجی های جدید اندروید با انواع مختلف ایموجی‌ها در مدل‌های اندرویدی آشنا شوید.

برای تغییر ایموجی اندروید به آیفون راه‌های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

در مقاله راهنمای خرید گوشی به معرفی مدل‌های مختلف جهت انتخاب و خرید پرداختیم.

برنامه ایموجی ایفون Emoji Changer

Emoji Changer برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد از فونت ایموجی آیفون در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید. این کار با جایگزینی شکلک‌های موجود شما با اموجی ایفون کار می‌کند که ارتباط شما را با دوستان یا همکارانی که از دستگاه‌های iOS استفاده می‌کنند آسان می‌کند.

ایموجی ایفون برای اندروید با روت کردن

روش دیگری برای استفاده از اموجی آیفون در گوشی اندرویدی شما وجود دارد. در این روش، نیاز به روت بودن گوشی شماست و باید فایل‌های سیستم را به صورت دستی تعویض کنید.

قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit Active گلوبال

قیمت ویژه: ۲۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان

تبلت Xiaomi Pad 6 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹,۵۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۱۶۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۲۶۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

Magisk Manager یکی از بهترین گزینه‌های شما جهت مشاهده ایموجی ایفون برای اندروید است. این برنامه شما را از طریق روت کردن دستگاه خود هدایت می‌کند، بنابراین اگر با این موضوع راحت نیستید، این کار را انجام ندهید. با این وجود، پس از روت کردن، می‌توانید از برنامه تعویض شکلک نیز استفاده کنید. این کار به شما امکان می‌دهد تا به مجموعه شکلک‌های بسیاری از سیستم عامل‌های معروف، از جمله iOS دسترسی پیدا کنید.

کپی ایموجی ایفون برای اینستاگرام

نمی‌توان به سادگی از فونت ایموجی ایفون برای اینستاگرام استفاده کرد؛ چراکه این برنامه کیبورد مخصوص به خود را ندارد و از صفحه کلید گوشی شما استفاده می‌‌کند، اما راه‌هایی هم برای تبدیل ایموجی اندروید به آیفون در اینستاگرام وجود دارد، مثلاً می‌توانید فونت پیش‌فرض گوشیتان را تغییر دهید و از کیبوردی استفاده کنید که از ایموجی ایفون برای اندروید در خود جای داده باشد.

یکی از راه‌های دیگری که می‌توانید با استفاده از آن ایموجی آیفون برای اینستا را استفاده کنید، نصب برنامه زیر است.

برنامه iOS Emoji for Story سبک‌های مختلف فونت و ایموجی ایفون برای اینستا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به متن یا ایموجی‌های iOS خود اضافه کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید متن خود را وارد کرده و سبک متن را تغییر دهید. همچنین به شما امکان می‌دهد رنگ‌های پس زمینه و تصاویر را به متن و ایموجی های iOS خود اضافه کنید و اینگونه به ایموجی آیفون برای اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال غیر فعالسازی اینستاگرام خود هستید، در مقاله دی اکتیو اینستاگرام به روش‌های غیرفعال کردن آن اشاره کردیم.

 

در گوشی‌های شیائومی روش مطمئن و ساده‌تری برای دسترسی به ایموجی های ایفون در دسترس است. در یک مقاله جداگانه به این موضوع پرداختیم که چطور می‌توانیم ایموجی ایفون برای شیائومی را تنظیم کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می‌کنیم به آن مراجعه کنید.

استفاده از ایموجی آیفون برای اندروید با برنامه صفحه کلید (کیبورد)

گزینه دیگری که در بکارگیری اموجی آیفون برای اندروید در دسترس است، استفاده از برنامه صفحه کلید با شکلک‌های مشابه آیفون است. این کار به شما کمک می‌کند شکلک‌های آیفون را در اندروید مشاهده کرده و شکلک‌های سازگار را نیز برای کاربران آیفون ارسال کنید. اگر هر دو از یک برنامه صفحه کلید مشابه استفاده می‌کنید، این روش استفاده از ایموجی ایفون حتی بهتر هم عمل می‌کند.

اگر می‌خواهید از این روش برای تغییر ایموجی اندروید به ایفون استفاده کنید، پیش از هر اقدامی اول از این موضوع اطمینان حاصل کنید که گوشی شما اجازه‌ی تغییر فونت را به شما می‌دهد.

 

برای اطلاع از قیمت روز گوشی به فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا مراجعه کنید.

چرا گاهی ایموجی آیفون برای اندروید نمایش داده نمی‌شود؟

اگر می‌خواهید ایموجی آیفون برای اندروید را مشاهده کنید، اما به جای مشاهده شکلکی که کاربر آیفون برای شما ارسال کرده، آنچه که می‌بینید یک علامت سوال یا X است، مشکل می‌تواند سیستم عامل قدیمی و یا پشتیبانی متفاوت از Unicode باشد. Unicode به ترجمه شکلک یا ایموجی (یکی از کارهای یونیکد است) بین سیستم‌های مختلف کمک می‌کند و به هر ایموجی (با توجه به مفهومی که می‌رساند) یک کد خاص اختصاص داده می‌شود و ممکن است دقیقاً کپی ایموجی آیفون را مشاهده نکنید.

تفاوت ایموجی آیفون و اندروید به این دلیل است که سیستم عامل‌های مختلف برای ترجمه کاراکتر و ایموجی ها از Unicode استفاده می‌کنند، اما همانطور که گفتیم نحوه‌ی نمایش آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

در اینجا اضافه کنیم که ایموجی ایفون هیچ ارتباطی به اپل آیدی ندارد، ولی اگر دوست دارید در اندروید خود یکی از این حساب‌ها بسازید، به صفحه ساختن اپل ایدی با گوشی مراجعه کنید.

به همین دلیل است که با اینکه ایموجی ایفون و اندروید مفهوم یکسانی را می‌رساند، اما به شکل متفاوتی مشاهده می‌شوند.

واضح است که نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل‌ها از Unicode جدیدتر پشتیبانی می‌کنند، در نتیجه در هر ورژن جدیدی که از اندروید و ای او اس انتشار می‌یابد، ایموجی‌های جدیدی هم همراه آن‌ها معرفی می‌شود. حال در این گوشی اپل پیشتازست و سریع‌تر از اندروید ایموجی‌های جدید را در پلتفورمش تعریف می‌کند. در نتیجه این امکان وجود دارد که وقتی یک کاربر ایفون یک ایموجی جدید را برای کاربر اندروید می‌فرستد، کد آن برای دستگاه اندروید تعریف نشده باشد و عملاً کپی ایموجی ایفون نمایش داده نشود.

بهترین راه برای اطمینان از نمایش استیکر ایفون به روز رسانی نرم‌افزار است. ولی در صورتی که نسخه‌ای جدید از نرم‌افزار برای گوشی شما وجود ندارد و عملاً دستگاهتان از نسخه‌های جدیدتر اندروید پشتیبانی نمی‌کند جای نگرانی نیست و هم‌چنان راه‌هایی برای دیدن استیکر آیفون وجود دارد که در قسمت‌های بعد به صورت کامل به آن‌ها می‌پردازیم.

برای آشنایی بیشتر با ایموجی های جدید ایفون به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

مشاهده ایموجی ایفون در دستگاه اندروید کار آسانی نیست، اما استفاده از هر یک از موارد بالا به شما کمک می‌کند تا همان شکلک‌ها را مشاهده کرده یا از مجموعه مشابهی استفاده کنید. آیا شما هم تجربه دانلود ایموجی آیفون برای اندروید دارید ؟ نظرات خود را در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۵۳ رای

سوالات متداول

آیا می‌توان در گوشی اندرویدی خود از ایموجی‌های آیفون استفاده کنیم؟

✔️ بله، گرچه مشاهده شکلک‌های آیفون در دستگاه اندروید کار آسانی نیست، اما استفاده از هر یک از مواردی که در مقاله آورده شده به شما کمک می‌کند تا همان شکلک‌ها را مشاهده کرده یا از مجموعه مشابهی استفاده کنید.

آیا برای استفاده از شکلک‌های آیفون در گوشی اندروید حتماً باید گوشی را روت کرد؟

✔️ خیر، روت کردن آخرین راه‌حل و تنها یکی از روش‌های استفاده از شکلک‌های آیفون در گوشی اندروید است. شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن Emoji Font 3 ، استفاده از کیبورد مشابه و… ایموجی‌های آیفون را به گوشی اندرویدی خود بیاورید.

بهترین صفحه کلید یا کیبورد برای گوشی چیست؟

✔️ برخی از پرکاربردترین برنامه‌های صفحه کلید (کیبورد) Gboard، Kika Keyboard، FancyKey و Swiftkey هستند.

بهترین برنامه برای اضافه کردن شکلک‌های آیفون در گوشی اندروید چیست؟

✔️ Emoji Font 3 یک راه حل برای وارد کردن فونت‌های iOS بدون روت کردن دستگاه شما است. این برنامه همچنین یکی از بهترین روش‌ها برای مشاهده شکلک‌های آیفون در اندروید بدون تفاوت زیاد است. پس از بارگیری و نصب Emoji Font 3، به “Settings -> Display -> Font” بروید. قلم iOS Emoji را از لیست انتخاب کنید. این مرحله براساس نسخه Android شما متفاوت خواهد بود، اما باید در تنظیمات Display شما باشد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!