فانی لند‌

Pocket Camp پاییز امسال منتشر خواهد شد

نینتندو در ماه آگوست اعلام کرد که بازی موبایلی رایگان Animal Crossing: Pocket Camp در تاریخ ۲۹ نوامبر، تعطیل خواهد شد.

بعد از پایان این بازی، هفت سال از زمان عرضه اولیه، جانشین آن به نام Animal Crossing: Pocket Camp Complete در تاریخ ۳ دسامبر (13 آذر) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این نسخه جدید با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود، اما تا تاریخ ۳۱ ژانویه (12 بهمن) با قیمت ویژه ۹.۹۹ دلار یا ۸.۹۹ پوند قابل خرید است.

عنوان جدید تقریبا همه ویژگی‌های نسخه رایگان را خواهد داشت، هرچند برخی امکانات حذف شده‌اند. بازیکنان قادر خواهند بود داده‌های ذخیره خود را از نسخه رایگان به نسخه جدید منتقل کنند. برای این کار، ابتدا باید داده‌های بازی خود را به یک حساب نینتندو متصل کنند و سپس از طریق همان حساب وارد نسخه جدید شوند. اطلاعاتی که به نسخه جدید منتقل خواهد شد شامل سطح بازیکن، میزان بلز، سطح دوستی حیوانات، مبلمان، آیتم‌های ساختنی، لباس‌ها و چیدمان کمپ، کابین و ون کمپینگ بازیکنان خواهد بود.

نسخه رایگان بازی در تاریخ ۲۹ نوامبر (9 آذر) به پایان می‌رسد و بازیکنان باید پیش از این تاریخ حساب خود را متصل کنند. برخی امکانات مانند ارز پرمیوم لیف تیکتس، اشتراک ماهانه پولی پاکت کمپ کلاب و امکان بازی آنلاین با دوستان در نسخه جدید حذف شده‌اند. این ویژگی‌ها با امکانات جدیدی جایگزین خواهند شد که شامل Leaf Tokens (قابل کسب در بازی)، کارت‌های Camper Cards که می‌توان از طریق کدهای QR با سایر بازیکنان به اشتراک گذاشت و برخی امکانات قبلی مانند راه رفتن در کنار حیوان دلخواه می‌شود.

درون عنوان جدید، رویدادهایی که پیش از این در نسخه رایگان برگزار می‌شدند، با یک چرخه چهار ساله تکرار خواهند شد تا بازیکنان بتوانند آیتم‌ها و حیواناتی را که قبلا از دست داده‌اند به دست آورند. همچنین تا حداقل سپتامبر ۲۰۲۵، رویدادها و آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

یکی از ویژگی‌های جدید و قابل‌توجه نسخه جدید، قابلیت Complete Item Catalogue است که تمامی آیتم‌های موجود در بازی را نشان می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از Complete Tickets به آیتم‌ها دسترسی پیدا کنند، حتی آیتم‌های زمان‌داری که دیگر در دسترس نیستند یا برای به دست آوردن آن‌ها باید منتظر رویدادهای خاصی می‌بودند.

برای خداحافظی با نسخه رایگان Animal Crossing: Pocket Camp نینتندو یک رویداد ویژه به نام The Last Event نیز ترتیب داده است که شامل هدایای درون بازی، هدایای دوستانه و یک خاطره ویژه برای تمامی بازیکنانی است که تا روز پایانی بازی خواهند کرد.

برای مطالعه بیشتر، مقاله بهترین بازی تخته نرد اندروید | ۹ بازی برتر سال ۲۰۲۴ را در سایت ویجیاتو از دست ندهید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!