فانی لند‌

تغییر ایموجی سامسونگ به ایفون (آموزش تبدیل کردن بدون برنامه و با برنامه)

با وجودی که برند سامسونگ ایموجی‌های مخصوص به خود را دارد، بسیاری از کاربران به دنبال روشی برای استفاده از تغییر ایموجی سامسونگ به ایفون هستند. با ما در مجله‌ی اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید تا در ادامه با روش‌های تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون و نحوه‌ی فعال کردن آن‌ها آشنا شوید.

تغییر ایموجی سامسونگ به ایفون

اصولاً به دو روش می‌توان تبدیل ایموجی سامسونگ به آیفون را انجام داد: یا اینکه یک کیبورد مخصوص ایموجی را اعمال کرد و یا اینکه می‌توان از فونتی استفاده کرد که ایموجی‌های گوشی اپل را در دل خود جای داده باشد.

تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون روت

اگر شما هم تغییر استیکر سامسونگ به آیفون را ترجیح می‌دهید، خوشبختانه اینکار امکان‌پذیرست و می‌توان به سادگی و حتی بدون نیاز به روت کردن گوشی آن را انجام داد. در ادامه به معرفی روش‌هایی می‌پردازیم که بدون نیاز به روت کردن، بتوانید به آیفون کردن ایموجی سامسونگ بپردازید.

ایموجی های جدید اندروید نیز جذابیت خود را دارند و بد نیست قبل از تغییر فونت و استیکرها به مقاله مشخص‌شده مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت روز گوشی می‌توانید به صورت لحظه‌ای با فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا همراه شوید و آخرین نوسانات قیمت را دنبال کنید.

برنامه ایموجی ایفون برای سامسونگ با کیبورد اموجی

برنامه‌های زیر نمونه‌هایی هستند که با تغییر کیبورد ایموجی می‌توانند تغییر ایموجی سامسونگ به آیفون را انجام دهند که در ادامه مقاله می‌توانید با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

Kika KeyboardEmoji KeyboardZ Font 3

برای اطلاع از قیمت گوشی های سامسونگ به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید.

تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون با ۳ Zfont

برنامه‌ی ۳ zFont نیز از جمله مواردیست که با تغییر فونت گوشی، استفاده از ایموجی آیفون برای سامسونگ را امکان‌پذیر می‌کند. این برنامه علاوه بر اینکه قابلیت تغییر فونت‌ها را دارد، در ساخت استیکرهای مختلف و شخصی‌سازی گوشی بسیار موفق بوده است. در ادامه لینک‌های دانلود فونت ایموجی ایفون برای سامسونگ با این برنامه را قرار می‌دهیم تا بتوانید از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید.

قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Amazfit Active گلوبال

قیمت ویژه: ۲۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان

تبلت Xiaomi Pad 6 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۹,۵۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۱۶۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۲۶۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

قیمت ویژه: ۷,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

برای ساختن اپل ایدی با گوشی به مقاله مربوطه مراجعه کنید و به طور دقیق این کار را انجام دهید.

برنامه Kika Keyboard

اولین برنامه‌ای که معرفی می‌کنیم، Kika Keyboard نام دارد. این اپلیکیشن، یک کیبورد هوشمند با مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌های متنوع و البته ظاهری شیک و دوست داشتنی است. کیکا کیبورد بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال دارد و توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵ را از کاربران دریافت کند.

در مقاله ایموجی ایفون برای شیائومی به استفاده از این قابلیت در مدل‌های شیائومی اشاره کرده‌ایم.

دسترسی به این برنامه‌ها و استفاده از ایموجی ایفون برای سامسونگ سخت نیست و می‌توانید آن‌ها را از گوگل پلی یا منابع معتبر دیگر دانلود کنید.

بد نیست این نکته را هم اضافه کنیم که کیبورد های سامسونگ، علاوه بر ایموجی‌ها، امکانات جذاب دیگری نیز دارند که در مقاله تنظیمات کیبورد سامسونگ در مورد آنها کاملاً صحبت شده است.

برنامه Emoji Keyboard

پس از نصب برنامه‌ی کیبورد ایموجی آیفون برای سامسونگ از مسیر زیر آن را به عنوان صفحه‌کلید پیش‌فرض در گوشیتان انتخاب کنید.

به setting برویدLanguages and input را انتخاب کنیدروی Default بزنید.

در این قسمت از شما خواسته می‌شود کیبورد پیش‌فرض‌تان را انتخاب کنید. برای اینکار باید روی گزینه‌ی ADD KEYBOARDS بزنید و برنامه ایموجی آیفون برای سامسونگ که نصب کرده‌اید را انتخاب کنید.

در مقاله راهنمای خرید گوشی می‌توانید با کمک اطلاعات آن انتخاب خوبی در خرید داشته باشید.

اگر به دنبال روش‌های دیگری هستید که ما به آن نپرداخته‌ایم، می‌توانید به مقاله ایموجی آیفون برای اندروید مراجعه کنبد که در آنجا به صورت گسترده‌تری در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم.

تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون برنامه

با توجه به آنچه گفته شد می‌دانیم که این تغییر بدون برنامه میسر نیست، بنابراین پس از دانلود و نصب برنامه‌ی مورد نظر مسیر فوق را طی کنید:

در قسمت تنظیمات Display را انتخاب کنیدسپس Font style را خواهید دیددر میان گزینه‌ها برنامه‌ای که نصب کرده‌اید را انتخاب کنید و برای تایید آن گزینه‌ی Yes را بزنید.

برای آشنایی با ایموجی های جدید ایفون به لینک مشخص‌شده مراجعه کنید.

ایفون کردن ایموجی سامسونگ بدون روت امکان‌پذیر است و اصولاً برای این کار نیازی نیست خطر روت کردن را به جان بخرید.

به این موضوع اشاره کنیم که گاهی نیاز داریم از فضای مجازی فاصله بگیریم که اگر به دنبال دی اکتیو اینستاگرام هستید، ما در مقاله‌ای مجزا به طور کامل به آن پرداخته‌ایم.

استفاده از ایموجی ایفون برای اینستاگرام سامسونگ به وسیله‌ی برنامه‌هایی که ذکر کردیم امکان‌پذیرست. روش‌هایی که گفتیم را امتحان کنید و نظرات و تجربیاتتان را با ما و دوستاتان در ۱۹کالا به اشتراک بگذارید. مشتاقانه منتظر نظرات باارزش شما هستیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۵۴ رای

سوالات متداول

چگونه ایموجی گوشی سامسونگ را به ایفون تبدیل کنیم؟

✔️ برای تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون باید از اپلیکیشن‌هایی مثل FlipFont ،Emoji Keyboard ،Emoji Font 3 و Kika Keyboard یا برنامه‌ای مثل 3 zFont استفاده کنید.

کیبورد ایموجی آیفون برای سامسونگ را چگونه فعال کنیم؟

✔️ برای اینکار باید پس از دانلود و نصب برنامه‌ی مورد نظر از طریق مسیر setting > Languages and input > Default آن را به عنوان کیبورد پیش‌فرض گوشیتان انتخاب کنید.

فعال سازی اپلیکیشن ‌هایی که تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون را به وسیله‌ی تغییر فونت انجام می‌دهند چگونه است؟

✔️ ابتدا باید برنامه‌ی مورد نظرتان را دانلود و نصب کنید سپس از طریق مسیر setting > Display > Font style آن را فعال کنید.

تغییر ایموجی اینستاگرام سامسونگ به ایفون چگونه است؟

✔️ تغییر ایموجی سامسونگ به ایفون در اینستاگرام هم تفاوتی با حتالت کلی آن ندارد. بنابراین برای اینکار می‌توانید از همه‌ی مواردی که در مقاله به آنها اشاره شد استفاد ه کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!