فانی لند‌

با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس‌های خود را متحرک کنید

5 ابزار هوش مصنوعی برای متحرک سازی عکس

ابزارهای متحرک‌کردن عکس با هوش مصنوعی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، استفاده‌های زیادی دارند. می‌توانید برای تولید پست‌های شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها استفاده کنید، حتی برای محتواهایتان ویدیو بسازید.

RunwayML | بهترین ابزار برای متحرک‌کردن تصاویر

RunwayML پلتفرم قدرتمندی است که مجموعه گسترده‌ای از جلوه‌های ویژه هوش مصنوعی را ارائه می‌کند تا بتوانید آن‌ها را روی عکس‌ها و ویدیوها اعمال کنید. همچنین این ابزار به شما اجازه می‌دهد جلوه‌های هوش مصنوعی را به‌گونه‌ای روی تصاویر خود تنظیم کنید تا ظاهر و احساسی کاملاً واقعی داشته باشند.

می‌توانید با آن انیمیشن‌های مختلفی بسازید، از حرکات ظریف مانند بادخوردن موها گرفته تا حرکت کامل شخصیت. علاوه‌براین، رابط کاربری ابزار بسیار ساده است تا تبدیل عکس به انیمیشن برای شما ساده باشد.

طراح رایگان ابزار 125 توکن به شما می‌دهد اما برای ادامه استفاده باید هر ماه یکی از اشتراک‌های 12، 28 و 76 دلاری آن را بخرید.

Immersity | عکس‌های خود را به ویدیوهای سه‌بعدی تبدیل کنید!

Immersity ابزاری خیره‌کننده دارد که تصاویر شما را به‌ شکلی ویژه‌ سه‌بعدی می‌کند و باعث می‌شود اشیا روی صفحه برجسته دیده شوند. این بازار در تبلیغ محصول و نمایش مناظر می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

این وب‌سایت به‌جای اشتراک، توکن‌های موردنیاز برای ساخت ویدیو می‌فروشد. با پرداخت 5 دلار 500 و با پرداخت 10 دلار 1200 توکن دریافت می‌کنید. از همان ابتدا نیز 100 توکن رایگان به شما اهدا می‌شود. همچنین فقط از طریق وب‌سایت در دسترس است.

Deform AI | عکس‌های خود را به انیمیشن تبدیل کنید

Deform AI یکی از ابزارهای هوش مصنوعی مفید اپلیکیشن Zoomerang است. فقط با چند مرحله از طریق این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر خود را به انیمیشن‌هایی در سبک‌های متفاوت تبدیل کنید.

نکته دیگر اینکه Deform AI از فرمت‌های ویدیویی نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بخشی از ویدیویی را که می‌خواهید به انیمیشن تبدیل شود، انتخاب کنید و اجازه بدهید جادوی هوش مصنوعی خودش را نشان بدهد.

در مقایسه با اکثر ابزارهای موجود در این رقابت، Deform AI برای فرمت های ویدیویی نیز استفاده می شود. شما بخشی از ویدیو را که می‌خواهید به‌صورت انیمیشن دربیاید، انتخاب می‌کنید و اجازه می‌دهید هوش مصنوعی توانایی‌های خودش را نشان بدهد.

Genmo | هوش مصنوعی رایگان برای متحرک سازی عکس

اگر به‌دنبال ابزار هوش مصنوعی ساده‌ای برای متحرک سازی عکس هستید، می‌توانید از Genmo استفاده کنید. این ابزار که فقط از طریق سایت در دسترس است، رابط کاربری ساده‌ای دارد و از رویکردی مبتنی‌بر چت استفاده می‌کند که با آن می‌توانید نحوه متحرک‌کردن عکس را توصیف کنید.

همچنین امکان آپلود عکس در آن وجود دارد تا بتوانید تصاویر خود را به شیوه‌های مختلف زنده کنید.

Genmo رابط کاربری ساده و کاربرپسندی برای متحرک سازی تصاویر ارائه می‌دهد و از رویکردی مبتنی‌بر چت استفاده می‌کند؛ انیمیشن موردنظر خود را توصیف می‌کنید و هوش مصنوعی آن را تولید می‌کند.

CapCut | متحرک‌کردن عکس برای شبکه‌های اجتماعی

CapCut به‌طورکلی ابزار متحرک‌کردن عکس نیست اما ویژگی 3D Zoom آن می‌تواند جلوه‌ای پویا به تصاویر شما اضافه کند. این ابزار از طریق موبایل نیز در دسترس است و قابلیت‌های زیادی را در ویرایش ویدیو دارد.

انیمیشن زوم CapCut به پروژه‌های شما عمق بیشتری می‌دهد و می‌تواند برای شبکه‌های اجتماعی مناسب باشد.

کاربردهای هوش مصنوعی متحرک سازی عکس

ابزارهای متحرک‌کردن عکس با هوش مصنوعی می‌توانند در زمینه‌های مختلفی استفاده شوند:


تولیدمحتوا برای شبکه‌های اجتماعی : تصاویر ثابت معمولاً بین ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی گم می‌شوند. به‌ همین دلیل از این ابزارها برای ساخت ویدیو و زنده‌کردن عکس‌های خود استفاده کنید.
ایمیل مارکتینگ : با استفاده از این ابزارها می‌توانید برای ایمیل‌های بازاریابی خود، ویدیوهای کوتاه یا گیف بسازید.
ساخت ارائه‌های جذاب : عناصر متحرکی که با این ابزارها ساخته می‌شوند، می‌توانند اسلاید ارائه‌های شما را جذاب و زیباتر کنند.

در این مطلب 5 هوش مصنوعی متحرک سازی عکس را معرفی کردیم. با قدرت این ابزارها می‌توانید به بعد جدیدی از داستان‌سرایی دسترسی داشته باشید و حضور دیجیتال خود را تقویت کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!