فانی لند‌

بهرنگ علوی پیدا شد / افشای ماجرای عجیب گم شدن آقای بازیگر

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، فیلم‌هایی که یکی از بازیگران در روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر کرد موجب ترس و وحشت کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و خیلی‌ها را نگران کرد،فیلمی که از ماجرای شکسته شدن شیشه خودرو و کشف عروسکی ترسناک آغاز و به عمارتی وحشتناک در شمال کشور و ناپدید شدن او ختم شد. اما انگیزه ساخت و انتشار چنین فیلم‌هایی چیست؟
به گزارش همشهری، چند روز قبل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون سلسه استوری‌هایی در صفحه‌ شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد که موجب وحشت بعضی از کاربران شد. اما ماجرا از چه قرار بود؟ چند روز قبل بهرنگ علوی مدعی شد به‌خودرواش حمله شده است. او در این فیلم کوتاه درحالی‌که وحشت کرده شیشه شکسته ماشینش را نشان می‌دهد و می‌گوید نمی‌داند چه‌کسی این کار را کرده است. او در ادامه عروسکی سفید و پارچه‌ای را درون ماشینش نشان می‌دهد که در دستان عروسک یادداشتی قرار دارد که روی آن جملاتی تهدیدآمیز نوشته و آدرسی قرار داده شده است. او می‌گوید هرطور که شده این ماجرا را پیگیری می‌کند و به آدرسی که در نامه قرار دارد
خواهد رفت.
چند روز بعد این ماجرا ادامه پیدا کرد و علوی در فیلم جدیدی اعلام کرد طبق آدرسی که در نامه بود با دوستش به کلاردشت آمده تا پشت پرده ماجرا را کشف کند. او در فضایی وهم‌آلود به عمارتی ترسناک می‌رسد و بعد از انتشار این فیلم بود که خبری درباره ناپدید شدن بهرنگ علوی منتشر شد، خبری که خیلی‌ها را نگران کرد.
وقتی استوری‌های علوی منتشر شد کمتر کسی از هدف اصلی انتشار چنین فیلم‌هایی باخبر بود و خیلی از کاربران فضای مجازی ماجرا را باور کردند و تصور می‌کردند این بازیگر واقعا دچار حادثه‌ای ترسناک شده است. اما درنهایت معلوم شد همه این استوری‌ها بخشی از کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل، تازه‌ترین ساخته حسن فتحی است، سریالی که در ژانر وحشت ساخته شده است. هرچند ساخت این فیلم‌های تبلیغاتی از خلاقیت سازندگان آن حکایت دارد اما در عین حال نشان می‌دهد آنها حاضرند برای جذب مخاطب دست به هر کاری بزنند، حتی نادیده گرفتن امنیت روانی مخاطب.

حمله داعش به کورش
تبلیغات عجیب و غریب دیگری که چند سال قبل سر و صدای زیادی به پا کرد و انتشار تصاویر آن خیلی‌ها را به وحشت انداخت، به فیلم به‌وقت شام، ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا مربوط می‌شود، فیلمی که به موضوع شهدای مدافع حرم و جنایت‌های گروهک تروریستی داعش می‌پرداخت. چند روز قبل از اکران این فیلم اما جنجال زیادی در مجتمع تجاری کورش در غرب تهران به پا شد. ماجرا از این قرار بود که چند نفر با لباسی شبیه به داعشی‌ها و با اسب وارد کورش شدند. دیدن این افراد برای دقایقی ترس و وحشت‌ به جان افرادی که آنجا بودند انداخت. اما این پایان کار نبود؛ چرا که فیلم‌های این اتفاق نیز در یک چشم به‌هم زدن در فضای مجازی منتشر و شایعه حمله داعش به پاساژ کورش منتشر شد. عمر ترس و وحشت مربوط به این تصاویر اما چندان طولانی نبود و در ادامه اعلام شد چون حضور این افراد با لباس داعشی‌ها بخشی از کمپین تبلیغاتی تیم سازنده فیلم به وقت شام بوده است و به‌دلیل بازتاب منفی که این اقدام داشت، این شیوه تبلیغاتی ادامه پیدا نکرد.

چاقوی خونین وسط بزرگراه
یکی دیگر از سریال‌هایی که تبلیغات آن سر و صدای زیادی به پا کرد زخم کاری بود. فیلم تبلیغاتی کوتاهی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که نشان می‌داد چند خودرو در حال عبور از یکی از بزرگراه‌ها هستند اما هنگام عبور از زیر یک بیلبورد ناگهان تبر بزرگی از بالای آن رها و موجب تغییر مسیر ناگهانی و وحشت رانندگان می‌شود. همچنین تصاویری از چاقویی بزرگ و خون‌آلود در یکی دیگر از بزرگراه‌های تهران منتشر شد که در زمین فرو رفته و نمادی از ترس و وحشت بود که در ادامه معلوم شد این دو تبلیغ عجیب مربوط به سریال زخم کاری است ودرنهایت این نوع تبلیغ ادامه پیدا نکرد.

بهرنگ علوی پیدا شد / افشای ماجرای عجیب گم شدن آقای بازیگرمکث
وقتی مهران مدیری خون گریه کرد

بهرنگ علوی پیدا شد / افشای ماجرای عجیب گم شدن آقای بازیگر
تبلیغ جنجالی دیگری که در سال‌های اخیر منتشر شد به سریال پدر گواردیولا مربوط می‌شود. سریالی که مهران مدیری یکی از بازیگران آن بود و در نقشی جدی و خشن بازی می‌کرد. گردانندگان کمپین تبلیغاتی این سریال برای جلب توجه بیشتر فیلمی در فضای مجازی منتشر کردند که تصویر مهران مدیری روی آن بود. اما نکته عجیب اینجا بود که مهران مدیری خون گریه می‌کرد. این فیلم ساختگی بود و فقط در فضای مجازی منتشر شد و در دنیای واقعی چنین بیلبوردی وجود نداشت.

 

منبع خبر

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!