روابط عاشقانه در بازی ویچر ۴ بسیار عمیقتر از قسمتهای قبل خواهد بود
شرکت سیدی پراجکت وعده داده است که در نسخه جدید سری بازیهای ویچر، گزینههای عاشقانه به شکلی معنادارتر طراحی میشوند.
این شرکت با تاکید بر ایجاد روابط واقعی و جذاب، اعلام کرده که دیگر گزینههای عاشقانه صرفا به خاطر تنوع در بازی ارائه نخواهند شد.
طی مراسم گیم اواردز امسال، سیدی پراجکت با انتشار یک تریلر ششدقیقهای جذاب، از بازی ویچر ۴ رونمایی کرد. این تریلر نهتنها از بازگشت این سری محبوب خبر داد، بلکه تایید کرد که شخصیت اصلی این نسخه، سیری خواهد بود، نه گرالت از ریویا. این تغییر، که مدتها انتظار آن میرفت، به دلیل پیشینه داستانی بازی منطقی به نظر میرسد و هواداران قدیمی بهخوبی این موضوع را درک میکنند.
یکی از تغییرات کلیدی در ویچر ۴، نحوه طراحی روابط عاشقانه است. در نسخه قبلی این سری یعنی ویچر ۳، بازیکنان معمولا بین دو گزینه اصلی، یعنی ینفر و تریس، دست به انتخاب میزدند. روابط عاشقانه در این بازی عمدتا کوتاهمدت بودند و بیشتر بهعنوان استراحتی از اکشن بازی عمل میکردند. اما در ویچر ۴، رویکرد کاملا متفاوتی اتخاذ خواهد شد.
سباستین کالمبا، کارگردان بازی، در مصاحبهای تاکید کرد:
ایجاد روابط عاطفی بخشی جداییناپذیر از روایت داستان است. این عنصر به ما کمک میکند تا داستانی کامل و انسانیتر ارائه دهیم. هدف ما این است که روابط عاشقانه را به تجربهای معنادار و جذاب تبدیل کنیم، نه صرفا یک گزینه اضافی برای تنوع.
تجربه مشابهی پیشتر در بازی Cyberpunk 2077 ارائه شد، جایی که ایجاد روابط عاشقانه نیازمند چندین ساعت بازی و انجام ماموریتهای مختلف بود. جزئیات کوچکی مانند تغییر نحوه تعامل شخصیتها در پیامها پس از شکلگیری رابطه، نشاندهنده عمق و توجه به طراحی این ویژگی در بازی بود.
سیدی پراجکت قصد دارد همین رویکرد را در ویچر ۴ گسترش دهد و روابط عاشقانه را به بخشی اساسی از تجربه بازی تبدیل کند. این ویژگی میتواند هم برای هواداران قدیمی و هم برای بازیکنان جدید جذاب باشد و تجربهای منحصربهفرد را ارائه دهد.
ویچر ۴ با شخصیتپردازی عمیقتر و گزینههای عاشقانه معنادار، نشاندهنده تعهد استودیوی سازنده به ارائه داستانی انسانیتر است. هواداران بیصبرانه منتظرند تا ببینند چگونه این تغییرات در بازی اعمال خواهد شد.