ساخت بازی Marathon به خوبی پیش میرود
استودیوی Bungie یک بهروزرسانی رسمی در مورد وضعیت بازی Marathon منتشر کرده است. این بهروزرسانی به صورت یک ویدیوی تقریبا ۱۰ دقیقهای در کانال رسمی یوتیوب بازی ارائه شد.
«جو زیگلر»، کارگردان بازی در این ویدئو توضیح داد که از آخرین بهروزرسانی Marathon چه کارهایی انجام شده است. او به جهتگیری بازی و همچنین برنامههای آینده برای بهروزرسانیهای بیشتر در مورد آن پرداخت.
این بهروزرسانی شامل نمایش رسمی از گیمپلی نیست، اما شامل برخی از هنرهای مفهومی برای چند تن از قهرمانان بازی است. اگر میخواهید ویدیو را خودتان ببینید، میتوانید در یوتیوب مشاهده کنید.
زیگلر در مورد بازی به عنوان یک شوتر اکسترکشن صحبت کرد و برای کسانی که ممکن است با این زیرژانر آشنا نباشند، توضیح داد. او همچنین در مورد گرفتن عناصر از Marathon اصلی و گسترش آنها برای یک بازی جدید با مخاطبان مدرن گفت.
ما بسیاری از عناصر آشنا را به کار بردیم به ویژه بسیاری از عناصر مرموز و نوعی از ترس و روانشناسی که در کل IP وجود دارد. اما عناصری را اضافه میکنیم که به گمان ما واقعا به مدرنسازی آن کمک میکند. همچنین آن را به یک داستان جدید و دنیای جدید میآوریم که میتوان در طول زمان آن را بهروزرسانی کرد.
زیگلر در مورد چگونگی تغییر بازی در طول توسعه و وضعیت فعلی آن میگوید تغییرات در بازی در چند سال گذشته «تهاجمی» بوده و همچنین چندین تست بازی برگزار شده است.
ما با بسیاری از بازیکنان، بازی را تست کردیم. این به نوعی عالی است و من با فکر کردن به آن احساس شادی میکنم زیرا افراد زیادی با گفتن اینکه «هی، این چیز بد است» یا «این چیز عالی است» به ما کمک کردند.
او سپس اضافه کرد که برخی بخشها در بازی در مراحل مختلف توسعه هستند. چیزهایی مانند محیطها در حالت کاملتری هستند در حالی که مدلهای شخصیتها همچنان در حال پیمایش هستند. مدلهای دشمنان Marathon هم «هنوز در حالت اولیه هستند».
زیگلر نگاهی به چند شخصیت در حال توسعه ارائه کرد؛ یکی با نام رمزی Thief و دیگری با نام رمزی Stealth. او سپس با بیان اینکه اطلاعات بیشتری در سال ۲۰۲۵ فاش خواهد شد، ویدیو را به پایان رساند. همچنین در سال ۲۰۲۵ شاهد گسترش تستهای بازی Marathon خواهیم بود که از بازیکنان بیشتری استفاده شود. اما هیچ اشارهای به زمان دقیق آن نشد.