فانی لند‌

«ونوم، رقص آخر» پرفروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

فیلم سینمایی «ونوم، رقص آخر» با فروشی ۵۱ میلیون دلاری با این که توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته را از آن خود کند، کمتر از حدی که انتظار می‌رفت، فروخت.

به گزارش تجارت نیوز،

در آخر هفته‌ای که سینمای جهان پشت‌سر گذاشت (۲۵ تا ۲۷ اکتبر/4 تا 6 آبان)، فیلم «ونوم، رقص آخر» (Venom: The Last Dance) اکران و با اقبالی بسیار از طرف مخاطبان سراسر دنیا روبه‌ر‌و شد. سومین فیلم از فرنچایز شرورهای اسپایدرمن کمپانی سونی، در اکران افتتاحیه خود ۵۱ میلیون دلار فروخت تا در جایگاه اول پرفروش‌های باکس آفیس آخر هفته قرار بگیرد.

علیرغم فروش خوب «ونوم، رقص آخر» این فیلم نتوانست انتظار فروشی ۷۰ میلیون دلاری که برایش پیش‌بینی می‌شد را برآورده کند. تام هاردی بازیگر محبوب انگلیسی برای سومین بار در نقش «ادی براک» یا همان «ونوم» بازی کرده است و در این قسمت در کنار او بازیگرانی همچون جونو تمپل، چیوتیل اجیوفر، کلارک باکو، ریس ایفانز و استیون گراهام به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

این اولین شکست فیلم‌های ابرقهرمانی در گیشه نیست، فیلم «جوکر 2» (Joker: Folie à Deux) هم که چند هفته گذشته نتوانست انتظار مخاطبان را برآورده کند و فروشش به‌ شکل قابل توجهی کمتر از حد انتظار بود. «جوکر 2» در هفته گذشته با افت فروشی ۷۲،۱ درصدی تنها ۶۰۰ هزار دلار فروش کرد! حال باید منتظر آمار فروش ونوم در هفته‌های آتی ماند. 

فیلم سینمایی «لبخند ۲» (Smile 2) به‌کارگردانی پارکر فین با افت ۵۹،۲ درصدی فروش نسبت به هفته گذشته، ۹،۴ میلیون دلار درآمد داشت و در رتبه دوم جدول پرفروش‌های باکس آفیس ایستاد. محصول کمپانی پارامونت پیکچر که در ۳۶۲۴ سالن به نمایش درآمده، تا به‌حال ۴۰،۷ میلیون دلار فروش داشته است.

«ربات وحشی» (The Wild Robot) سومین فیلم پرفروش آخر هفته باکس‌آفیس است. محصول کمپانی یونیورسال پیکچر با افت ۳۳،۶ درصدی در فروش در پنجمین هفته از اکران خود، فروشی ۶،۵ میلیون دلاری را ثبت کرد. مجموع فروش این فیلم که داستان ربات هوشمندی را روایت می‌کند که در جزیره‌ای خالی از سکنه سرگردان می‌شود و از یک بچه‌ غاز یتیم مراقبت می‌کند. به ۱۱۱،۳ میلیون دلار رسیده است.

در هفته‌ای که گذشت فیلم Conclave به کارگردانی ادوارد برگر در ۱۷۵۳ سالن اکران شد تا در اکران افتتاحیه خود فروشی ۶،۵ میلیون دلاری را ثبت کند. این فیلم سینمایی  بر اساس رمانی از «رابرت هریس» ساخته شده و به روابط مخفیانه و پیچیده اعضای شورای کاردینال‌ها می‌پردازد. چهار کاندیدای اصلی برای مقام «پاپ» وجود دارند؛ اما «لارنس» در تلاش است تا با کشف حقیقت پشت مرگ «پاپ» قبلی، از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند.

فیلم سینمایی «ما در زمان زندگی می‌کنیم» (We Live in Time) با افزایش فروش ۱۵ درصدی نسبت به هفته گذشته، ۴،۸ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروش آن به ۱۱،۷ میلیون دلار برسد. 

فیلم «وحشت‌آفرین ۳» (Terrifier 3) سینه‌ورس با کاهش فروش ۴۸٫۷ درصدی به ۴،۵ میلیون دلار رسید. این فیلم که در ۲۷۲۰ سالن اکران می‌شود، تاکنون فروشی ۴۴،۵ میلیون دلاری را تجربه کرده است. 

«بیتل جویس بیتل جویس» (Beetlejuice Beetlejuice) همچنان پرفروش است. محصول کمپانی برادران وارنر با کاهش ۳۵،۴ درصدی فروش، در هشتمین هفته از اکران ۳،۲ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش آن به ۲۸۸٫۷ میلیون دلار رسید.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!