فانی لند‌

تشریح برنامه‌ها و خدمات نوین بانک صادرات ایران

کریمی، کارشناس توسعه محصول بانک صادرات، در پنل تخصصی بانک صادرات با موضوع محصولات نوین و شرکت‌های ابزاری بانک صادرات، به تشریح برنامه‌های فناورمحور بانک در حوزه دیجیتال پرداخت. وی با اشاره به دستاوردهای بانک صادرات در زمینه ارائه سرویس‌های دیجیتال، اظهار داشت: بانک صادرات در دو سال اخیر موفق به راه‌اندازی بیش از ۵۳ سرویس مدیریت کالا و توسعه زیرساخت‌های دیجیتال برای بهبود خدمات غیرحضوری شده است. در این مدت، سرویس‌های بانکداری باز با نام تجاری «نئوبانک» ارائه و محصول تجاری «چکنو» در همراه بانک پیاده‌سازی شد و مرکز خدمات اصولی بانک افتتاح گردید.

کریمی با اشاره به عملکرد سه‌ساله بانک صادرات در زمینه توسعه دیجیتال، گفت: ما از طریق اپلیکیشن‌های غیرحضوری مانند؛ چکنو، سفته و برات الکترونیک، سامانه توثیق دارایی الکترونیکی “ست” و بانک دیجیتال سپهر “سپینو” و تامین مالی زنجیره‌ای، خدمات متعددی مانند افتتاح حساب، احراز هویت غیرحضوری، پرداخت تسهیلات، انتقال وجه، صدور کارت و پرداخت قبوض را به صورت آنلاین ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: بزرگترین دغدغه بانک صادرات در زمان رونمایی اپلیکیشن‌ها، حفظ پایداری سیستم بوده است؛ چرا که تعداد کاربران روزانه این اپلیکیشن‌ها مانند سپینو به ۴۵۰۰ نصب و دانلود رسیده است.

توسعه چک دیجیتال

کریمی با اشاره به اقدامات بانک صادرات در حوزه چک دیجیتال، اعلام کرد: چک دیجیتال با نام تجاری “چکنو” به عنوان محصولی جدید در بهمن ۱۴۰۱ عرضه شد که به تدریج جایگزین چک‌های فیزیکی خواهد شد. این اقدام بر اساس الزام قانون هفتم توسعه انجام می‌شود که بر جمع‌آوری چک‌های فیزیکی و گسترش استفاده از چک‌های دیجیتال تأکید دارد. این محصول جدید مزایایی نظیر امنیت بالا، کاهش جرایم و کاهش مصرف کاغذ دارد. علاوه بر آن، امکان گم شدن چک به دلیل دیجیتالی بودن، عملاً از بین می‌رود.

ارائه خدمات دیجیتال جدید و اهداف آینده

کریمی در ادامه به معرفی سایر خدمات جدید و برنامه‌های آینده اپلیکیشن سپینو پرداخت و از برنامه‌هایی نظیر راه‌اندازی سرویس چک سفید، سیستم امتیازی “سپینو” و توسعه شهر تخفیفی خبر داد و با اشاره به توسعه خدمات جدید در اپلیکیشن سپینو اعلام کرد که این بانک قصد دارد همکاری‌های گسترده‌ای با برندهای مختلف در زمینه ارائه خدمات تخفیفی برای مشتریان انجام دهد.

کریمی با تأکید بر تلاش‌های مستمر بانک صادرات برای توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و ارائه خدمات بانکی مدرن، خاطرنشان کرد: ما به عنوان یکی از اولین بانک‌های کشور در این زمینه، با جدیت به دنبال ایجاد نوآوری و پاسخ به نیازهای مشتریان هستیم.

گفتنی است، همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (kishinvex۲۰۲۴) در جزیره کیش، بانک صادرات ایران با استفاده از ظرفیت‌های مختلف زیرساختی و شرکت‌های ابزاری به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات نوین خود برای تأمین مالی و خدمات بانکی پرداخت.

برچسب ها

,

مطالب مشابه را ببینید!