فانی لند‌

تغییر طراحی آپدیت One UI 7 سامسونگ و شخصی‌سازی آن در یک ویدیو فاش شد

سامسونگ One UI 7 را چندی پیش در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2024 خود به‌نمایش گذاشت. اکنون پس از چند هفته، ویدیویی از گلکسی اس 24 اولترا درحال اجرای One UI 7 توسط یک یوتیوبر فاش شده است که تغییر طراحی این رابط کاربری به‌همراه گزینه‌های فراوان شخصی‌سازی این نسخه را نشان می‌دهد.

تغییر آپدیت One UI 7 سامسونگ

آیکون‌های جدید آپدیت One UI 7 سامسونگ

پس از انتشار اولین ویدیوی One UI 7.0 خود در هفته گذشته، یوتیوبر Mobile Wala Bhai اکنون ویدیو دیگری را منتشر کرده است که One UI 7.0 و چندین گزینه سفارشی‌سازی آن را با جزئیات بیشتری به‌نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید محل قرارگیری چندین دکمه تنظیمات سریع را تغییر دهید:

 

آپدیت اندروید ۱۵ سامسونگ با One UI 7.0 طرح‌بندی پنل سریع دو صفحه‌ای را معرفی می‌کند که یکی برای اعلان‌ها و دیگری برای تغییر تنظیمات سریع اختصاص داده شده است، اما گزینه‌ای برای ادغام آن‌ها مانند قبل نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید محل قرارگیری ساعت صفحه قفل و ویجت‌های کوچک صفحه قفل را به‌دلخواه تغییر دهید.

همچنین می‌توانید یک عنصر رابط کاربری کپسولی‌شکل را در پایین صفحه قفل ببینید که می‌تواند اطلاعات تماس اضطراری، انیمیشن شارژ و موارد دیگر را نمایش دهد. این ویدیو همچنین آیکون‌های جدید برنامه‌های دوربین، مخاطبین و گالری را نشان می‌دهد.

تغییر طراحی One UI 7

آپدیت One UI 7.0 ویجت‌های جدیدی ازجمله Images ،Stories و Secure Wi-Fi را نیز به‌همراه دارد. به‌نظر می‌رسد که ویجت‌های Battery ،Device Care و Weather نیز با گرافیک شیک‌تری بازطراحی شده‌اند.

این ویدئو همچنین سبک نوتیفیکیشن جدید را نشان می‌دهد. می‌بینید که اکنون هر نوتیفیکیشن، بزرگتر است و طرحی به شکل کپسول دارد. همچنین اثر محو شدن پس‌زمینه قوی‌تری روی صفحه وجود دارد.

انتظار می‌رود One UI 7 اولین بار در ژانویه 2025 همراه با سری Galaxy S25 ارائه شود.

نظر شما درباره One UI 7.0 و پیشرفت‌های این نسخه چیست؟

بفرست برای دوستات

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!