فانی لند‌

تیم شبیه‌سازی بازی‌های کلاسیک برای PS5 آرزوی شبیه‌سازی بازی‌های PS3 را دارد

استودیوی Implicit Conversions، مسئول بسیاری از پورت‌های بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن برای PS5، اعلام کرده که مشغول تحقیق و نمونه‌سازی برای امکان ایجاد یک بسته شبیه‌ساز پلی‌استیشن ۳ است. این استودیو اخیراً نقشه راه موتور Syrup خود را به‌روزرسانی کرده و بخشی با عنوان “در حال رویاپردازی” به این پروژه اضافه کرده است.

در حال حاضر، بیشتر بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن در PS5 از طریق شبیه‌سازی قابل دانلود و بازی هستند، اما بازی‌های PS3 تنها از طریق استریم ابری در دسترس‌اند. این محدودیت به دلیل معماری منحصربه‌فرد PS3 و پردازنده Cell آن است که شبیه‌سازی بازی‌ها را دشوار می‌کند.

بسیاری از بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن، از جمله Metal Gear Solid 4 و نسخه‌هایی از سری‌های محبوب InFamous ،Resistance ،Ratchet & Clank و Killzone تنها به‌صورت بومی روی PS3 قابل بازی بوده و طرفداران علاقه‌مندند تا این بازی‌ها را دوباره تجربه کنند.

پس از انتشار بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن، جردن میدلر از VGC طی مقاله‌ای از عدم پشتیبانی سونی از کنسول PS3 انتقاد کرد و اظهار داشت که بهانه‌های مربوط به چالش‌های فنی برای اجرای بازی‌های PS3 روی PS5 با ظهور شبیه‌سازهای جدید در صحنه PC کمتر قابل قبول است.

چرا باید بازی Horizon: Forbidden West را روی پی‌سی تجربه کنیم؟

منبع خبر

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!